Слайд 3
Сабақтың өту барысы:
1 - кезең. Ұйымдастыру бөлімі
“Универсиада
2017” туралы бас ақпарат
2 - кезең. «Мен нені білемін?»
“Универсиада 2017” бағдарламасы
3 - кезең. «Білім шыңына өрлейік!»
“ Универсиада 2017” символикасы
4 - кезең. «Білгенімді зердеме тоқу»
“Универсиада 2017” қалашығы
5 - кезең. «Білгенімді дамыту»
“Универсиада 2017” бюджеті
7 - кезең. «Үйге тапсырма беру»
8 - кезең. «Сабақты қорытындылау»
6 - кезең. «Білгенімді көрсету»
“Универсиада 2017” жаңалықтары
Слайд 4
Сабақтың мақсаты
а) білімділік: оқушыларға пішінге нысандарды кірістіру жолын
түсіндіру; нысандарды кірістіріп, қасиеттерін беріп, қарапайым мысалдарды түсіндіру; Универсиада
туралы ақпар беру
ә) дамытушылығы: оқушылардың компьютерлік сауаттылығын арттыру; Оқушылардың сабақта алған білімін дамыта отырып, олардың шығармашылық қабілетін, жадысы, ынтасы, қабылдауы танымдық қабілеттерін дамыту;
б) тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;Оқушыларды сабақта алған білімін өзіндік жұмыстарына қолдана білуге үйрету;
Компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережесін дұрыс сақтай білуге және ұқыптылыққа үйрету.
Слайд 5
Алматыдағы 2017 жылғы қысқы Универсиадаға 55 елден 2
мыңға жуық спортшы қатысады.
Жарысты ұйымдастыруға 3 мың ерікті жұмылдырылады
(шет ел мен Қазақстанның әр өңірлерінен).
Жарыс уақытында 30 мыңға жуық шет елдік қонақ пен турист келеді деп күтілуде.
Алматы – студенттер қаласы. Қазақстанның әрбір 4-ші студенті оңтүстік астанада білім алуда.
Қысқы Универсиаданы 80 елден 1 млрд адам телеарналардан тамашалайды.
“Универсиада 2017” туралы бас ақпарат
Слайд 7
Топқа бөлу
“Line” тобы
“Shape” тобы
Слайд 8
2 - кезең. «Мен нені білемін?»
“Универсиада
2017” бағдарламасы
Үй тапсырмасы
“Line” тобына: Scale, Pset әдістері
“Shape” тобы: Line, Circle әдістері
Слайд 9
СПОРТТЫҚ БАҒДАРЛАМА:
2017 жылдың 29 қаңтар мен 8 ақпан
аралығында Алматы қаласында 28-ші Бүкіләлемдік қысқы Универсиада болады. 2017
жылғы қысқы Универсиада 12 спорт түрінен өтеді:
Жарыс 8 спорт нысанында өтеді: «Шымбұлақ» тау-шаңғы шипажайы, «Медеу» спорт кешені, «Сұңқар» шаңғы трамплиндер кешені, Б.Шолақ атындағы спорт және мәдениет сарайы, «Алатау» шаңғы-биатлон кешені, Мұз сарайы, Мұз аренасы және Алматының орталығындағы уақытша спорт кешені. Универсиада тарихында бірінші рет спортшылар жарыс уақытында тұратын Атлеттер қалашығы болмақ.
Слайд 11
Form пішін терезесі мен PictureBox, ImageBox нысан
терезесіне кез-келген графикалық редакторда салынған суретті және компьютер жадында
сақталған графикалық файлдарды кірістіру;
Visual Basic тілінде графикалық файлдарды қолданудың 3 тәсілі бар:
Слайд 13
Scale әдісі жаңа координаталарды ұсынады. Scale әдісін қолданғанда
PictureBox пен пішін абсолютті координатаға ие болады, олардың өлшемі
(ені мен биіктігі) арнайы тип өлшем бірлігіміен өлшенеді.
