Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Біблійна антропологія. Вчення про людину – розділ систематичної теології

Содержание

Чому важливо вивчати науку про людину?
Біблійна антропологія  Вчення про людину – розділ систематичної теології Чому важливо вивчати науку про людину? 1. Важливо тому, що тісно пов’язане з іншими розділами богослов’я:з вченням про 2. В останні два століття у світі панують і переважають не християнські 4. Важливо вивчати про людину, тому що до людини прикута увага з боку багатьох наукових дисциплін:-	психологія-	соціологія-	антропологія-	політологія-	культурологія Анатомія – тільки ріже, вона вивчає мертву людину. Довідка: *Свиня по розташуванню Не біблійні погляди на людину в сучасному суспільстві 1. Людина, як машина.	З розвитком виробничих відносин, на людину стали дивитися як 2. Людина, як тварина.	Теорія Дарвіна – погляд на людину, як на розумну 3. Людина, як сексуальна істота.Зігмунд Фрейд, австрійський лікар, психіатр висунув ідею, що 4. Людина, як економічна істота.	Цей образ представлений К.Марксом у праці “Капітал” “Від 5. Людина, як пішка на шахматній дошці Всесвіту.Філософія екзистенціалізму – філософія, що Людина, як дитя БожеОсобливості християнського погляду на людину Людина – творіння Боже. Вона з'явилась у результаті творчого акту самого Бога.З Біблійний матеріал про людину Біблія конкретно у подробицях не відповідає – як з’явилась людина?  	Біблія Створення людини1. Бут. 1:26, 27 “рішения” створити людину за образом та подобою «Образ і подоба»Це синоніми в самій Біблії це не пояснюється. Бут.1:26, 27.Tgele 2 Кор.3:18 Те, що означає образ і подоба в Біблії не пояснюється.В Позиція АСД Це питання не є догмою!Із Духа пророчого приходимо до висновків:1.	Вся Питання про структуру людської особистості - 1 Дух – центр Богопознания Дух осуществляет связь с БогомЧерез наш дух мы можем иметь связь с ДУШАДуша – центр Самопознания(разум, чувства, воля) ТЕЛОТело – центр миропознания – (зрение, слух, осязание, обоняние, вкус) Через возрождение, Бог устанавливает утраченный порядок, возвращает первоначальный порядокПорядок Божий в человеке:Дух Не біблійні погляди на структуру людської особистості: 1.	Трихотомічний три складника людської особистості.А тварини мають тільки тіло і душу. 1.	Сол. 5:23 в якійсь мірі направляє нас до цього! Але цей текст 2. Дихотомічний погляд тіло+душаЦей погляд став класичним після Константинопольського Собору. згідно цього 3. Монізм (Єдність, одне ціле)1. Людина представляє особистість, цілісну істоту. Це біблійний Е. Уайт підтримувала у своїх працях саме такий підхід – цілісний підхід АСД: Людина є цілісна особистість!Ми не використовуємо монізм, що людина є складеною
Слайды презентации

Слайд 2 Чому важливо вивчати науку про людину?

Чому важливо вивчати науку про людину?

Слайд 3
1. Важливо тому, що тісно пов’язане з іншими

1. Важливо тому, що тісно пов’язане з іншими розділами богослов’я:з вченням

розділами богослов’я:
з вченням про Бога. Пізнаючи себе ми пізнаємо

Бога. Тому, що ми створені по Образу і подобі Божій.
з Христологією. Пізнаючи Христа – ми пізнаємо і себе, тому що Христос прийшов в образі і Подобі Божій.

Слайд 4 2. В останні два століття у світі панують

2. В останні два століття у світі панують і переважають не

і переважають не християнські образи людини.
3. Людина якщо і

втратила інтерес до Бога (це відбувається в сучасному суспільстві) – вона ніколи не втратить інтерес до самої себе.

Слайд 5 4. Важливо вивчати про людину, тому що до

4. Важливо вивчати про людину, тому що до людини прикута увага з боку багатьох наукових дисциплін:-	психологія-	соціологія-	антропологія-	політологія-	культурологія

людини прикута увага з боку багатьох наукових дисциплін:
- психологія
- соціологія
- антропологія
- політологія
- культурологія


Слайд 6 Анатомія – тільки ріже, вона вивчає мертву людину.

Анатомія – тільки ріже, вона вивчає мертву людину. Довідка: *Свиня по


Довідка:
*Свиня по розташуванню внутрішніх органів є найближче до

людини.
*Людина чиста, чи не чиста істота?
5. Важливо вивчення людини – бо те як ми розуміємо людину – залежить наше відношення до неї.

