Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Проектування програмного забезпечення

Содержание

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8.
Проектування програмного забезпечення Зміст  1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз Цей предмет допоможе студентам отримати практичні навики об’єктно-орієнтованого аналізу, проектування і програмування. ООП: принципи і шаблони Як розподілити обов’язки між класами і об’єктами? Як Література: 1.	Г. Буч, Д. Рамбо, І. Якобсон Язык UML. Руководство пользователя 2-е Зміст  1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз Компанія, що займається виробництвом програмного забезпечення (ПЗ), може отримати успіх тільки у Проектування ПЗ – процес створення ПЗ, а також дисципліна, яка вивчає методи Етап аналізу - дослідження системних вимог і проблеми, а не пошук її Зміст  1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз В процесі об'єктно-орієнтованого аналізу основна увага приділяється визначенню і опису об'єктів (чи Приклад з літаком відпрацювати на практичному занятті.Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування Послідовність дій процесу розробки програмної системи: визначити прецеденти; створити модель предметної галузі; Зміст  1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз Ключові питання об'єктно-орієнтованого проектуванняПри побудові об'єктних діаграм необхідно відповісти на ключові питання: Визначення прецедентів 	Аналіз вимог може включати опис процесів чи сценаріїв використання застосування, Моделювання – це усталена і повсюдно прийнята інженерна методика.  Ми будуємо Модель – це упрощене представлення реальності. Модель – це креслення системи: до Принципи моделювання: вибір моделі здійснює визначальний вплив на підхід до рішення проблеми Приклад зі грою в кістки відпрацювати на практичному занятті.Визначення моделі предметної галузі Статичні та динамічні моделі в рамках гнучкої розробки створюються паралельно: спочатку будуються Розподіл обов'язків між об'єктами і діаграми взаємодії 	Об'єктно-орієнтоване проектування пов'язане з визначенням Пр.: Рис.1.4.Розподіл обов'язків між об'єктами і діаграми взаємодії Розробка діаграм класів проектування 	Крім динамічного представлення взаємозв'язків об'єктів, які відображаються на Пр.: Рис.1.5.Основні дії при розробці програмної системи Зміст  1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз Існує три основні способи об'єктно-орієнтованого проектування: 1. Написання програмного коду. 	При цьому Засоби автоматизації розробки програм (CASE-засоби) - інструменти автоматизації процесів проектування та розробки Зміст  1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз Уніфікована мова моделювання UML (Unified Modeling Language) – це візуальна мова для Зміст  1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз Для чернеток – неповні і неформальні діаграми (найчастіше намальовані від руки на Концептуальний аспект – діаграми описують сутності реального світу чи предметної галузі. Пр.: Рис. 1.6.Аспекти використання UML Концептуальний клас – поняття із реального світу. В рамках UP модель предметної Зміст  1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз Ітеративна розробка – це основа підходу до створення програмних систем.  Швидке Ітеративна і еволюційна розробка суттєво відрізняється від послідовного, чи каскадного (waterfall), життєвого Зміст  1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз Якщо на виконання однієї ітерації відводиться три тижні, то на початку ітерації Якщо ви дійсно хочете створити програмний продукт, за масштабністю замислу порівнянний з Дякую за увагу Проектування програмного забезпечення
Слайды презентации

Слайд 2 Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи

об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8. Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес 9. Час на малювання

Проектування програмного забезпечення


Слайд 3 Цей предмет допоможе студентам отримати практичні навики об’єктно-орієнтованого

Цей предмет допоможе студентам отримати практичні навики об’єктно-орієнтованого аналізу, проектування і

аналізу, проектування і програмування. Володіння об’єктно-орієнтованою мовою програмування – це

необхідна, але недостатня умова для створення об’єктної системи. Студенти ознайомляться з процесом ООАП за допомогою уніфікованої мови моделювання UML (Unified Modeling Language), шаблонів та швидкого підходу до уніфікованого процесу проектування і програмування. Уніфікований процес є прикладом ітеративної розробки. UML Основна увага буде приділятися основам проектування, способам розподілу обов’язків між об’єктами, позначенням мови UML та типічним шаблонам проектування. UML – це стандарт системи позначень для побудови діаграм. Потрібно не тільки засвоїти UML, але набагато важливіше вивчити принципи ООАП, отримати навички розробки.

Огляд предмету


Слайд 4 ООП: принципи і шаблони Як розподілити обов’язки між класами

ООП: принципи і шаблони Як розподілити обов’язки між класами і об’єктами?