Scale әдісінің жазылуы
[нысанның аты] Scale (Х1, Ү1) – (Х2, Ү2)
Scale әдісі жаңа координаталарды ұсынады. Scale әдісін қолданғанда PictureBox пен пішін абсолютті координатаға ие болады, олардың өлшемі (ені мен биіктігі) арнайы тип өлшем бірлігімен өлшенеді.
Scale әдісінің жазылуы [нысанның аты] Scale (Х1, Ү1) – (Х2, Ү2)
Х1, Ү1 – нысанның сол жақ жоғары
бұрышының координатасы, Х2, Ү2 – нысанның оң жақ төменгі
бұрышының координатасы.
Мысалы: Picture1.Scale(-10,5) – (10,5)
“Line” тобы
Слайд 14
Scale-пішінде, нысан терезеде жаңа координаталар жүйесін және
масштабын ұсынады.
Scale(x1,y1)-(x2,y2)
ScaleMode=n
Өлшемі бірлігі твип (twip).
Scale(-7,6)-(6,-4)
Scale(0,0)-(10,-10)
Жоғарғы процедурада масштаб (ScaleMode)
пунктке ауыстырылды (оны пиксельге ауыстыру үшін масштабты 3– ке тең
ScaleMode=3
-
Слайд 15
Form пішін терезесі: Scale(x1,y1)-(x2,y2)
Scale-әдісі
PictureBox нысан терезеде:
Picture1.Scale(x1,y1)-(x2,y2)
Слайд 16
Pset әдісі нысанға нүкте салуға мүмкіндік береді, Pset
әдісінің жазылуы [нысанның аты]. Pset(Х, Ү) [, түсі]
Мұнда нысанның
аты көрсетілмегендіктен Pset әдісі пішінге қолданылады, (Х, Ү) нысанға орналасатын
нүктелер координатасы, түсі Long типімен кодталады.Егер түс берілмесе, ForeColor қасиеттер мәнімен сәйкестендіріледі, нысанның DrawWidth қасиеті арқылы нүктенің өлшемін өзгертуге болады.
DrawWidth қасиетінің мәні бүтін сандар бола алады 1, 2, 3 үнсіз келісім бойынша 1 – ге тең. Мысалы, Picture1. DrawWidth=2
Сығу коэффиценті дегеніміз – ол таңба.
Егер берілген мән 1 – ден үлкен болса, онда вертикаль бойынша сыозылған эллипс сызылады, берілген мән 1 – ден кіші болса , горизонталь созылған эллипс сызылады, яғни созу дәрежесі сығу коэффицентімен анықталады. Сығу коэффиценті болмаса, онда шеңбер сызылады
Слайд 19
Line әдісі нысанға түзу сызықтар және іші боялған
немесе боялмаған төртбұрыштар салады.
Line әдісінің жазылуы:
[нысанның аты] .Line
(Х1, Ү1)-(Х2, Ү2) [ , түсі] [, белгі]
Мұнда бірінші төртбұрыш, екінші іші боялған төртбұрыш салынады. Егер В белгісі қолданса, төртбұрыштың іші болямаған, қасиетті автоматты түрде FillStyle=1 (transparent) қабылдайды. Егер бұл қасиетті өзгертетін болсақ, онда төртбұрыштың іші боялады, қасиеті
FillStyle=0 [, ][, белгі ] ,белгі болып түсі болмаса, үтірді алып тастауға болсайды, онда белгі түс ретінде қабылданады. Сызықтың немесе төртбұрыштың контурларының қалыңдығын DrawWidth қасиеті арқылы өзгертуге болады.
Белгі дегеніміз – B немесе BF символдары.
“Shape” тобы
Слайд 21
Сircle әдісі нысанға шеңбер, доға, эллипс, сектор салу
үшін Сircle әдісін қолданамыз.
