Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Основи програмування

Содержание

Що повинна робити програма?
ЛОГОСОснови ПрограмуванняЗаняття 2 Що повинна робити програма? Що повинна робити програма?		Оскільки програма являє собою опис способу вирішення певної задачі, Алоритм		Алгоритм – це сукупність елементарних операцій та правил, які визначать, в якому Алоритм		Алгоритм – це сукупність елементарних операцій та правил, які визначать, в якому Алоритм		Приклад алгоритму Евкліда - для пошуку найбільшого спільного кратного двох чисел Блок-схема алгоритму Евкліда Алоритм		Протокол процесу виконання алгоритму Евкліда Арифметичні операції Оператори відношення Булеві оператори Типи даних Створення змінної 	int k; 	double variable; 	char myChar; 	long a123; Створення змінної 		int i; //оголошення змінної 	int j=1; //оголошення з Створення змінної 	int a, b, c;В одному рядку можна оголошувати Умовні конструкції		if(boolean expression){ do something…} 		Умова повинна бути оточнена дужками і, якщо, Умовні конструкції	if (boolean expression){ 		do something… 	} else { 		do something else… 	} 		Конструкція if-else Умовні конструкції	if (boolean expression){ 	do something… } else if (another boolean expression) Умовні конструкції	if (boolean expression){ 		do something… 	} else if (another boolean expression) ЦиклиЦикли – це послідовність інструкцій, які можуть повторно виконуватись певну кількість раз while	while (boolean expression) { 		do something… 	} Цикл while (перекладається як «доки») Цикл do/while Qaqa=-] [z		do { 		do something… 	} while (boolean expression); Цикл for 		for (int i=1; i
Слайды презентации

Слайд 2 Що повинна робити програма?

Що повинна робити програма?

Слайд 3 Що повинна робити програма?

Оскільки програма являє собою опис

Що повинна робити програма?		Оскільки програма являє собою опис способу вирішення певної

способу вирішення певної задачі, записаний у мові з жорстко

заданими , формалізованими правилами, то вона виконуватиме лише ті команди які ми їй сказали.

У програмуванні слова не мають двозначностей як у людській мові, яку щоб розуміти , не раз доводиться застосовувати логіку та інтуїцію. З мовами програмування все набагато простіше , одне слово – одна команда, немає двозначностей.

Слайд 4 Алоритм

Алгоритм – це сукупність елементарних операцій та правил,

Алоритм		Алгоритм – це сукупність елементарних операцій та правил, які визначать, в

які визначать, в якому порядку ці операції виконуються .
Найпростіші

позначення в блоках схеми, та послідовне виконання операторів

Слайд 5 Алоритм

Алгоритм – це сукупність елементарних операцій та правил,

Алоритм		Алгоритм – це сукупність елементарних операцій та правил, які визначать, в

які визначать, в якому порядку ці операції виконуються .
Умовна

конструкція (розгалуження), цикли з передумовою та пост-умовою

Слайд 6 Алоритм

Приклад алгоритму Евкліда - для пошуку найбільшого спільного

Алоритм		Приклад алгоритму Евкліда - для пошуку найбільшого спільного кратного двох чисел Блок-схема алгоритму Евкліда

кратного двох чисел
Блок-схема алгоритму Евкліда


Слайд 7 Алоритм

Протокол процесу виконання алгоритму Евкліда

Алоритм		Протокол процесу виконання алгоритму Евкліда

Слайд 8 Арифметичні операції

Арифметичні операції

Слайд 9 Оператори відношення

Оператори відношення

Слайд 10 Булеві оператори

Булеві оператори

Слайд 11 Типи даних

Типи даних

Слайд 12 Створення змінної
int k;
double variable;
char myChar;

Створення змінної 	int k; 	double variable; 	char myChar; 	long a123;


long a123;

Оголошення змінних розпочинаються з обов'язкового вказування типу

даних, після чого йде назва змінної.

Слайд 13 Створення змінної

int i; //оголошення змінної
int j=1;

Створення змінної 		int i; //оголошення змінної 	int j=1; //оголошення з

//оголошення з ініціалізацією
char key;
key = ‘Y’; //ініціалізація


Ініціалізацію змінної можна здійснити як при оголошенні так і в подальшому в програмі.

Слайд 14 Створення змінної

int a, b, c;

В одному рядку

Створення змінної 	int a, b, c;В одному рядку можна оголошувати

можна оголошувати декілька змінних одного типу, проте в такому

разі ускладнюється читання коду програми.

Слайд 15 Умовні конструкції

if(boolean expression){
do something…}

Умова повинна бути

Умовні конструкції		if(boolean expression){ do something…} 		Умова повинна бути оточнена дужками і,

оточнена дужками і, якщо, умова вірна (true) буде виконана

інструкція за умовою, інакше вона не буде виконана, а буде виконана наступна інструкція після умовної інструкції.

Слайд 16 Умовні конструкції

if (boolean expression){
do something…
} else

Умовні конструкції	if (boolean expression){ 		do something… 	} else { 		do something else… 	} 		Конструкція if-else

{
do something else…
}

Конструкція if-else


Слайд 17 Умовні конструкції


if (boolean expression){
do something…
} else

Умовні конструкції	if (boolean expression){ 	do something… } else if (another boolean

if (another boolean expression) {
do something else…
}



Конструкція if-else-if


Слайд 18 Умовні конструкції

if (boolean expression){
do something…
} else

Умовні конструкції	if (boolean expression){ 		do something… 	} else if (another boolean

if (another boolean expression) {
do something else…
}

else if (another boolean expression2) {
do something else…
} else if (another boolean expression3) {
do something else…
} else{
do something else…
}



if-ів може бути безліч


Слайд 19 Цикли
Цикли – це послідовність інструкцій, які можуть повторно

ЦиклиЦикли – це послідовність інструкцій, які можуть повторно виконуватись певну кількість

виконуватись певну кількість раз в залежності від заданої в

програмі умови.
Розрізняють цикли з передумовою, з післяумовою та з лічильником.




Слайд 20 while

while (boolean expression) {
do something…
}

Цикл

while	while (boolean expression) { 		do something… 	} Цикл while (перекладається як

while (перекладається як «доки») – це цикл з передумовою,

тіло якого виконується, якщо умова істинна. Якщо умова з самого початку хибна, то цикл не виконається жодного разу.




Слайд 21 Цикл do/while Qaqa=-] [z

do {
do something…
} while

Цикл do/while Qaqa=-] [z		do { 		do something… 	} while (boolean

(boolean expression);


Якщо необхідно, щоб умова виконувалася хоча б

один раз можна скористатися циклом з післяумовою do/while




  • Имя файла: osnovi-programuvannya.pptx
  • Количество просмотров: 99
  • Количество скачиваний: 0