Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Кауіпті діни агымдар

Содержание

Қауіпті діни ағымдарСабақ - уикипидия
Сүйіншалина Мейрамгүл Қауіпті діни ағымдарСабақ - уикипидия “Біз бұқара санасындағы діншілдіктің артуына әзір болуымыз керек , онда тұрған қатерлі Қазіргі кезде кеңінен қолданылатын классификациялар:I.Табыну обьектісіне қатысты бөлу: .-– -– Діндерді исламдық тұрғыдан бөлу Дәстүрлі емес діни қозғалыстарға генетикалықтұрғыда берілген классификациясы Шет ел мемлекеттерінің және олардың белсенді қолдауымен кейбір деструктивті діни ұйымдардың мақсаты Қазақстан Республикасы территориясында тыйым салынған діни ұйымдар туралы ақпарат 2012 жылдың 25 қазанындағы жағдай бойынша Қазақстанның діни алаңында 17 конфессияны құрайтын Ислам – VII ғасырдың басында пайда болған әлемдік монотеистік дін. 2011 жылдың басында Қазақстанда 2 811 исламдық діни бірлестік болған. Қазақстандағы ҚМДБ филиалдары (мешіттері).Ақмола обл.Павлодар обл.Қостанай обл.ОҚОАлматы обл.Қарағанды обл.Жамбыл обл.Қызылорда обл.Ақтөбе обл.Атырау Православие – христиан конфессияларының бірі. 2012 жылдың 17 қазанында 9 Қазақстандағы православ шiркеуiнiң приходтарыЕскерту: Бұған қосымша Алматы қаласында Армян апостолдық шiркеуi және Католиктік – христиандық конфессиялардың бiрi. Діни ілімі Библияға және Қазақстандағы католик шiркеулерi .ОҚОАлматы обл.Жамбыл обл.Қызылорда обл.Ақтөбе обл.Атырау обл.Маңғыстау обл.БҚОШҚОАстана қ.Алматы қ.Барлығы: Лютерандық – христиан дініндегі протестанттық ағымдардың бiрi. Лютерандық XVI Баптизм – XVII ғасырдың басында пайда болған христиан дініндегі протестанттық Методизм XVIII ғасырда Англияда пайда болды.   Методизм діни Қайта тіркеуден бір жергілікті діни бірлестік өтті.  2011 жылдың ЕлуіншілерСун Бок Ым «Агапе» миссиясы«Жаңа өмір»«Жатва»«Өмір бұлағы»   Елуіншілер XIX ғасырдың Пресвитериандық протестанттық ағымдардың бірі болып табылады.  Пресвитериандық кальвинизмнің және «Ехоба куәгерлері» XIX ғасырдың 70 жылдары АҚШ-та пайда болды. Діни ілімінің Жетінші күн адвентистері – АҚШ-та 1843 жылы пайда болған Жаңа апостолдар шіркеуі 1832 жылы Англияда пайда болды, Иудаизм – бұл еврей халқының ұлттық діні. Иудаизм ілімінің Буддизм – ежелгі әлемдік дін. Б.д.д. VI-V ғғ. Үндістанда «Кришна Санасы Қоғамы» 1966 жылы Нью-Йорк қаласында Бенгаль монахы Бхактиведанта Бахаи қауымы XIX ғасырдың ортасында пайда болды. Иса Мәсіхтің соңғы қасиетті күндері шіркеуінің (мормондар) Жалпы алғанда, 2012 жылғы 25 қазанға дейін17 конфессияны - дәстүрлі діндерді және діни ілімдерді мойындамай, бөлек ірткі салушы діни ұйымдардың - Ұйым мүшелерінің сыртқы бейнесін өзгерту үшін ,оларға жаңа діни лақап аттар Діни секталардың адам психологиясына кері әсері: Көшеде діни сектаның жиналысына шақырған миссионермен қарым – қатынас жасамауға тырысыңызКез келген Діни кеңеске жалғыз бармауға тырысыңыз, қасыңызға жолдасыңызды немесе жақын бір адамыңызды ала Деструктивті діни ұйымдарға арбалып қалмаудың жолдары Жалған діни ұйымдарды дәстүрлі діндерден қалай Пайдаланылған әдебиеттер1.Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің сайтынан алынған мәліметтер.  Астана ,2012
Слайды презентации