Сircle әдісінің жазылуы:
[нысанның аты] Сircle
(Х, Ү), радиус [, түсі ] [, 1 – ші бұрыш, 2 – ші бұрыш ]
[, сығу коэффиценті ]]]
Мұнда нысанның аты көрсетілмегендіктен пішінге Сircle әдісін қолданады., мұндағы (Х, Ү)- шеңбердің немесеэллипстің центрлік нүктесі, түсі Long саны бойынша кодталады, егер түс берілмесе ForeColor қасиетімен сәйкестендіріледі, 1 – ші бұрыш, 2 – ші бұрыш дегеніміз – доға мен шеңбердің бастапқы және соңғы бұрыштары, өлшем бірліктері 0 – ден 2 – ге дейінгі интервалда радианмен өлшенеді. Егер бұрыштың мәні 0 – ге тең емес және алодында минус таңбасы тұрса, онда доға емес сектор сызылады. Доға немесе сектор сызғанда қозғалыс сағат тіліне қарсы бағытта жүреді, сонымен бірге шеңбер немесе эллипс сызылғанда бұрыштар мәні жазылмайды.
Слайд 22
r
х,у
1) Шеңбер:
Circle(х,у), r, түс
2)
Доға(сектор):
Circle(х,у), r, түс, ,
3) Эллипс:
Circle(х,у), r,
түс, , ,k
K оң сан, k<1 көлденең созылған эллипс,
k>1 тігінен созылған эллипс,
х,у
х,у
,-радианмен
,>0 доға , <0 сектор
Слайд 23
Түс беру
1) Visual Basic программасында 8 тұрақты сан
Слайд 24
Ойлан тап
3 - кезең. «Білім шыңына өрлейік!»
“
Универсиада 2017” символикасы
Слайд 25
1 – сұрақ:Пішін , оқиға, әдіс
дегеніміз не?
Слайд 26
2- сұрақ:Пішіннің қасиеттерін топта.
Слайд 27
3 –сұрақ:Мәтін қаріптерінің параметрлерін топтап бер?
Слайд 28
4- сұрақ:Графикалық қасиеттерді ата?
Слайд 29
5- сұрақ: Пішін оқиғаларын топтап бер?
Слайд 30
6- сұрақ:Пішін әдістерін топта?
Слайд 31
7- сұрақ:1 .Визуаль бейсик бағдарламасын іске қосқан кезде
қандай терезе ашылады?
2. New Project терезесінің қанша қосымшасы
бар және қандай ?
Слайд 32
8- сұрақ: Визуаль бейсиктің жинақталған ортасының терезе элементтерін
ата?
Слайд 33
1- жауап:
Пішін дегеніміз – әр түрлі
басқару элементтері орналасатын қолданбаның болашақ терезесі.
Оқиға
дегеніміз – объекті жағдайының қайсыбір әрекетке жауап ретінде өзгеруі.
Әдіс дегеніміз - объект орындай алатын әрекет.
Слайд 34
2-жауап:
Пішіннің қасиеттері
оқуға ғана мүмкіндік береді
Шекара
түрін орнатады
Оқуға ғана мүмкіндік беретін логикалық қасиет
Фон түсі мен
пішін мәтінін орнатады
Пішін терезесін барынша кішірейтеді
Кодты орындау кезінде пішіннің түрін орнатады
Слайд 35
3- жауап:
Қаріпті орнатады немесе қайтарады
Қара, көлбеу, асты сызылған
және сызып тастаған қаріп түрлерін орнатады немесе қайтарады
Қаріп аты
мен өлшемін қайтарады немесе орнатады
Мәтін аймағының мөлдірлігін қайтарады немесе орнатады
Мәтін қаріптерінің параметрлері
Слайд 36
4- жауап:
Графикалық қасиеттер
Пішіннің фоны ретінде бейнеленетін суретті белгілейді.
Логикалық
қасиет, үнсіздік бойынша жалған мәнін қабылдайды
Логикалық қасиет, ол үнсіздік
бойынша ақиақт мәнін қабылдайды
Слайд 37
5- жауап:
Пішін оқиғалары
Пішінді жүктегенге дейін, оны конфигурациялау
кезінде болады.
Пішінді экранда бейнелеуге дейін, оны инициализациялаудан кейін болады.