Слайд 7 Не біблійні погляди на людину в сучасному суспільстві

Не біблійні погляди на людину в сучасному суспільстві

Слайд 8 1. Людина, як машина.
З розвитком виробничих відносин, на

1. Людина, як машина.	З розвитком виробничих відносин, на людину стали дивитися

людину стали дивитися як на гвинтик, і вона цінна

до тих пір, поки вона корисна і від неї можна щось взяти. До того часу поки вона вписується у систему.
Працедавець вкладає в неї гроші, знаючи, що здоров’я людини принесе більше користі, але якщо бачить, що вона зносилася., зістарілася, то він намагатиметься як скоріше позбавитися від неї.

Слайд 9 2. Людина, як тварина.
Теорія Дарвіна – погляд на

2. Людина, як тварина.	Теорія Дарвіна – погляд на людину, як на

людину, як на розумну тварину. Вона відрізняється великою складністю,

але є частиною тваринного світу. І людина у конкурентній боротьбі готова перегризти іншій – цей образ дуже часто зустрічається і проявляється.

Слайд 10 3. Людина, як сексуальна істота.
Зігмунд Фрейд, австрійський лікар,

3. Людина, як сексуальна істота.Зігмунд Фрейд, австрійський лікар, психіатр висунув ідею,

психіатр висунув ідею, що головним і визначальним фактором людського

буття є статевий потяг – лібідо, і цей потяг складає основу людської особистості. В основі лежить сексуальна істота.

Слайд 11 4. Людина, як економічна істота.
Цей образ представлений К.Марксом

4. Людина, як економічна істота.	Цей образ представлений К.Марксом у праці “Капітал”

у праці “Капітал” “Від кожного по здібностям, кожному по

потребам” – тоді всі перестають бути бідними.
Історія показала утопічність цього погляду
Чим більше має людина, тим більше хочеться.

Слайд 12 5. Людина, як пішка на шахматній дошці Всесвіту.
Філософія

5. Людина, як пішка на шахматній дошці Всесвіту.Філософія екзистенціалізму – філософія,

екзистенціалізму – філософія, що прийшла на зміну класичній.
Класичний: Що

є сутністю речей?
Екзистенціальний: Що є людина, у чому суть її існування?
Висновок песимістичний. Смислу немає!

Слайд 13 Людина, як дитя Боже
Особливості християнського погляду на людину

Людина, як дитя БожеОсобливості християнського погляду на людину

Слайд 14 Людина – творіння Боже. Вона з'явилась у результаті

Людина – творіння Боже. Вона з'явилась у результаті творчого акту самого

творчого акту самого Бога.
З біблійної точки зору, людина спроможна

встановлювати свідомі, особисті відношення зі Своїм Творцем.
Людина не тільки знає своє коріння, але й Свої майбутнє. Людина не народжується щоб померти. Життя смертю не закінчується.
Людина представляє собою цілісну істоту. Людина є предметом турботи Свого Бога – про всі її потреби – як матеріальні так духовні.
Людина покликана реалізувати себе у цьому світі в служінні як Богу, там і своїм ближнім “по принципу люби свого ближнього як самого себе”.
Виключає ситуацію один вищий за іншого. Представляє рівність.

Слайд 15 Біблійний матеріал про людину

Біблійний матеріал про людину

Слайд 16 Біблія конкретно у подробицях не відповідає – як

Біблія конкретно у подробицях не відповідає – як з’явилась людина? 	Біблія

з’явилась людина?
Біблія відповідає на інше запитання –

для чого була створена людина?
(Відповідає згідно єврейського мислення).

Слайд 17 Створення людини
1. Бут. 1:26, 27 “рішения” створити людину

Створення людини1. Бут. 1:26, 27 “рішения” створити людину за образом та

за образом та подобою – це є ціль, мета

про матеріали та методи не говориться.
2. Бут.2:7 тут на перший план виходить творчий акт.
Що відрізняло людину від створених інших живих істот? Вона була створена по образу і подобі Божій, а не жива душа.

Слайд 18 «Образ і подоба»
Це синоніми в самій Біблії це

«Образ і подоба»Це синоніми в самій Біблії це не пояснюється. Бут.1:26,

не пояснюється. Бут.1:26, 27.
Tgele – образ
С. Зап. demuth –

подоба
Бут. 5:1; 9:6 (tgele)
Н. Зап. 1. Кор. 11:7
Як. 3:9
Кол. 3:10

Слайд 19 2 Кор.3:18 Те, що означає образ і подоба

2 Кор.3:18 Те, що означає образ і подоба в Біблії не

в Біблії не пояснюється.
В єврейському ТАНАТІ «образ і подоба»

не розрізняються і вони взаємо заміняються синоніми. Це є приклад Єврейського паралелізму і повторення одного і того ж.
Хто виллє кров людську з людини, то виллята буде його кров, бо Він учинив людину за образом Божим. Бут.9:6.

