Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Графика

Содержание

Сабақтың тақырыбы: “Графика. Геометриялық объектілерді құру процедуралары”Сабақтың мақсаты:Білімділік:Шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру, тармақталған алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру.Дамытушылық:Бағдарламалау тілінде жұмыс жасай білу дағдыларын, ойлау қабілеттерін,
Ашық сабақ Информатика9 сынып Сабақтың тақырыбы:  “Графика. Геометриялық объектілерді құру процедуралары”Сабақтың мақсаты:Білімділік:Шартты операторлардың жазылу тәртібімен Үй тапсырмасы Алгоритм дегеніміз не? Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып, қажетті нәтижеге қол жеткізуді жүзеге Дербес компьютердің техникалық құрылғыларын басқаратын арнайы программа?Драйверлер Var операторының қызметі қандай?айнымалыларды сипаттау Бейнемонитор немесе дисплей дегеніміз не?Мәтін және графикалық бейнелер щығарылатын құрылғы Readln операторының қызметі қандай?Берілгендерді енгізу Writeln операторының қызметі қандай?Нәтижені шығару Экранды басқару блогы, оны дисплей адаптері немесе адаптер деп те атайдыБейнеадаптер Пиксель дегеніміз не?Экранның басқарылатын ең кіші элементі Француз ғалымы Блез Паскаль (1623-1663) математика, физика, информатика саласында көптеген жаңалықтар ашқан Швейцариялық ғалым Никлаус Вирт       Паскаль программалау Алгоритм атауы атақты араб математигі Әбу Жафар Мұхаммед ибн Мұса әл-Хорезми б) «Ішіне-сыртына-өзіме». Internet, Lazy, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Friendly,Integer, Real, Microsoft, Noisy, «Ішіне-сыртына-өзіме». 1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын ең 1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын ең 1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын ең 1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын ең 1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын ең 1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын ең 1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын ең 1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын ең Геометриялық объектілерді құру процедуралары Нүкте салу операторыОның пішімі:PutPixel (X,Y : integer; color: word);Мұндағы X, Y – Түзу сызық салу процедурасыБастапқы нүкте көрсетілмесе, онда мына процедураLineto (X,Y : integer); Көпбұрыш сызу процедураларыBar (X1,Y1, X2,Y2 : integer); - мұнда ағымдағы түспен іші Доға, шеңбер және эллипс сызу процедураларыArc(X,Y: integer; B1, B2, R: word); - Практикалық жұмыс РефлексияБәрі түсініктіСұрақтарым барТақырыпты түсінбедім Үйге тапсырма: 7.4 тақырып (250-259 бет), Оқулықтан:
Слайды презентации

Слайд 2 Сабақтың тақырыбы: “Графика. Геометриялық объектілерді құру процедуралары”

Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Шартты

Сабақтың тақырыбы: “Графика. Геометриялық объектілерді құру процедуралары”Сабақтың мақсаты:Білімділік:Шартты операторлардың жазылу тәртібімен

операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру, тармақталған алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан

алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру.

Дамытушылық:
Бағдарламалау тілінде жұмыс жасай білу дағдыларын, ойлау қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге деген қызығушылықты дамыту.

Тәрбиелік:
Оқушылардың белсенділігін арттыру, жұмыс жасау мақсатында компьютерлік сауаттылыққа, өзара көмектесуге, өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу.

Слайд 3 Үй тапсырмасы
"Лото" ойыны

Үй тапсырмасы

Слайд 5
Алгоритм
дегеніміз не?
Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып, қажетті

Алгоритм дегеніміз не? Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып, қажетті нәтижеге қол жеткізуді

нәтижеге
қол жеткізуді жүзеге
асыратын әрекеттердің орындалу ережесі


Слайд 6
Дербес компьютердің техникалық құрылғыларын басқаратын арнайы программа?
Драйверлер


Дербес компьютердің техникалық құрылғыларын басқаратын арнайы программа?Драйверлер

Слайд 7
Var операторының
қызметі қандай?
айнымалыларды сипаттау


Var операторының қызметі қандай?айнымалыларды сипаттау

Слайд 8
Бейнемонитор немесе дисплей дегеніміз не?
Мәтін және графикалық бейнелер

Бейнемонитор немесе дисплей дегеніміз не?Мәтін және графикалық бейнелер щығарылатын құрылғы