Пішінді
жабу кезінде болады
Тышқан батырмасын басқанда және оны босатқанда болады
Пішінді активтеуде және деактивтеуде болады
Слайд 38
6- жауап:
Пішінді экранда бейнелейді
Пішінді жабады
Пішіннің тұрған орнын
және олшемін өзгертеді
Пішін кескінін басып шығарады
Пішін әдістері
Слайд 39
7-жауап:
Визуаль бейсик бағдарламасын іске қосқанда экранда
Project Wizart жобаларының менеджері өзінің
New Project
терезесімен пайда болады.
Терезе 3 қосымша беттен тұрады:
New / жаңа жобалар/
Existing /қолданыстағы жобалар/
Recent / жақында пайдаланылған жобалар/
Слайд 40
8- жауап:
Басқару элементінің панелі
Жоба терезесі
Пішін макетінің терезесі
Пішін
Пішін конструкторы
Қасиеттер терезесі
Слайд 41
УНИВЕРСИАДА СИМВОЛИКАСЫ:
2017 жылғы қысқы Универсиаданың ұраны – «Қанатыңды
кең серпі!», жас спортшыларды спорттың биік шыңын бағындыр дегенді
білдіреді.
Универсиаданың кез-келген логотипінде FISU эгидасы бойынша жүргізіліп жатқан, міндетті элемент латын U әрпі болуы шарт.
2017 жылғы қысқы Универсиада логотипі жайылып тұрған құс қанаты бейнесінде: солдан жоғары көтеріліп тұрғаны биіктікті және шыңды бағындыру деген мағынаны білдіреді.
2017 жылғы қысқы Универсиада талисманы Сұңқар құсы. Қазақ даласындағы мықты, еркіндік сүйгіш, жылдамдық пен ұшудың, жылдамдық пен энергияның және жеңіске жетудегі зор талаптың белгісі. Яғни, жас спортшылардың бойындағы қасиеттердің барлығы.
Слайд 42
08.02.2017 ж.
§20 Пішінге Line және Shape графикалық нысандары
арқылы фигураларды кірістіру
Слайд 43
“Қызығушылықты ояту”
Осы суреттің программасын құру үшін алдымен неден
бастар едіңдер?
4 - кезең. «Білгенімді зердеме тоқу»
“Универсиада
қалашығы”
Слайд 45
PictureBox
Графикалық әдістерді қолданып графикалық бейнелерді салу
Слайд 46
Кез келген графикалық редакторда салынған суреттерді және компьютердің
жадында сақталған графикалық файлдарды көшіріп немесе адресі бойынша сілтеме
жасау арқылы пішінге немесе PictureBox графикалық терезесінде файлдарды кірістіруге болады. Ол үшін пішінге Image немесе PictureBoх элементтерін орнатып, файлдар жинағының адрестік диалогтік терезесі пайда болады. Осы жерден файл адресін таңдап алып, Ашу батырмасын шертсек, автоматты түрде файл элементке орналасады, бірақ өлшемдері үлкен болуы мүмкін. Сондықтан биіктігі (Height) мен енін (Width) қасиеттер терезесі арқылы немесе кодтау арқылы өзгертеміз.
Слайд 47
PictureBox(графикалық өріс)
Shape(фигура)
Line(Сызық)
Слайд 49
СПОРТ НЫСАНДАР ҚҰРЫЛЫСЫ:
Универсиада нысандарының ашылуы – 12 мың
орынды Мұз аренасы, 3 мың орынды Мұз сарайы және
Атлеттер қалашығы – Алматы қаласының 1000 жылдығын тойлауға арналған жылы, яғни 2016 жылдың тамыз айында өтеді. Әлемдегі экономикалық тұрақсыздыққа қарамастан, құрылыс жұмыстары дәл уақытында аяқталады.
Алматы қаласында болатын Универсиада – ең біріншіден, қаладағы бұқаралық спорттың дамуына жаңа күш беретін және қала тұрғындарын жұмыспен қамтамасыз ететін әлеуметтік жоба. Универсиаданың 3 спорт нысанын қазақстандық құрылыс компаниялары жүргізуде.