Слайд 2 Қауіпті діни ағымдар
Сабақ - уикипидия

Қауіпті діни ағымдарСабақ - уикипидия

Слайд 3


“Біз бұқара санасындағы діншілдіктің артуына әзір болуымыз керек

“Біз бұқара санасындағы діншілдіктің артуына әзір болуымыз керек , онда тұрған

, онда тұрған қатерлі ештеңе жоқ .
Жалпы дін

өздігінен өнегелі ақиқаттан бөтен ештеңе үйретпейді.Жалғыз- ақ ,бізге қауіп төндіретіні діни біліміміздің деңгейі онша жоғары болмай отырғаны ... ”

Н.Ә.Назарбаев «Тарих толқынында »


Слайд 4 Қазіргі кезде кеңінен қолданылатын классификациялар:
I.Табыну обьектісіне қатысты бөлу:

Қазіргі кезде кеңінен қолданылатын классификациялар:I.Табыну обьектісіне қатысты бөлу:

Слайд 5
.
-

-–

.-– -–       Соңғы кездерде



Соңғы кездерде пайда болған , шығу тегінен ұлттық немесе әлемдік діндерден бөлініп шыққан , бірақ қазір қайнарынан байланысын үзген ,өзіндік ерекшелік пен әмбебаптыққа ұмтылатын жаңадан шығып жатқан діни сенімдер.Олар әлеуметтік тұрғыда діни секта деп аталады.

II. Әлемге таралуына байланысты бөлу:


Слайд 6 Діндерді исламдық тұрғыдан бөлу

Діндерді исламдық тұрғыдан бөлу

Слайд 8 Дәстүрлі емес діни қозғалыстарға генетикалық
тұрғыда берілген классификациясы

Дәстүрлі емес діни қозғалыстарға генетикалықтұрғыда берілген классификациясы

Слайд 9 Шет ел мемлекеттерінің және олардың белсенді
қолдауымен кейбір

Шет ел мемлекеттерінің және олардың белсенді қолдауымен кейбір деструктивті діни ұйымдардың

деструктивті діни ұйымдардың мақсаты
Шетелдік ұйымдардың белсенді қаржылай және

саяси қолдауымен ҚР территориясындағы деструктивті діни ұйымдардың болуы мүмкін мақсаттары
1.Саяси мақсатта Ресей қоғамының діни негізіне соққы беру арқылы Ресей мемлекетін әлсірету. Тіпті, дәстүрлі діндер деструктивті діни ұйыдардың кесірінен соққығы жығылуда, соның бірі православие дініне деген көзқарас. Бұл дегенің, бәрінің жағдайы осының кебін киіп тұр деген сөз.
2.Діни ұйымдардың православияға қарсы жасырын, айқындалмаған күресі
3.Діни сектанттықты пайдалану арқылы билікке мықты потенциальды саяси қысым көрсету
4.Шетелдік арнайы мамандарды пайдалана отырып, діни деструктивті ұйымдармен бірлесіп құпия ақпараттарды жинау
5.Әртүрлі мемлекетердің шенеуніктерінің үстінен деструктивті діни ұйымдардың жетекшілерінің күші арқылы бақылау орнату. (пара беру, шантаж, алдау, санаға бақылау орнату арқылы)

Слайд 10 Қазақстан Республикасы территориясында тыйым салынған діни ұйымдар туралы

Қазақстан Республикасы территориясында тыйым салынған діни ұйымдар туралы ақпарат  Қазіргі