і об’єктами? Як повинні взаємодіяти об’єкти? Які функції виконують конкретні класи? Ці

питання є визначальними при розробці системи. Прецеденти Розробка програмної системи в цілому тісно пов’язана з підготовчим етапом – аналізом вимог, який часто включає опис прецедентів (use case). Ітеративна розробка, швидке моделювання та швидкий процес UP Що повинен робити розробник чи група розробників, щоб забезпечити реалізацію вимог до системи? Результати аналізу вимог і ООАП необхідно реалізувати в контексті деякого процесу розробки. Пропонується швидкий, легкий та гнучкий ітеративний процес розробки Unified Process (UP).

Огляд предмету


Слайд 5 Література: 1. Г. Буч, Д. Рамбо, І. Якобсон Язык UML.

Література: 1.	Г. Буч, Д. Рамбо, І. Якобсон Язык UML. Руководство пользователя

Руководство пользователя 2-е издание / Пер. с агнл. –

ДМК издательство, 2006 – 496 с. 2. К. Ларман. Применение UML 2.0 и шаблонов проектирования. Практическое руководство 3-е издание / Пер. с агнл. – Издательский дом “Вильямс”, 2013. – 736 с.

Огляд предмету


Слайд 6 Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи

об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8. Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес 9. Час на малювання

Проектування програмного забезпечення


Слайд 7 Компанія, що займається виробництвом програмного забезпечення (ПЗ), може

Компанія, що займається виробництвом програмного забезпечення (ПЗ), може отримати успіх тільки

отримати успіх тільки у тому випадку, якщо продукція, яка

нею випускається має високу якість і розроблена відповідно до вимог користувача. Компанія, котра здатна випускати таку продукцію вчасно і регулярно, при максимально повному і ефективному використанні всіх наявних людських і матеріальних ресурсів буде стабільно існувати. Отже, основним продуктом такої компанії є першокласне ПЗ, що задовольняє повсякденні вимоги користувача. Все інше – прекрасні документи, зустрічі на високому рівні, гарні лозунги – другорядне. Нажаль, в багатьох організаціях плутають поняття “другорядний” з “несуттєвий”. Неможна забувати, що для розробки ефективної програми, котра відповідає своєму призначенню, необхідно постійно зустрічатися і працювати з користувачем, щоб з’ясувати реальні вимоги до вашої системи.

Аналіз та проектування


Слайд 8 Проектування ПЗ – процес створення ПЗ, а також

Проектування ПЗ – процес створення ПЗ, а також дисципліна, яка вивчає

дисципліна, яка вивчає методи проектування. Проектування ПЗ є окремим

випадком проектування продуктів та процесів. Метою проектування є визначення внутрішніх властивостей системи і деталізації її зовнішніх (видимих) властивостей на основі визначених замовником вимог до ПЗ. Ці вимоги піддаються аналізу. Спочатку програма розглядається як чорний ящик. Хід процесу проектування і його результати залежать не тільки від складу вимог, але і вибраної моделі процесу, досвіду проектувальника. Модель предметної галузі накладає обмеження на бізнес логіку і структури даних. В залежності від класу ПЗ, що створюється, процес проектування може забезпечуватися як “ручним” проектуванням, так і різноманітними засобами його автоматизації. В процесі проектуванні ПЗ для вираження його характеристик використовуються різні нотації, а також макети. Проектуванню зазвичай належить: архітектура ПЗ; інтерфейси користувача;

Аналіз та проектування


Слайд 9 Етап аналізу - дослідження системних вимог і проблеми,

Етап аналізу - дослідження системних вимог і проблеми, а не пошук

а не пошук її вирішення. Аналіз — включає в себе

терміни аналіз вимог (дослідження вимог до системи) та об'єктно-орієнтований аналіз (дослідження об'єктів предметної галузі). В процесі проектування основна увага приділяється концептуальному рішенню, яке забезпечує виконання основних вимог, але не питанням його реалізації. Наприклад, на етапі проектування описуються програмні об'єкти чи схема бази даних. Проектні рішення можуть бути реалізовані в програмному коді.

Аналіз та проектування


Слайд 10 Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи

об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8. Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес 9. Час на малювання

Проектування програмного забезпечення


Слайд 11 В процесі об'єктно-орієнтованого аналізу основна увага приділяється визначенню

В процесі об'єктно-орієнтованого аналізу основна увага приділяється визначенню і опису об'єктів

і опису об'єктів (чи понять) в термінах предметної галузі. В

процесі об'єктно-орієнтованого проектування визначаються програмні об'єкти і способи їх взаємодії з метою виконання системних вимог. На етапі реалізації чи об'єктно-орієнтованого програмування забезпечується реалізація розроблених компонентів.

Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування


Слайд 12 Приклад з літаком відпрацювати на практичному занятті.
Об’єкно-орієнтовний аналіз

Приклад з літаком відпрацювати на практичному занятті.Об’єкно-орієнтовний аналіз і проектування

і проектування


Слайд 13 Послідовність дій процесу розробки програмної системи: визначити прецеденти; створити модель

Послідовність дій процесу розробки програмної системи: визначити прецеденти; створити модель предметної

предметної галузі; побудувати діаграми взаємодії; побудувати діаграми класів проектування.
Об’єкно-орієнтовний аналіз і

проектування

Слайд 14 Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи

об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8. Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес 9. Час на малювання

Проектування програмного забезпечення


Слайд 15 Ключові питання об'єктно-орієнтованого проектування
При побудові об'єктних діаграм необхідно

Ключові питання об'єктно-орієнтованого проектуванняПри побудові об'єктних діаграм необхідно відповісти на ключові

відповісти на ключові питання: Якими є обов'язки об'єктів? З ким вони

взаємодіють? Які шаблони проектування необхідно застосувати?

Слайд 16 Визначення прецедентів Аналіз вимог може включати опис процесів чи

Визначення прецедентів 	Аналіз вимог може включати опис процесів чи сценаріїв використання

сценаріїв використання застосування, яке може бути представлено у формі

прецедентів. Прецеденти — це просто розповідні історії. Проте вини є популярним засобом аналізу вимог. Визначення моделі предметної галузі Об'єктно-орієнтований аналіз пов'язано з описом предметної галузі з точки зору класифікації об'єктів. Модель предметної галузі — це не опис програмних об'єктів, це представлення понятій в термінах реального світу. Побудова діаграми взаємодії Створення діаграми класів проектування

Основні дії при розробці програмної системи


Слайд 17 Моделювання – це усталена і повсюдно прийнята інженерна

Моделювання – це усталена і повсюдно прийнята інженерна методика. Ми будуємо

методика. Ми будуємо архітектурні моделі будівель, щоб допомогти їх

майбутнім мешканцям у всіх деталях уявити готовий об’єкт. Іноді використовується навіть математичне моделювання будівель, щоб врахувати вплив сильного вітру чи землетрусу. Навряд чи ви зумієте налагодити випуск нових літаків чи автомобілей, не протестувавши свій проект на моделях: від комп’ютерних моделей та креслень до фізичних моделей в аеродинамічній трубі, а згодом і повномасштабних прототипів. Єлектричні прибори від мікропроцесорів до телефонних комутаторів також потребують моделювання для кращого розуміння системи і організації спілкування розробників один з одним.

Принципи моделювання


Слайд 18 Модель – це упрощене представлення реальності. Модель – це

Модель – це упрощене представлення реальності. Модель – це креслення системи:

креслення системи: до неї може входити як детальний план,

так і більш абстракте представлення системи “з висоти польоту птиці”. Гарна модель завжди включає елементи, котрі суттєво впливають на результат, і не вкючає ті, які не мають великого значення на даному рівні абстракції. Кожна система може бути описана з різних точок зору, для чого використовуються різні моделі, кожна з яких, відповідно, є семантично замкнутою абстракцією системи. Модель може бути структурованою, що підкреслює організацію системи, або ж поведінковою, відображаючи її динаміку.

Принципи моделювання


Слайд 19 Принципи моделювання: вибір моделі здійснює визначальний вплив на підхід

Принципи моделювання: вибір моделі здійснює визначальний вплив на підхід до рішення

до рішення проблеми і на те, як буде виглядати

це рішення; кожна модель може бути представлена з різним ступенем точності; кращі моделі – ті, що ближчі до реальності; неможна обмежуватися створенням тільки однієї моделі. Найкращий підхід при розробці любої нетривіальної системи – використовувати сукупність декількох моделей, які майже не залежать одна від одної.

Принципи моделювання


Слайд 20 Приклад зі грою в кістки відпрацювати на практичному

Приклад зі грою в кістки відпрацювати на практичному занятті.Визначення моделі предметної галузі

занятті.
Визначення моделі предметної галузі


Слайд 21 Статичні та динамічні моделі в рамках гнучкої розробки

Статичні та динамічні моделі в рамках гнучкої розробки створюються паралельно: спочатку

створюються паралельно: спочатку будуються діаграми взаємодії (динамічні), а потім

відповідні діаграми класів (статичні). Саме в процесі динамічного моделювання використовуються шаблони GRASP і реалізується проектування на основі розподілу обов'язків. Ці моменти є ключовими в об'єктно-орієнтованому проектуванні.