Универсиаданың жаңадан бой көтеріп жатқан спорт нысандары 2016 жылдың 30 тамызында өткізіледі. Биылғы жылдың 28-ші наурызында Медеу ауданындағы сырғанау алаңы өткізілді, ал шілденің 6-сында бас аренаның, әкімшілік ғимараттың құрылысы және аймақтың абаттандыру жұмыстары аяқталады. Одан бөлек, әкімшілік ғимараттың, бассейннің, 12 мың орынды Мұз аренасының құрылыс-монтаж жұмыстары аяқталды, ал негізгі блок 2016 жылдың мамырдың 9-ында тапсырылады. Атлеттер қалашығы алаңының абаттандыру жұмыстары тамыздың 1-інде аяқталады.
Жарыс алдында барлық спорт нысандары халықаралық дәрежедегі жарыстарды өткізе алатындығын растайтын халықаралық сертификациядан өтеді. Қазіргі уақытта Алматыдағы «Сұңқар» халықаралық шаңғы трамплиндер кешені сертификациядан өтті. Универсиада алдында спорт нысандарында 2016 жылдың күзінен бастап тестік жарыстар болады.
Қазіргі таңда 5000 адамға арналған, жарыс уақытында спортшылар тұратын Атлеттер қалашығының құрлыс жұмыстары жүргізілуде. Атлеттер қалашығында әлеуметтік инфрақұрылым (кафе, ресторандар, емханалар, банк бөлімшелері және т.б.) жақсы дамып, көлік торабы кеңейтіледі. Бұл Алматы қаласы Алатау ауданының дамуына қосымша мультипликатифті күш береді.
12 000 және 3 мың адамға арналған Мұз кешендері Универсиаданың ескерткіштері болып қалмақ. Болашақта жыл сайын 800 мың көрерменді қабылдай алатын Қазақстанның ірі спорт нысандарының бірі болады.
Слайд 51
“Джиго” әдісі
І топ “Line”
ІІ топ “Shape”
Слайд 52
Тәжірибелік тапсырмалар
5 - кезең. «Білгенімді дамыту»
“Универсиада 2017”
бюджеті
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу
жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол.
Конфуций
Слайд 53
2017 ЖЫЛҒЫ ҚЫСҚЫ УНИВЕРСИАДАНЫҢ БЮДЖЕТІ:
2015 жылдың күзінде Универсиаданың
бюджеті 2 есеге қысқарды – 32-ден 17 млрд теңгеге
дейін. Универсиаданың ашылу және жабылу салтанаттары, «Мәдени Универсиада» жобасы, халықаралық PR және маркетинг, көлік шығыны (жалға алудан бас тарту), эстафета алауы, тестік жарыстар шығыны қысқарды.
17 млрд теңгенің 50%-ын қазақстандық тауарлар, жұмыстар және қызметтер құрайды.
Универсиада бюджетінің басты бөлігі – халықаралық телетрансляция шығыны, хронометраж бен нәтиже көрсету. Бұл қызметтерді FISU-дың талабы бойынша ірі шетелдік компаниялар көрсетеді.
Слайд 54
Сергіту сәті
Біздер тату баламыз,
Гүл-гүл жайнап аламыз.
Жаттығулар жасайық,
Жақсы
сергіп қаламыз.
Слайд 55
Өзіңді тексер!
6 - кезең. «Білгенімді көрсету»
“Универсиада 2017” жаңалықтары
Слайд 59
Басқару элементіндегі батырмаларды сәйкестендіру
Pset
Lineтік сызық
Scale Shape
Нүкте
Picture Box
Image
Масштаб
Слайд 60
Рефлексия СМС
Қағаздан жасалған ұялы
телефонға оқушылар сабақтың
қалай
өткенін және қаншалықты
жемісті болғанын мұғалімге
СМС арқылы жібереді.
Слайд 62
Үйге тапсырма:
§20 оқып келу, бақылау сұрақтарына жауап
беру