ақпарат
Қазіргі таңда ұлттық деңгейде Қазақстан

территориясында тыйым салынған террористік және экстремистік
құрылымдармен бірге, мынадай діни ұйымдар да қосылды:
1. Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының 2004 жылғы 15 қазандағы шешімі негізінде:
1) «Аль-Каеда» 2) «Шығыс Түркістандағы исламдық қозғалыс»,
3) «Өзбекстандағы исламдық қозғалыс» 4) «Күрд Халық Конгресі» («Конгра-Гел»).
2. Жоғарғы Соттың 2005 жылғы 15 наурыздағы шешіміне сәйкес:
1) «Асбат аль-Ансар», 2) «Братья-мусульмане», 3) «Талибан» қозғалысы,
4) «Боз гурд» 5) «Орталық Азиядағы Жамаат моджахедтар»,
6) «Лашкар-е-Тойба»,
7) «Әлеуметтік реформалар Қоғамы».
3. Астана қаласы сотының 2006 жылы 17 қарашадағы шешіміне сәйкес:
1) «АУМ Синрикё»,
2) «Шығыс Түркістанды азат ету ұйымы».
4. Астана қаласы сотының 2008 жылғы 5 наурыздағы шешіміне сәйкес:
«Түркістан ислам партиясы»
5. Астана қаласы сотының 2005 жылғы 28 наурыздағы шешіміне сәйкес:
«Хизб-ут-Тахрир»
6. Мамандандырылған ауданаралық Алматы қаласы сотының 2008 жылғы 22 желтоқсандағы және Астана
қаласы сотының 2009 жылғы 12 қаңтардағы шешімімен:
Адамдарды қозғалыс методы (өзін-өзі емдеу) арқылы емдеу деп бұқаралық ақпарат құралдары арқылы үгіт насихат
таратқан Абдуллаев Ф.М. (Фархат-ата), ол «Алла-Аят» деген атауға ие
7. Мамандандырылған ауданаралық Алматы қаласы сотының 2009 жылғы 5 ақпандағы шешімімен:
«Ата жолы» және «Ақ жол»

Слайд 17
2012 жылдың 25 қазанындағы жағдай бойынша Қазақстанның діни

2012 жылдың 25 қазанындағы жағдай бойынша Қазақстанның діни алаңында 17 конфессияны

алаңында 17 конфессияны құрайтын 3 088 діни бірлестік пен

олардың филиалдары қалды

2011 жылдың 1 қаңтарында Қазақстанда 46 конфессия 4 551 діни бірлестік пен олардың филиалдары және заңды тұлға белгісі жоқ саны аз діни топтар есепте тұрған.

Діни бірлестіктердің 32%-ы, яғни үштен бірі қысқарды


Слайд 18 Ислам – VII ғасырдың басында пайда

Ислам – VII ғасырдың басында пайда болған әлемдік монотеистік дін.

болған әлемдік монотеистік дін. Қазақ жеріне ислам осыдан 12

ғасырдан астам уақыт бұрын келген.
ҚР «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» заңының преамбуласында Қазақстан халқының рухани өмірі мен мәдениетіндегі исламның сунниттік бағыттағы ханафи мазхабының тарихи рөлі атап көрсетілген.

Слайд 19 2011 жылдың басында Қазақстанда 2 811

2011 жылдың басында Қазақстанда 2 811 исламдық діни бірлестік болған.

исламдық діни бірлестік болған.
2012 жылдың 19

маусымында «Қазақстан мұсылмандары діни басқармасы» республикалық ислами бірлестігі тіркелді. Оның филиалдары ретінде еліміздің барлық аймағында 2 228 мешіт қайта тіркеуден өтті.

Слайд 20 Қазақстандағы ҚМДБ филиалдары (мешіттері)
.
Ақмола обл.
Павлодар обл.
Қостанай обл.
ОҚО
Алматы обл.
Қарағанды

Қазақстандағы ҚМДБ филиалдары (мешіттері).Ақмола обл.Павлодар обл.Қостанай обл.ОҚОАлматы обл.Қарағанды обл.Жамбыл обл.Қызылорда обл.Ақтөбе

обл.
Жамбыл обл.
Қызылорда обл.
Ақтөбе обл.
Атырау обл.
Маңғыстау обл.
БҚО
СҚО
ШҚО
Астана қ.
Алматы қ.
Барлығы: 2

228

(25.10.2012 ж.)


Слайд 21 Православие – христиан конфессияларының бірі.

Православие – христиан конфессияларының бірі.    Елімізде


Елімізде православиелік Қазақстан

Православ шіркеуі, Армян апостолдық шіркеуі және көне әдет-ғұрыптық қауымдар қызмет атқарады. 2011 жылдың басында 304 православ діни бірлестігі болған.

