Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Архитектура мира

Содержание

Романський стиль Романський стиль (від лат.— римський) — стиль середньовічного західноєвропейського мистецтва Х-ХІІ ст. (у низці, країн — ХНІ ст.). Головна роль у романському стилі належала суворій, фортечного характеру архітектурі. Монастирі, церкви,"замки розташовувались на височинах, піднесених
Архітектура світу Романський стиль Романський стиль (від лат.— римський) — стиль середньовічного західноєвропейського мистецтва Норманська фортеця. Франція. Замок Сюллі. Франція. Пізанська вежа та собор Церква Нотр-Дам-ля-Гранд ГотикаГотика (від італ.— готський) — художній стиль (між XII і XV-XVI ст.), Собор Нотр-Дам в Парижі Кентерберийський Собор, Англія. Собор в Реймсі Собор в Кельні. Ренесансний стильРенесансний стиль (фр. — відродження) виник і розвинувся в Італії в Палаццо-Піті.Флоренція. Церква і монастир Палладио, 1566 Венеция Вілла РотондаІталія Церква Санта-Марія. Флоренція. Собор Святого ПетраВатикан ПалацВендрамін Колерджі, Венеція БарокоБароко (італ. Ьагоссо, дослівно — химерний, дивний) — один із головних стильових Цвінгер Пеппельманн, Німеччина. Зимовий Палац, Україна Церква Сан Карло.Рим, Італія. РококоРококо (фр. — уламки каменів або мушлі) — стиль у європейському мистецтві Португалія. Палац Келуш і парк в стилі рококо. КласицизмКласицизм (від лат.— зразковий) — стиль і напрям у літературі й мистецтві Собор Святого Павла. Лондон, Великобританія. Пантерн. Франція, Париж. Церква La Madeleine у Парижі Будинок Пашкова.Москва, Росія. МодернМодерн (фр.— найновіший, сучасний) — стильовий напрям у європейському й американському мистецтві Ейфелева вежа в Парижі Барселона Деталь приміщенняАнтоніо Гауді Головне творіння Антоніо Гауді - собор Саграда Фамілія. Барселона. 1884-1926гг Вілла Жаннере-Перре в Ла-Шо-де-Фон, побудована архітектором для своїх батьківВілла Жаннере-Перре в Ла-Шо-де-Фон, Поява хмарочосів на Американському континенті стала справжньою сенсацією. Перший хмарочос чиказького архітектора Райт. Будівля музею сучасного мистецтва Гуггенхейма в Нью-Йорку
Слайды презентации

Слайд 2 Романський стиль
Романський стиль (від лат.— римський) —

Романський стиль Романський стиль (від лат.— римський) — стиль середньовічного західноєвропейського

стиль середньовічного західноєвропейського мистецтва Х-ХІІ ст. (у низці, країн

— ХНІ ст.). Головна роль у романському стилі належала суворій, фортечного характеру архітектурі. Монастирі, церкви,"замки розташовувались на височинах, піднесених над місцевістю. Церкви прикрашали розписами і рельєфами, які в умовних, експресивних формах виражали могутність Бога. Разом із тим напівказкові сюжети, зображення тварин і рослин належали до народної творчості.

Слайд 3 Норманська фортеця. Франція.

Норманська фортеця. Франція.

Слайд 4 Замок Сюллі. Франція.

Замок Сюллі. Франція.

Слайд 5 Пізанська вежа та собор

Пізанська вежа та собор

Слайд 6 Церква Нотр-Дам-ля-Гранд

Церква Нотр-Дам-ля-Гранд

Слайд 7 Готика
Готика (від італ.— готський) — художній стиль (між

ГотикаГотика (від італ.— готський) — художній стиль (між XII і XV-XVI

XII і XV-XVI ст.), що завершив розвиток середньовічного мистецтва

в Західній, Центральній і частково Східній Європі. У готиці відбилися кардинальні зміни у структурі середньовічного мистецтва. Основним архітектурним типом став готичний собор: каркасна система готичної архітектури (стрілчасті арки спираються на стовпи) дозволила створювати небачені за висотою й обсягом інтер'єру собори, прорізувати стіни величезними вікнами з багатобарвними вітражами. Спрямованість соборів угору виражено гігантськими 'ажурними вежами, стрілчастими вікнами і порталами, складним орнаментом. Розвивалися містобудування і громадська архітектура (житлові будинки, ратуші, міські ратуші з декором).

Слайд 8 Собор Нотр-Дам в Парижі

Собор Нотр-Дам в Парижі

Слайд 9 Кентерберийський Собор, Англія.

Кентерберийський Собор, Англія.

Слайд 10 Собор в Реймсі

Собор в Реймсі

Слайд 11 Собор в Кельні.

Собор в Кельні.

Слайд 12 Ренесансний стиль
Ренесансний стиль (фр. — відродження) виник і

Ренесансний стильРенесансний стиль (фр. — відродження) виник і розвинувся в Італії

розвинувся в Італії в XIV—XVI ст. Характерні риси Ренесансу:

світський характер, гуманістичний світогляд, звернення до культурної спадщини античності. В архітектурі важливішу роль почали відігравати світські споруди — громадські будівлі, палаци, міські будинки. Використовуючи ордерне розділення стіни, аркові галереї, колонади, бані, архітектори надали своїм будівлям величної ясності, гармонійності й зробили їх відповідними людині.