Статичні та динамічні моделі об'єктів


Слайд 22 Розподіл обов'язків між об'єктами і діаграми взаємодії Об'єктно-орієнтоване проектування

Розподіл обов'язків між об'єктами і діаграми взаємодії 	Об'єктно-орієнтоване проектування пов'язане з

пов'язане з визначенням програмних об'єктів, їх обов'язків і способів

взаємодії. Діаграми взаємодії відображають потоки повідомлень між програмними об'єктами та виклики методів.

Основні дії при розробці програмної системи


Слайд 23 Пр.: Рис.1.4.
Розподіл обов'язків між об'єктами і діаграми взаємодії

Пр.: Рис.1.4.Розподіл обов'язків між об'єктами і діаграми взаємодії

Слайд 24 Розробка діаграм класів проектування Крім динамічного представлення взаємозв'язків об'єктів,

Розробка діаграм класів проектування 	Крім динамічного представлення взаємозв'язків об'єктів, які відображаються

які відображаються на діаграмах взаємодії, дуже корисно будувати статичні

представлення системи у вигляді діаграми класів проектування. У відмінності від моделі предметної галузі, які відображають поняття реального світу, ця діаграма описує програмні класи.

Основні дії при розробці програмної системи


Слайд 25 Пр.: Рис.1.5.
Основні дії при розробці програмної системи

Пр.: Рис.1.5.Основні дії при розробці програмної системи

Слайд 26 Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи

об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8. Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес 9. Час на малювання

Проектування програмного забезпечення


Слайд 27 Існує три основні способи об'єктно-орієнтованого проектування: 1. Написання програмного

Існує три основні способи об'єктно-орієнтованого проектування: 1. Написання програмного коду. 	При

коду. При цьому відбувається перехід від ментальної моделі до її

втілення у програмному коді. 2. Малювання з подальшим коддуванням. Під цим методом розуміється побудова діаграм UML(Unified Modeling Language) на дошці, чи за допомогою спеціальних CASE-засобів (Computer-Aided Software Engineering), а потім перехід до п.1 з використанням спеціальних інтегрованих середовищ розробки IDE (наприклад: Visual Studio) 3. Малювання.

Способи об'єктно-орієнтованого проектування


Слайд 28 Засоби автоматизації розробки програм (CASE-засоби) - інструменти автоматизації

Засоби автоматизації розробки програм (CASE-засоби) - інструменти автоматизації процесів проектування та

процесів проектування та розробки програмного забезпечення для системного аналітика,

розробника ПЗ і програміста. Спочатку під CASE-засобами розумілися тільки інструменти для спрощення найбільш трудомістких процесів аналізу і проектування, але з приходом стандарту ISO / IEC 14102 CASE-засоби стали визначатися як програмні засоби для підтримки процесів життєвого циклу ПЗ.

Способи об'єктно-орієнтованого проектування


Слайд 29 Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи

об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8. Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес 9. Час на малювання

Проектування програмного забезпечення


Слайд 30 Уніфікована мова моделювання UML (Unified Modeling Language) –

Уніфікована мова моделювання UML (Unified Modeling Language) – це візуальна мова

це візуальна мова для визначення, конструювання та документування артефактів

систем. UML – це стандарт для системи позначень елементів діаграм чи представлень зображень (з елементами тексту), пов’язаних з програмним забезпеченням, переважно об’єктно-орієнтованим.

Що таке UML


Слайд 31 Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи

об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8. Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес 9. Час на малювання

Проектування програмного забезпечення


Слайд 32 Для чернеток – неповні і неформальні діаграми (найчастіше

Для чернеток – неповні і неформальні діаграми (найчастіше намальовані від руки

намальовані від руки на дошці), які створюються для пояснення

складних проектних рішень. Використовується міць візуального представлення. Для створення проектної документації – відносно деталізовані діаграми проектування, які використовуються для візуалізації та кращого розуміння існуючого коду, зворотного проектування (код => діаграми UML) чи генерації коду (діаграми UML => код ). У якості мови програмування – повні специфікації програмних систем на мові UML, які можуть виконуватись. Код, який виконується можна повністю згенерувати. Швидкий підхід до моделювання (egile modeling) передбачає використання UML для створення чернеток (значна економія часу)

Способи використання UML


Слайд 33 Концептуальний аспект – діаграми описують сутності реального світу

Концептуальний аспект – діаграми описують сутності реального світу чи предметної галузі.