Слайд 22
2012 жылдың

2012 жылдың 17 қазанында 9 епархия мен

17 қазанында 9 епархия мен 261 приходты біріктіретін Митрополиялық

округ республикалық діни бірлестігі тіркелді.
Сонымен қатар бұрын қызмет атқарған Армян апостолдық шіркеуі мен 8 көне әдет-ғұрыптық қауым қайта тіркеуден өтті.

Слайд 23 Қазақстандағы православ шiркеуiнiң приходтары
Ескерту: Бұған қосымша Алматы қаласында

Қазақстандағы православ шiркеуiнiң приходтарыЕскерту: Бұған қосымша Алматы қаласында Армян апостолдық шiркеуi

Армян апостолдық шiркеуi және ШҚО (4 ), БҚО (2

),
Алматы қ. (1 ), Қостанай обл. (1 ) көне әдет-ғұрып шiркеулерi жұмыс iстейдi.

Ақмола обл.

Павлодар обл.

Қостанай обл.

ОҚО

Алматы обл.

Қарағанды обл.

Жамбыл обл.

Қызылорда обл.

Ақтөбе обл.

Атырау обл.

Маңғыстау обл.

БҚО

СҚО

ШҚО

Астана қ.

Алматы қ.

Барлығы: 261

(25.10.2012 ж.)


Слайд 24 Католиктік – христиандық конфессиялардың бiрi.

Католиктік – христиандық конфессиялардың бiрi. Діни ілімі Библияға және

Діни ілімі Библияға және Қасиеттi жазбаға негiзделеді. Негiзгі қағидалары

Католик шiркеуiнiң катехизисында баяндалған.
Қазақстанда Рим-католик шiркеуінің 79 субъектісі қызмет атқарады.

Слайд 25 Қазақстандағы католик шiркеулерi
.
ОҚО
Алматы обл.
Жамбыл обл.
Қызылорда обл.
Ақтөбе обл.
Атырау

Қазақстандағы католик шiркеулерi .ОҚОАлматы обл.Жамбыл обл.Қызылорда обл.Ақтөбе обл.Атырау обл.Маңғыстау обл.БҚОШҚОАстана қ.Алматы

обл.
Маңғыстау обл.
БҚО
ШҚО
Астана қ.
Алматы қ.
Барлығы: 79
(25.10.2012 ж.)
Қостанай обл.
СҚО
Қарағанды обл.
Ақмола обл.
Павлодар

обл.

Слайд 26 Лютерандық – христиан дініндегі протестанттық

Лютерандық – христиан дініндегі протестанттық ағымдардың бiрi. Лютерандық XVI

ағымдардың бiрi. Лютерандық XVI ғасырда Германияда реформация қозғалысының нәтижесінде

пайда болды.

Қайта тіркеуден 13 жергілікті діни бірлестік өтті.

2011 жылдың басында елде 32 дiни бiрлестiк есепте тұрған.


Слайд 27 Баптизм – XVII ғасырдың басында пайда

Баптизм – XVII ғасырдың басында пайда болған христиан дініндегі протестанттық

болған христиан дініндегі протестанттық бағыттардың бірі. Өз діни ілімі

бойынша баптизм жалпыхристиандық және жалпыпротестанттық Үшбірлік пен Иса Мәсіхтің құдайға тән табиғаты, сондай-ақ жалпыпротестанттық құтқарылу туралы қағидаларды ұстанады.

Қайта тіркеуден 100 жергілікті діни бірлестік өтті.

2011 жылдың басында елде 364 діни бірлестік, саны аз діни топтар мен филиалдар есепте тұрған.


Слайд 28 Методизм XVIII ғасырда Англияда пайда болды.

Методизм XVIII ғасырда Англияда пайда болды.  Методизм діни ілімі


Методизм діни ілімі классикалық протестантизм қағидаларын ұстанып,

Библияны мойындайды. Сонымен қатар діни ұйғарымдарды әдістемелік тұрғыдан сақтауды талап етеді.

Қайта тіркеуден 11 жергілікті діни бірлестік өтті.