щығарылатын құрылғы


Слайд 9
Readln операторының қызметі қандай?
Берілгендерді енгізу

Readln операторының қызметі қандай?Берілгендерді енгізу

Слайд 10
Writeln операторының
қызметі қандай?
Нәтижені шығару

Writeln операторының қызметі қандай?Нәтижені шығару

Слайд 11
Экранды басқару блогы, оны дисплей адаптері немесе адаптер

Экранды басқару блогы, оны дисплей адаптері немесе адаптер деп те атайдыБейнеадаптер

деп те атайды
Бейнеадаптер


Слайд 12
Пиксель дегеніміз не?
Экранның
басқарылатын ең кіші элементі

Пиксель дегеніміз не?Экранның басқарылатын ең кіші элементі

Слайд 13 Француз ғалымы Блез Паскаль (1623-1663) математика, физика, информатика

Француз ғалымы Блез Паскаль (1623-1663) математика, физика, информатика саласында көптеген жаңалықтар ашқан

саласында көптеген жаңалықтар ашқан
"Ойлан, тап"


Слайд 14 Швейцариялық ғалым Никлаус Вирт

Швейцариялық ғалым Никлаус Вирт    Паскаль программалау тілін 1968-1971

Паскаль программалау тілін 1968-1971 жылдары оқып-үйренуге қолайлы

программалау тілі ретінде ұсынған болатын

"Ойлан, тап"


Слайд 15 Алгоритм атауы атақты араб математигі Әбу Жафар Мұхаммед

Алгоритм атауы атақты араб математигі Әбу Жафар Мұхаммед ибн Мұса әл-Хорезми

ибн Мұса әл-Хорезми

есімінің латынша Algorithmi (Алгоритми) болып жазылуынан шыққан

"Ойлан, тап"


Слайд 16 б) «Ішіне-сыртына-өзіме».
Internet, Lazy, Paint, Writeln, Readln, WordPad,

б) «Ішіне-сыртына-өзіме». Internet, Lazy, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Friendly,Integer, Real, Microsoft,

Friendly,Integer, Real, Microsoft, Noisy, Program, Var, Excel, Clever, Const,

Power Point, begin, Active, Word, Uses graph, ClsScr, End.

Слайд 17 «Ішіне-сыртына-өзіме».

«Ішіне-сыртына-өзіме».

Слайд 18



1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4.

1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын

Экранның басқарылатын ең кіші элементі
5. Символдық тип
6. Бүтін санның

типі
7. Алгоритмнің орындалу барысында мәні өзгермейтін шама

С ө з ж ұ м б а қ


Слайд 19



1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4.

1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын

Экранның басқарылатын ең кіші элементі
5. Символдық тип
6. Бүтін санның

типі
7. Алгоритмнің орындалу барысында мәні өзгермейтін шама

С ө з ж ұ м б а қ


Слайд 20



1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4.

1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын

Экранның басқарылатын ең кіші элементі
5. Символдық тип
6. Бүтін санның

типі
7. Алгоритмнің орындалу барысында мәні өзгермейтін шама

С ө з ж ұ м б а қ


Слайд 21



1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4.

1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын

Экранның басқарылатын ең кіші элементі
5. Символдық тип
6. Бүтін санның

типі
7. Алгоритмнің орындалу барысында мәні өзгермейтін шама

С ө з ж ұ м б а қ


Слайд 22



1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4.

1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын

Экранның басқарылатын ең кіші элементі
5. Символдық тип
6. Бүтін санның

типі
7. Алгоритмнің орындалу барысында мәні өзгермейтін шама

С ө з ж ұ м б а қ


Слайд 23



1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4.

1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын

Экранның басқарылатын ең кіші элементі
5. Символдық тип
6. Бүтін санның

типі
7. Алгоритмнің орындалу барысында мәні өзгермейтін шама

С ө з ж ұ м б а қ


Слайд 24



1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4.