чи предметної галузі. Аспект (програмної) специфікації – діаграми описують програмні

абстракції чи компоненти зі своїми специфікаціями і інтерфейсами, проте без прив’язки до конкретної реалізації (без відповідності С#). Аспект (програмної) реалізації – діаграми інтерпретуються як опис програмної реалізації на базі конкретної технології чи мови.

Аспекти використання UML


Слайд 34 Пр.: Рис. 1.6.
Аспекти використання UML

Пр.: Рис. 1.6.Аспекти використання UML

Слайд 35 Концептуальний клас – поняття із реального світу. В

Концептуальний клас – поняття із реального світу. В рамках UP модель

рамках UP модель предметної галузі містить концептуальні класи. Програмний клас

– клас, який представляє специфікацію, чи реалізацію програмного компонента, незалежно від процесу, чи методу. Клас реалізації – клас, який реалізовано на конкретній ООП мові (С#).

Значення терміну клас у різних аспектах


Слайд 36 Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи

об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8. Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес 9. Час на малювання

Проектування програмного забезпечення


Слайд 37 Ітеративна розробка – це основа підходу до створення

Ітеративна розробка – це основа підходу до створення програмних систем. Швидке

програмних систем. Швидке моделювання дозволяє застосувати мову UML найбільш ефективно. Уніфікований

процес – це приклад одного із найпопулярніших ітеративних методів розробки на базі ООАП.

Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес


Слайд 38 Ітеративна і еволюційна розробка суттєво відрізняється від послідовного,

Ітеративна і еволюційна розробка суттєво відрізняється від послідовного, чи каскадного (waterfall),

чи каскадного (waterfall), життєвого циклу і передбачає раннє програмування

та тестування частин системи в багаторазово повторюваних циклах роботи над проектом. При використанні такого підходу розробка зазвичай починається ще до детального визначення всіх вимог. При цьому для прояснення та покращення специфікації активно застосовується зворотній зв’язок із зацікавленими особами. В процесі ітеративної розробки прояснення вимог і проектних рішень в багатьох випадках забезпечується зворотнім зв’язком. На відміну від цього при використанні каскадного процесу до програмування суттєві зусилля витрачаються на попереднє визначення теоретичних вимог і відпрацювання потенційних проектних рішень.

Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес


Слайд 39 Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

Зміст 1. Огляд предмету 2. Аналіз та проектування 3. Об’єкно-орієнтовний аналіз

і проектування 4. Основні дії при розробці програмної системи 5. Способи

об'єктно-орієнтованого проектування 6. Що таке UML 7. Способи та аспекти використання UML 8. Ітеративний, еволюційний та гнучкий процес 9. Час на малювання

Проектування програмного забезпечення


Слайд 40 Якщо на виконання однієї ітерації відводиться три тижні,

Якщо на виконання однієї ітерації відводиться три тижні, то на початку

то на початку ітерації потрібно виділити декілька годин (максимум

один день) для побудови діаграм UML, які відображають найбільш складні і нестандартні фрагменти проектного рішення. Необхідно пам'ятати, що кінцеве проектне рішення буде покращено і модифіковано в процесі кодування. Протягом кожної ітерації можна відводити ще декілька моментів часу для побудови діаграм.

Час на малювання


Слайд 41 Якщо ви дійсно хочете створити програмний продукт, за

Якщо ви дійсно хочете створити програмний продукт, за масштабністю замислу порівнянний

масштабністю замислу порівнянний з житловим будинком чи хмарочосом, то

ваша задача не зводиться до написання великого об’єму коду. Насправді проблема в тому, щоб написати правильний код мінімального розміру. При такому підході розробка якісного ПЗ зводиться до питань вибору архітектури, підходящого інструменту і засобів управління процесом. Треба мати на увазі те, що багато проектів, які задумані за принципом “собачої будки”, швидко розвиваються до розмірів хмарочосу, стаючи жертвою особистого успіху. Якщо такий ріст не було враховано в архітектурі додатку, технологічному процесі чи при виборі інструментарію, то неминуче настане час, коли виростаючи до розмірів великого будинку будка обрушиться під тягарем своєї ваги.

Заключна частина


  • Имя файла: proektuvannya-programnogo-zabezpechennya.pptx
  • Количество просмотров: 354
  • Количество скачиваний: 0