2011 жылдың басында елімізде 18 діни бірлестік есепте тұрған.


Слайд 29 Қайта тіркеуден бір жергілікті діни бірлестік

Қайта тіркеуден бір жергілікті діни бірлестік өтті.  2011 жылдың

өтті.
2011 жылдың басында елімізде

6 діни бірлестік есепте тұрған.

Меннониттер алғашқы протестант-тық ағымдардың бірі болып табылады. Атауы осы ілімнің негізін қалаушы Менно Симонсқа байланысты қойылған.


Слайд 30 Елуіншілер
Сун Бок Ым
«Агапе» миссиясы

«Жаңа өмір»


«Жатва»

«Өмір бұлағы»

ЕлуіншілерСун Бок Ым «Агапе» миссиясы«Жаңа өмір»«Жатва»«Өмір бұлағы»  Елуіншілер XIX ғасырдың

Елуіншілер XIX ғасырдың соңы - XX ғасырдың басында

АҚШ-та пайда болған.
Елуіншілердің діни ілімінің ерекшелігі Қасиетті Рухтың елуіншілер күнінде жерге түскендігі және соның нәтижесінде Апостолдар мен Иса Мәсіхтің басқа да шәкірттерінің Қасиетті Рух күшіне ие болғандығы туралы жеке тармақтың бекітілуі болып табылады.

2011 жылдың басында елімізде 400 діни бірлестік, саны аз діни топтар мен филиалдар есепте тұрған.

Қайта тіркеуден 189 жергілікті діни бірлестік өтті.


Слайд 31 Пресвитериандық протестанттық ағымдардың бірі болып табылады.

Пресвитериандық протестанттық ағымдардың бірі болып табылады. Пресвитериандық кальвинизмнің және кең

Пресвитериандық кальвинизмнің және кең ұғыммен алғанда реформаттық шіркеу

тармақтарының бірі ретінде қарастырылады.
Пресвитериандық доктрина Құдайдың жоғарғы күшіне сенуге және құдайдан құт-береке келуі үшін тек сенім ғана керек екеніне негізделеді.


2011 жылдың басында елімізде 229 діни бірлестік, саны аз діни топтар мен филиалдар есепте тұрған.

Қайта тіркеуден 55 жергілікті діни бірлестік өтті.

Пресвитериандық


Слайд 32 «Ехоба куәгерлері» XIX ғасырдың 70 жылдары АҚШ-та

«Ехоба куәгерлері» XIX ғасырдың 70 жылдары АҚШ-та пайда болды. Діни

пайда болды. Діни ілімінің негізгі ережелері осы ілімнің негізін

салушы Чарльз Расселдің «Қасиетті Кітап зерттеулері» атты жеті томдық еңбегінде жазылған.

2011 жылдың басында елімізде 70 діни бірлестік есепте тұрған.

Қайта тіркеуден 59 жергілікті діни бірлестік өткен.


Слайд 33 Жетінші күн адвентистері – АҚШ-та

Жетінші күн адвентистері – АҚШ-та 1843 жылы пайда болған

1843 жылы пайда болған протестанттық ағым. Адвентистік діни ілімінің

негізін бұрынғы баптист Уильям Миллер қалаған. Адвентистер сенім мен өмір сүрудің жалғыз ережесі ретінде Библияға сүйенеді, Иса Мәсіхтің екінші рет тіріліп келетін күнінің жақын қалғанына сенеді және сенбіні демалыс күні ретінде ұстанады.

2011 жылдың басында елімізде 67 діни бірлестік есепте тұрған.

Қайта тіркеуден 42 жергілікті діни бірлестік өтті.


Слайд 34 Жаңа апостолдар шіркеуі 1832

Жаңа апостолдар шіркеуі 1832 жылы Англияда пайда болды, ол

жылы Англияда пайда болды, ол католиктік пен лютерандықтан кейінгі

Германияның негізгі шіркеулерінің бірі болып табылады.
Жаңа апостолдар шіркеуі апостолдардың ерекше рөлін тани отырып, Библияны өздерінің негізгі оқулығы деп санайды.

Қайта тіркеуден 8 жергілікті діни бірлестік өтті.

