з музичними, вокальними сценами, включаючи хорові й танцювальні ансамблі,
вражав суто народною свіжістю й неподібністю до жодного існуючого театру.
Скрізь, де українські актори давали вистави, вони мали незмінний успіх.
Царські укази про заборону українського слова і національ ного театру, а також безліч чиновницько-бюрократичних гальм хоч і сповільнювали розвиток української драматургії, заважали її розвитку, проте знищити не могли. В кінці 70-х років україн ське акторське мистецтво, сам театр набрали виразних суспіль но-громадських функцій, сприяли піднесенню національної свідомості народу.
Цей театр прийнято називати театром корифеїв. Слово "ко рифей" — грецьке. У давньогрецькій трагедії корифеєм назива ли керівника хору або заспівувача, іншими словами — ватажка митців. У сучасному розумінні слово "корифей" означає людину, яка є найвизначнішим діячем у певній сфері мистецтва.