Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему лінійні алгоритми

Содержание

Типи алгоритмів (повторення)Опис кожної підзадачі здійснюється з використанням трьох базових алгоритмічних структур:Розділ 4 § 19СлідуванняРозгалуженняПовторенняЗа їх допомогою можна подати будь-який алгоритм.
Лінійні алгоритмиЗа новою програмоюУрок 20 Типи алгоритмів (повторення)Опис кожної підзадачі здійснюється з використанням трьох базових алгоритмічних структур:Розділ Типи алгоритмів (повторення)Структура слідування використовується в лінійних алгоритмах. Структура слідування графічно подається Лінійні алгоритмиКоманди, що можна використовувати для створення програми для виконання в середовищі Команди групи РухЗа допомогою команд групи Рух створюють події переміщення виконавця по Лінійні алгоритмиРозділ 4 § 2010 кроків Лінійні алгоритмиРозділ 4 § 20 Лінійні алгоритмиРозділ 4 § 20 Лінійні алгоритмиКоманди, що забезпечують відтворення звуків і музики, містяться у групі Звук. Лінійні алгоритмиКоманди управління виконанням команд програми містяться у групі Керувати. Найчастіше серед Виконавці в середовищі СкретчВиконавці у проекті мають свої образи — зображенняРозділ 4 § 20 Виконавці в середовищі СкретчЇх можна Малювати чи Редагувати. Для цього в середовище Графічний редактор ScratchРозділ 4 § 20Інструменти малюванняПалітра кольорівПолотно для малювання Лінійні алгоритмиНовий образ виконавця можна завантажити зі спеціальної папки, а потім змінити Лінійні алгоритмиЗміна фону сцени відбувається аналогічно до зміни образу виконавця.Розділ 4 § 20 Лінійні алгоритмиНа вкладці Звуки можна розмістити звукові повідомлення, які може відтворювати виконавець. Лінійні алгоритмиУ проекті Скретч можна використовувати декілька виконавців.Кожен із них виконуватиме свої Дайте відповіді на запитанняНаведіть приклади лінійних алгоритмів.Як змінювати вигляд виконавця алгоритму в Розгадайте ребусКомандаРозділ 4 § 20 Працюємо за комп’ютеромРозділ 4 § 20 Дякую за увагу!За новою програмоюУрок 20
Слайды презентации

Слайд 2 Типи алгоритмів (повторення)
Опис кожної підзадачі здійснюється з використанням

Типи алгоритмів (повторення)Опис кожної підзадачі здійснюється з використанням трьох базових алгоритмічних

трьох базових алгоритмічних структур:
Розділ 4 § 19
Слідування
Розгалуження
Повторення
За їх допомогою

можна подати будь-який алгоритм.

Слайд 3 Типи алгоритмів (повторення)
Структура слідування використовується в лінійних алгоритмах.

Типи алгоритмів (повторення)Структура слідування використовується в лінійних алгоритмах. Структура слідування графічно

Структура слідування графічно подається у вигляді послідовності кількох вказівок

і передбачає, що для виконання заданої вказівки S необхідно послідовно виконати деякі дві простіші вказівки W1 і W2, кожна з яких, у свою чергу може бути також уточнена.

Розділ 4 § 19


Слайд 4 Лінійні алгоритми
Команди, що можна використовувати для створення програми

Лінійні алгоритмиКоманди, що можна використовувати для створення програми для виконання в

для виконання в середовищі Скретч, об'єднано у 8 груп.
Розділ

4 § 20

Scratch 1.4

Scratch 2


Слайд 5 Команди групи Рух
За допомогою команд групи Рух створюють

Команди групи РухЗа допомогою команд групи Рух створюють події переміщення виконавця

події переміщення виконавця по сцені. Так само, яку кінозалі

можна знайти місце за купленим квитком, розташування виконавця визначається двома числами: X — позицією в рядку та У - позицією у стовпці. У центрі сцени X = 0 та Y = 0.