2011 жылдың басында елімізде 47 діни бірлестік есепте тұрған.


Слайд 35 Иудаизм – бұл еврей халқының

Иудаизм – бұл еврей халқының ұлттық діні. Иудаизм ілімінің

ұлттық діні. Иудаизм ілімінің негізінде иудейлер өмірінің барлық салаларын

реттейтін қатаң монотеизм жатыр.

2011 жылдың басында елімізде 26 діни бірлестік есепте тұрған.

Қайта тіркеуден 4 жергілікті діни бірлестік өтті.


Слайд 36 Буддизм – ежелгі әлемдік дін.

Буддизм – ежелгі әлемдік дін. Б.д.д. VI-V ғғ. Үндістанда

Б.д.д. VI-V ғғ. Үндістанда пайда болды.

Басқа діндерден ерекшелігі буддизмде Құдайдың әлемнің жаратушысы және оның билеушісі екендігі туралы идея жоқ. Буддизм ілімінің мәні әрбір адамды азаптан арылу жолына түсуге шақыру болып табылады.

2011 жылдың басында елімізде 4 діни бірлестік есепте тұрған.

Қайта тіркеуден 2 жергілікті діни бірлестік өтті.


Слайд 37 «Кришна Санасы Қоғамы» 1966 жылы Нью-Йорк

«Кришна Санасы Қоғамы» 1966 жылы Нью-Йорк қаласында Бенгаль монахы Бхактиведанта

қаласында Бенгаль монахы Бхактиведанта Свами Прабхупада негізін салған неоиндуистік

діни бірлестік. Кришнаиттер Кришнаға құдайдың құдіретті бейнесі ретінде табынады.

2011 жылдың басында елімізде 14 діни бірлестік есепте тұрған.

Қайта тіркеуден 8 жергілікті діни бірлестік өтті.


Слайд 38 Бахаи қауымы XIX

Бахаи қауымы XIX ғасырдың ортасында пайда болды. Оның

ғасырдың ортасында пайда болды. Оның негізін «Бахаулла» есімімен танылған

парсылық Мирза Хусейн Али қалаған. Бахаи ілімі әлемдік және дәстүрлі діндердің жекелеген қағидаларын негізге ала отырып синтезделген ілім болып табылады.

2011 жылдың басында елімізде 20 діни бірлестік есепте тұрған.

Қайта тіркеуден 6 жергілікті діни бірлестік өтті.


Слайд 39 Иса Мәсіхтің соңғы

Иса Мәсіхтің соңғы қасиетті күндері шіркеуінің (мормондар) негізін

қасиетті күндері шіркеуінің (мормондар) негізін 1830 жылы АҚШ-та Джозеф

Смит қалады. «Мормон» термині 1830 жылы қасиетті жазба ретінде жарияланған, мормондар Библиямен қатар қолданатын «Мормон кітабынан» шыққан.

2011 жылдың басында елімізде бір діни бірлестік есепте тұрған.

Қайта тіркеуден 2 жергілікті діни бірлестік өтті.


Слайд 40 Жалпы алғанда, 2012 жылғы

Жалпы алғанда, 2012 жылғы 25 қазанға дейін17 конфессияны құрайтын

25 қазанға дейін
17 конфессияны құрайтын 3 088 діни бірлестік

қайта тіркеуден өтті.