1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын

Экранның басқарылатын ең кіші элементі
5. Символдық тип
6. Бүтін санның

типі
7. Алгоритмнің орындалу барысында мәні өзгермейтін шама

С ө з ж ұ м б а қ


Слайд 25



1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдаралама тақырыбы
4.

1. Негізгі бағдарламаның басы2. Шығару операторы3. Бағдаралама тақырыбы4. Экранның басқарылатын

Экранның басқарылатын ең кіші элементі
5. Символдық тип
6. Бүтін санның

типі
7. Алгоритмнің орындалу барысында мәні өзгермейтін шама

С ө з ж ұ м б а қ


Слайд 26
Геометриялық объектілерді құру процедуралары






Геометриялық объектілерді құру процедуралары

Слайд 27
Нүкте салу операторы
Оның пішімі:
PutPixel (X,Y : integer; color:

Нүкте салу операторыОның пішімі:PutPixel (X,Y : integer; color: word);Мұндағы X, Y

word);
Мұндағы X, Y – нүкте координаторлары, color оның түсін

анықтайды.

Экранның кез келген жеоіне нүкте салуға болады, GRAPH модулінде нүкте PutPixel процедурасы арқылы салынады

GetPixel функциясы - координатасы көрсетілген экранның графикалық нүктесінің түсін анықтайды. 
Форматы: GetPixel (х,у,С); мұндағы х,у - нүктенің координатасы, С – түсі.


Слайд 28
Түзу сызық салу процедурасы
Бастапқы нүкте көрсетілмесе, онда мына

Түзу сызық салу процедурасыБастапқы нүкте көрсетілмесе, онда мына процедураLineto (X,Y :

процедура
Lineto (X,Y : integer); - курсор тұрған орыннан бастап

коорданаталары X,Y болатын нүктеге дейін түзу сызық сызады.

- Экранда екі шетінің координаталары берілген кесінді сызуды атқарады.

Line (X1,Y1, X2,Y2: integer);
Мұнда ағымдағы түс бойынша координаталары X1,Y1 нүктесінен X2,Y2 нүктесіне дейін кесінді сызылады. 


Слайд 29
Көпбұрыш сызу процедуралары
Bar (X1,Y1, X2,Y2 : integer); -

Көпбұрыш сызу процедураларыBar (X1,Y1, X2,Y2 : integer); - мұнда ағымдағы түспен

мұнда ағымдағы түспен іші боялған тіктөртбұрыш сызылады.
- Көпбұрыштың бірнеше

түрін сала алады.

Rectangle (X1,Y1, X2,Y2: integer); – сол жақ жоғарғы (x1,y1) және оң жақ төменгі төбелерінің координаталары (x2,y2) бойынша төртбұрыш сызады. Оның іші боялмай, экран түсімен бірдей болады. 

SetFillStyle (Pattern, Color: word); - объектінің ішін бояйды, толтыру стилі мен түсін көрсетеді. Мұндағы Pattern – толтыру стилі, ол тұрақты немесе нөмір арқылы беріледі; Color - толтыру түсі.


Слайд 30
Доға, шеңбер және эллипс сызу процедуралары
Arc(X,Y: integer; B1,

Доға, шеңбер және эллипс сызу процедураларыArc(X,Y: integer; B1, B2, R: word);

B2, R: word); - доға сызу процедурасы, мұндағы x,

y – центрдің координатасы, В1, В2 – доғаға сәйкес бұрыштың алғашқы және соңғы мәндері, R - радиусы.

Circle (X,Y: integer, r: word); – шеңбер сызу процедурасы, мұндағы x, y – центрдің координатасы, r – пиксель арқылы берілген шеңбердің радиусы. 

Ellipse (X,Y: integer; B1, B2, RX, RY: word); - эллипс доғасын сызады, мұндағы x, y – центрдің координатасы, В1, В2 –алғашқы және соңғы доғаның бұрыштары, RХ, RY – эллипстің көлденең және тік радиустары.


Слайд 31
Практикалық жұмыс

Практикалық жұмыс

Слайд 32
Рефлексия
Бәрі түсінікті
Сұрақтарым бар
Тақырыпты түсінбедім

РефлексияБәрі түсініктіСұрақтарым барТақырыпты түсінбедім

  • Имя файла: grafika.pptx
  • Количество просмотров: 130
  • Количество скачиваний: 0