Слайд 13 Палаццо-Піті.
Флоренція.

Палаццо-Піті.Флоренція.

Слайд 14 Церква і монастир Палладио, 1566 Венеция

Церква і монастир Палладио, 1566 Венеция

Слайд 15 Вілла Ротонда
Італія

Вілла РотондаІталія

Слайд 16 Церква Санта-Марія. Флоренція.

Церква Санта-Марія. Флоренція.

Слайд 17 Собор Святого Петра
Ватикан

Собор Святого ПетраВатикан

Слайд 18 Палац
Вендрамін Колерджі,
Венеція

ПалацВендрамін Колерджі, Венеція

Слайд 19 Бароко
Бароко (італ. Ьагоссо, дослівно — химерний, дивний) —

БарокоБароко (італ. Ьагоссо, дослівно — химерний, дивний) — один із головних

один із головних стильових напрямів у мистецтві Європи й

Америки кінця XVI — середини XVIII ст. Тяжів до «великого стилю», відобразив уявлення про складність, різноманітність, змінність світу. Бароко властиві динамічність образів, афектація, потяг до величі й пишності, до поєднання реальності та ілюзії, до злиття мистецтв (міський і садово-паркові ансамблі). Для архітектури бароко характерні просторовий розмах, злиття, текучість складних, зазвичай криволінійних форм.

Слайд 20 Цвінгер Пеппельманн,
Німеччина.

Цвінгер Пеппельманн, Німеччина.

Слайд 21 Зимовий Палац, Україна

Зимовий Палац, Україна

Слайд 22 Церква Сан Карло.
Рим, Італія.

Церква Сан Карло.Рим, Італія.

Слайд 23 Рококо
Рококо (фр. — уламки каменів або мушлі) —

РококоРококо (фр. — уламки каменів або мушлі) — стиль у європейському

стиль у європейському мистецтві першої половини XVIII ст. Для

рококо характерне заглиблення у світ фантазії, театралізованої гри, міфологічних і пасторальних сюжетів. У мистецтві рококо панує граційний, вибагливий орнаментальний ритм. Декоративне мистецтво за вишуканістю, красою асиметричних композицій, за духом комфорту й уваги до особистої зручності належить до найвищих досягнень мистецтва XVIII ст.


Слайд 24 Португалія. Палац Келуш і парк в стилі рококо.

Португалія. Палац Келуш і парк в стилі рококо.

Слайд 25 Класицизм
Класицизм (від лат.— зразковий) — стиль і напрям

КласицизмКласицизм (від лат.— зразковий) — стиль і напрям у літературі й

у літературі й мистецтві XVII — початку XIX ст.,

який звернувся до античної спадщини як до норми й ідеального зразка. Класицизм сформувався в XVII ст. у Франції. У його основі лежить уявлення про розумну закономірність світу, про красу природи. Архітектурі класицизму притаманні чіткість і геометричність форм, раціональна зрозумілість планування, поєднання гладенької стіни з ордером і стриманим декором.


Слайд 26 Собор Святого Павла.
Лондон, Великобританія.

Собор Святого Павла. Лондон, Великобританія.

Слайд 27 Пантерн.
Франція, Париж.

Пантерн. Франція, Париж.

Слайд 28 Церква La Madeleine у Парижі

Церква La Madeleine у Парижі

Слайд 29 Будинок Пашкова.
Москва, Росія.

Будинок Пашкова.Москва, Росія.

Слайд 30 Модерн
Модерн (фр.— найновіший, сучасний) — стильовий напрям у

МодернМодерн (фр.— найновіший, сучасний) — стильовий напрям у європейському й американському

європейському й американському мистецтві кінця XIX — початку XX

ст. Представники модерну використовували нові технічно-конструктивні засоби, вільне планування, своєрідний архітектурний декор для створення незвичайних, підкреслено індивідуалізованих будинків, усі елементи яких були підпорядковані єдиному орнаментальному ритму й образно-символічному задуму. Декоративне мистецтво модерну вирізняє поетика символізму, декоративний ритм гнучких текучих ліній, стилізований рослинний орнамент.


Слайд 31 Ейфелева вежа в Парижі

Ейфелева вежа в Парижі

Слайд 32


Барселона
Деталь приміщення
Антоніо Гауді

Барселона Деталь приміщенняАнтоніо Гауді

Слайд 33 Головне творіння Антоніо Гауді - собор Саграда Фамілія. Барселона.

Головне творіння Антоніо Гауді - собор Саграда Фамілія. Барселона. 1884-1926гг


1884-1926гг


Слайд 34 Вілла Жаннере-Перре в Ла-Шо-де-Фон, побудована архітектором для своїх

Вілла Жаннере-Перре в Ла-Шо-де-Фон, побудована архітектором для своїх батьківВілла Жаннере-Перре в

батьків
Вілла Жаннере-Перре в Ла-Шо-де-Фон, побудована архітектором для своїх батьків

Ле Корбюзьє


Слайд 35 Поява хмарочосів на Американському континенті стала справжньою сенсацією.

Поява хмарочосів на Американському континенті стала справжньою сенсацією. Перший хмарочос чиказького

Перший хмарочос чиказького архітектора Луїса Саллівена викликав справжній переворот



  • Имя файла: arhitektura-mira.pptx
  • Количество просмотров: 237
  • Количество скачиваний: 0