* Бұдан басқа 20 дәстүрлі емес діни бірлестік қайта тіркеуден өтпеген


Слайд 41 - дәстүрлі діндерді және діни ілімдерді мойындамай,
бөлек

- дәстүрлі діндерді және діни ілімдерді мойындамай, бөлек ірткі салушы діни

ірткі салушы діни ұйымдардың ілімдерін
дәріптеуші мүшелерінің уағызы.
- Басқа

дәстүрлі діндерді сынау және оларға кереғар
пікірлер туғызып, мүшелерін «құдайдың жазасы күтіп тұр» деп сендіру.
- Іріткі салушы ұйымның жетекшісі немесе діни насихатшысы
(миссионер) болып табылатын харизмалық басшысының болуы.
- Белсенді миссионерлік қызметтер ,соның ішінде -көшелерде
сұхбатқа шақыру ,діни әдебиеттер үнпарақтар тарату,
электронды БАҚ бағдарламаларын көрсету
- Діни ұйымдарының мүшелерін көбейту мақсатында
көпшілік жиналатын орындарда арнайы іс –шаралар ұйымдастыру.
- Діни ұйымның құрамындағы жасөспірімдерге ерекше назар аудару.
- Ұйым мүшелеріне және әлеуметтік жағдайы нашар
адамдарға жеке мүдделері үшін қамқорлықтар көрсету.
- Түрлі әдіс – амалдар мен психотехникалық жүйелер арқылы
адам санасын бақылауда ұстау.
- Ұйымның жаңа мүшелері үшін арнайы діни дәрістер өткізу .
- Жалған діни «кереметтерін» көпшілікке жарнамалау
үшін жарымжан немесе психикасы қалыпсыз адамдарды секта мүшелігіне тарту

Тоталитарлық ұйымдар миссионерлер және шіркеу қызметтерінің негізгі белгілері:


Слайд 42 - Ұйым мүшелерінің сыртқы бейнесін өзгерту үшін ,
оларға

- Ұйым мүшелерінің сыртқы бейнесін өзгерту үшін ,оларға жаңа діни лақап

жаңа діни лақап аттар қойып және діни
дәрежелер беріп,

арнайы культтік киім киюлеріне талап қою.
- Қатаң діни тәртіптерді сақтау.
- әлеуметтік жағдайда қорғалмаған адамдарға
рухани қамқорлық көрсету және материалдық
қолдау көрсету арқылы ұйым мүшелігіне тарту.
- Ақша төлеуге мәжбүрлеу немесе «десятиналық» төлемге отырғызу .
- әдебиеттерін тегін әрі жиі тарату.
- Жастардықызықтыру үшін діни жиналыстар ұйымдастыру
және ғылыми жаңа әдістерді кеңінен пайдалану
- Ұйым кәсіпорындарында тегін жұмыс істеуге , діни
әдебиеттерін тегін тарату және қайыр жинауды талап ету.
- Білім беруге аса көңіл аудару ,миссионерлік оқу
орталықтарын құру.
- Кітапханаларға ,мәдени және білім мекемелеріне
әдебиеттерін тегін тапсыру.
- Ұйым ішінде күзету ,насихаттау және т.б. мәселелерді шешу
үшін арнайы бөлімшелердің болуы.
- Ұйым мүшелерінің санын арттыру мақсатында - балалар және
жастар мекемелерін ,оңалту орталықтарын , жазғы лагерлер мен қоғамдық бірлестіктер құру

Тоталитарлық ұйымдар
миссионерлер және шіркеу қызметтерінің негізгі белгілері:


Слайд 43
Діни секталардың адам психологиясына

Діни секталардың адам психологиясына кері әсері:

кері әсері:


Слайд 44 Көшеде діни сектаның жиналысына шақырған миссионермен қарым –

Көшеде діни сектаның жиналысына шақырған миссионермен қарым – қатынас жасамауға тырысыңызКез


қатынас жасамауға тырысыңыз
Кез келген діни сектаның сеніміндегі адаммен және

миссионерлерімен өзіңіздің діни көзқарастарыңыз туралы пікірталасқа түспеңіз.

Қоғам мен адам өміріне зиянды діни секталардан қорғану
үшін мына әдістерді әрдайым есте сақтаңыз!

Егер де сіз діни сектаның құрылымы туралы білгіңіз
келсе мұны еш қарсылықсыз және кекесінсіз істеңіз.

Егер сізге діни тақырыптағы парақша , кітапша немесе журнал ұсынса рахмет айтып , сыпайы түрде бас тартыңыз.

Діни жиналысқа барадан бұрын алдымен өз достарыңызбен ,
туыстарыңызбен немесе жақын адамдарыңызбен кеңескеніңіз жөн.

Егер де сіз діни сектаның жиналысына қатыссаңыз миссионердің
негізгі мақсаты сізді өз нанымына алдап кіргізу екенін ескеріңіз және
діни секта мүшелерінің алдауына түсіп қалмаңыз.