Розділ 4 § 20


Слайд 6 Лінійні алгоритми
Розділ 4 § 20
10 кроків

Лінійні алгоритмиРозділ 4 § 2010 кроків

Слайд 7 Лінійні алгоритми
Розділ 4 § 20

Лінійні алгоритмиРозділ 4 § 20

Слайд 8 Лінійні алгоритми
Розділ 4 § 20

Лінійні алгоритмиРозділ 4 § 20

Слайд 9 Лінійні алгоритми
Команди, що забезпечують відтворення звуків і музики,

Лінійні алгоритмиКоманди, що забезпечують відтворення звуків і музики, містяться у групі

містяться у групі Звук. Наприклад, виконання команди
Розділ 4 §

20

Значення параметра цієї команди, яке, наприклад, дорівнює 36, задає ударний інструмент — Великий барабан 1, а значення параметра 1 — це кількість ударів.


Слайд 10 Лінійні алгоритми
Команди управління виконанням команд програми містяться у

Лінійні алгоритмиКоманди управління виконанням команд програми містяться у групі Керувати. Найчастіше

групі Керувати. Найчастіше серед цих команд обирають команду
Розділ 4

§ 20

Після натискання відповідної кнопки всі команди програми виконуватимуться автоматично.


Слайд 11 Виконавці в середовищі Скретч
Виконавці у проекті мають свої

Виконавці в середовищі СкретчВиконавці у проекті мають свої образи — зображенняРозділ 4 § 20

образи — зображення
Розділ 4 § 20


Слайд 12 Виконавці в середовищі Скретч
Їх можна Малювати чи Редагувати.

Виконавці в середовищі СкретчЇх можна Малювати чи Редагувати. Для цього в

Для цього в середовище Скретч вбудовано графічний редактор.
Розділ 4

§ 20

Викликати графічний редактор середовища Скретч можна за допомогою вказівки Малювати або Редагувати вкладки Образи


Слайд 13 Графічний редактор Scratch
Розділ 4 § 20
Інструменти малювання
Палітра кольорів
Полотно

Графічний редактор ScratchРозділ 4 § 20Інструменти малюванняПалітра кольорівПолотно для малювання

для малювання


Слайд 14 Лінійні алгоритми
Новий образ виконавця можна завантажити зі спеціальної

Лінійні алгоритмиНовий образ виконавця можна завантажити зі спеціальної папки, а потім

папки, а потім змінити його. Для завантаження нового образу

використовують вказівку Оберіть образ з бібліотеки, за допомогою якої обирають папку і відповідне зображення у вікні, що відкриється.

Розділ 4 § 20


Слайд 15 Лінійні алгоритми
Зміна фону сцени відбувається аналогічно до зміни

Лінійні алгоритмиЗміна фону сцени відбувається аналогічно до зміни образу виконавця.Розділ 4 § 20

образу виконавця.
Розділ 4 § 20


Слайд 16 Лінійні алгоритми
На вкладці Звуки можна розмістити звукові повідомлення,

Лінійні алгоритмиНа вкладці Звуки можна розмістити звукові повідомлення, які може відтворювати

які може відтворювати виконавець.
Розділ 4 § 20
Ці звукові

повідомлення можна записати через підключений до комп'ютера мікрофон або вставити з файлу.

Слайд 17 Лінійні алгоритми
У проекті Скретч можна використовувати декілька виконавців.
Кожен

Лінійні алгоритмиУ проекті Скретч можна використовувати декілька виконавців.Кожен із них виконуватиме

із них виконуватиме свої дії на сцені за окремою

програмою, що складає людина, яка працює з цим середовищем.

Розділ 4 § 20


Слайд 18 Дайте відповіді на запитання
Наведіть приклади лінійних алгоритмів.
Як змінювати

Дайте відповіді на запитанняНаведіть приклади лінійних алгоритмів.Як змінювати вигляд виконавця алгоритму

вигляд виконавця алгоритму в навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч.
Як

змінювати вигляд фону сценив навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч.

Для чого призначені палітра блоків і область скриптів вікна програми Скретч?

Як скласти алгоритм для Рудого кота?

Розділ 4 § 20

Як виконати алгоритм для Рудого кота?


Слайд 19 Розгадайте ребус
Команда
Розділ 4 § 20

Розгадайте ребусКомандаРозділ 4 § 20

Слайд 20 Працюємо за комп’ютером
Розділ 4 § 20

Працюємо за комп’ютеромРозділ 4 § 20

  • Имя файла: lіnіynі-algoritmi.pptx
  • Количество просмотров: 132
  • Количество скачиваний: 0