Слайд 20 Позиція АСД Це питання не є догмою!
Із Духа пророчого

Позиція АСД Це питання не є догмою!Із Духа пророчого приходимо до

приходимо до висновків:
1. Вся людина, а не одна частина створені

по образу і подобі Божій. Не віримо, що тільки розум, бо людина – цілісна.
2. Людина відображає Свого творця в розумовій діяльності, творчій, вольовій здібності робити моральний вибір. Багато богословів з цим погоджуються.
3. Погоджуючись, що бути створеним по образу і подобі Божій – вступати в спілкування з Богом Творцем і собі подібними.
( тварини також попарно, але це інстинкт!).
4. Функціональний – відповідальність!

Слайд 21 Питання про структуру людської особистості - 1

Питання про структуру людської особистості - 1

Слайд 22 Дух – центр Богопознания

Дух – центр Богопознания

Слайд 23 Дух осуществляет связь с Богом
Через наш дух мы

Дух осуществляет связь с БогомЧерез наш дух мы можем иметь связь

можем иметь связь с Богом. Бог, в Свою очередь,
говорит

через Своего Духа к нашему духу.
Ездры 1:5: «И поднялись главы поколений Иудиных и Вениаминовых,
и священники и левиты, всякий, в ком возбудил Бог дух его, чтобы пойти..». Римлянам 8:16: «Сей Самый Дух свидетельствует духу нашему, что мы - дети Божии». Аггея 1:14; Марка 2:8; Галатам 6:18; 2Тим. 4:22. Связь с Богом человек имеет посредством молитвы, чтения Библии.

Слайд 24 ДУША

Душа – центр Самопознания
(разум, чувства, воля)

ДУШАДуша – центр Самопознания(разум, чувства, воля)

Слайд 25 ТЕЛО
Тело – центр миропознания – (зрение, слух, осязание,

ТЕЛОТело – центр миропознания – (зрение, слух, осязание, обоняние, вкус)

обоняние, вкус)


Слайд 26 Через возрождение, Бог устанавливает утраченный порядок, возвращает первоначальный

Через возрождение, Бог устанавливает утраченный порядок, возвращает первоначальный порядокПорядок Божий в

порядок
Порядок Божий в человеке:
Дух (властелин)
Душа (слуга)
Тело (орудие исполнения)

Не

возрожденный человек:
Тело (властелин)
Душа (слуга)
Дух (пленник)

Слайд 27 Не біблійні погляди на структуру людської особистості:

Не біблійні погляди на структуру людської особистості:

Слайд 28 1. Трихотомічний три складника людської особистості.
А тварини мають тільки тіло

1.	Трихотомічний три складника людської особистості.А тварини мають тільки тіло і душу.

і душу.


Слайд 29
1. Сол. 5:23 в якійсь мірі направляє нас до

1.	Сол. 5:23 в якійсь мірі направляє нас до цього! Але цей

цього! Але цей текст потрібно розглядати в контексті цілісності

людини, а не грецької філософії.

Тут мова йде про функції людського організму, а не окремих частинах.

Слайд 30 2. Дихотомічний погляд тіло+душа
Цей погляд став класичним після Константинопольського

2. Дихотомічний погляд тіло+душаЦей погляд став класичним після Константинопольського Собору. згідно

Собору. згідно цього погляду – душа може існувати після

смерті тіла.
В Екл.3:21 говориться про дух тварин. Ця теорія не витримує критики. Дух і душа часто в Біблії взаємозамінні.
Лк.1:46,47.
Мт.6:25; 10:28 “тіло і душа”.
Екл. 12:7; 1Кор. 5:3 “тіло і дух”.

Слайд 31 3. Монізм (Єдність, одне ціле)
1. Людина представляє особистість,

3. Монізм (Єдність, одне ціле)1. Людина представляє особистість, цілісну істоту. Це

цілісну істоту. Це біблійний погляд.
Цей поглід стає популярним завдяки

розвиткові психосоматичної медицини.
психо - душа
сома - тіло
не відривне одне від одного

Слайд 32 Е. Уайт підтримувала у своїх працях саме такий

Е. Уайт підтримувала у своїх працях саме такий підхід – цілісний

підхід – цілісний підхід до людини.

Хрістос Янарес пише: “Існування

душі від тіла окремо – не можливо”.
(“ Віра Церкви” Вступ до православного богослов’я).

Слайд 33 АСД: Людина є цілісна особистість!
Ми не використовуємо монізм,

АСД: Людина є цілісна особистість!Ми не використовуємо монізм, що людина є

що людина є складеною із частин істотою, а використовуємо:


ХОЛІЗМ – від гр. цілісний, весь
ХОЛОС англ. Whole – весь, цілісний

  • Имя файла: bіblіyna-antropologіya-vchennya-pro-lyudinu-–-rozdіl-sistematichnoї-teologії.pptx
  • Количество просмотров: 167
  • Количество скачиваний: 0