Слайд 45 Діни кеңеске жалғыз бармауға тырысыңыз, қасыңызға жолдасыңызды
немесе

Діни кеңеске жалғыз бармауға тырысыңыз, қасыңызға жолдасыңызды немесе жақын бір адамыңызды

жақын бір адамыңызды ала барыңыз.
Қандайда бір жағдайда бір –

біріңізден ажырамауға тырысыңыз және
бұл туралы секта жетекшісіне ескертіңіз , егер жетекші бұл ұсыныңызға
көнбей өз дегеніне көндіргісі келсе, онда кеткендеріңіз жөн.

Жан саулығы және тән саулығы үшін дәстүрлі емес діни ағымдардың
қатарына қосылмас бұрын өз туыстарыңыз бен жақындарыңызға
зияныңыз тиетінін ойланыңыз

Дәстүрлі емес діни ұйымдардың мүшесі болып, жетістік пен бақыт тауып өмірлік мақсат – мүддеме жетемін деп ойламаңыз.

Сену немесе сенбеу еркі тек қана сіздің өз қолыңызда , сондықтан шешім қабылдау дан бұрын оның қажеттілігі жайлы ойланыңыз.Ойланып дұрыс қабылдаған шешім сіздің жан саулығыңыз ғана емес , өміріңізді де сақтауы мүмкін.

Егер қиындықтар туындаса, өз бетіңізше дұрыс шешім қабылдай алмасаңыз дінтанушы мамандармен хабарласыңыз.


Слайд 46 Деструктивті діни ұйымдарға арбалып қалмаудың жолдары
Жалған діни

Деструктивті діни ұйымдарға арбалып қалмаудың жолдары Жалған діни ұйымдарды дәстүрлі діндерден

ұйымдарды дәстүрлі діндерден қалай ажыратып алуымыз керек?

Бірінші ереже
Сізге таныс емес, көшеде кездескен адаммен дін тақырыбындағы диалогқа араласпа!
Екінші ереже
Егер, диалог жалғасып кетсе,оны доғаруын өтін. Қызықпа! Бұл қоғамның тарихымен, оның қаншалықты дәрежеде дәстүрлі дін екеніне көзіңді жеткіз. Осылай ғана Сіз таңдау еркіндігіне ие боласыз!
Үшінші ереже
Бұл діни миссиялар светтік атауларды жамылады. Егер де Сізді, ағылшын тілінің ақысыз
курсына шақырса – бұған сеніп қалма, олар жаңа ілімді жаймен оқуға сені көндіруге тырысады.
Төртінші ереже
Кейбір деструктивті діни ұйымдарда жаңа адамдармен танысқанда қолданатын термин сөздері бар:
«Осыған дейін Сізге, осыншама ақылды екендігіңізді қалайша ешкім айтпаған!», «Сізге бұндай қасиет
қайдан дарыды!» және т.б.
Бесінші ереже
Егер сіз, қандай да болмасын діни ұйымға қатысқыңыз келсе, ата-анаңызбен, Сіз үшін
беделі басым адамдармен кеңесуді ұмытпа!
Алтыншы ереже
Егер, Сіз дінге бет бұруды қаласаңыз, жалғыз бармаңыз, туыстарыңызды немесе достарыңыздан көмек сұраңыз!
Жетінші ереже
Миссионерлердің басты мақсаты – сізді ұйымға қалай да болса кіргізу.
Сондықтан да өте сақ болғаныңыз жөн!
Сегізінші ереже
Егер басқа конфессия туралы сыни пікірлер айта бастаса, онда бұл
деструктивті діни ұйымдардың белгілері болып табылады.
Тоғызыншы ереже
Есіңде болсын! Есте сақта! Құдайға сену яки сенбеу - өз қолыңда!
Өзге діннің жетегінде кетем деп достарың мен жақындарыңнан айырылғың келмесе, Ойлан!
Жадынама диакон А..Кураеваның материалдары негізінде жасалды.

Жастарға арналған жадынама


Слайд 47

Рефлексия


  • Имя файла: prezentatsiya-kauіptі-dіni-agymdar.pptx
  • Количество просмотров: 249
  • Количество скачиваний: 0