Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему План:

Содержание

План:Бароко та його особливості, як стилю мистецтва.Історія виникнення бароко в Італії.Найзнаменитіші діячі та памятки.
БароковІталії План:Бароко та його особливості, як стилю мистецтва.Історія виникнення бароко в Італії.Найзнаменитіші діячі та памятки. Криза гуманізму Ренесансу зумовила виникнення драматичного стилю БАРОККО . В Італії криза гуманізму Криза гуманізму Ренесансу зумовила виникнення драматичного стилю БАРОККО « ЗНИКАЄ ВПЕВНЕНІСТЬ У це стиль європейського Три фактори виникнення: 1.Велич Королівських дворів.2.Вплив католицької церкви на загальну духовну владу.3. РИСИ ЕПОХИ (XVII ст.)«Розкоші і сум'яття» Бароко передавав конфлікт епохи, дух протиріч, APXITEKTYPAОсобливості:1. Посилення меж образотворчості; зокрема, в композиціях фасадів:   а) фасад стає Найбільш яскраві і характерні пам’ятники бароко в Італії пов’язані з найбільшими майстрами Церква Іль-Джезу(Рим)Вважається першою спорудою в стилі бароко. Головна церква ордена єзуїтів. Автор Віньола(1507-1573). Лоренцо Берніні(1598 – 1680)Франческо Борроміні(1599-1667)Найвидатніші Представники Особливості, ідеї:Л.Берніні:Витонченість в поєднанні з математичним розрахунком;Майстерна робота з фактурою каменя;Використання оптичних Ансамбль площі Св. Петра в Римі  Купол і фасад собору, арх ЛОРЕНЦО БЕРНІНІ 1598- 1680  скульптор , архітектор , живописець і поет. Найяскравішим прикладом архітектури Барокко є Площа Святого Петра у Ватикані архітектора Лоренцо ФРАНЧЕСКО БОРРОМІНІ (1599-1667)  Яскравим прикладом архітектури бароко є його церква Сан церква Сан -Карло алле Куатро Фонтані В інтер'єрі храму чистий білий колір робить всі деталі світлоносними і легкими. Церква Святого Іво алла СапієнцаЦерква Сант-Аньезе-ін-Агоні Специфічні риси стилю бароко.  Посилення релігійної тематики, особливо тим, пов'язаних з СКУЛЬПТУРАНайтіснішим чином з архітектурою пов'язана скульптура. Вона прикрашає фасади й інтер'єри церков, “Жан Лоренцо Бернини (1598-1680) был самым известным и самым влиятельным скульптором своего Одну з найкращих своїх композицій Вакханалія 1617 р. Нептун і Тритон 1620 р. Істина 1645 – 1962 рр.Доброчесність 1634 р. Давид 1623 р.Апполон і Дафна 1925 р. Фонтан “Чотири ріки” Фонтан Треві 1632 -1672 рр. (творець Ніколо Сальві) ЖИВОПИСУ живописі Італії на рубежі XVI-XVII ст. виникають два головних художніх напрямки: Болонська школа живописуОсобливого значення набула наприкінці 16 ст., коли брати Карраччі заснували Тріумф Вакха и Аріадни. Фреска. 1597–1604 рр. Явище Христа святому Петру на Аппієвій дорозі Втеча в Египет Бл. 1603 – 1604 рр. Хрещення Христа Мікеланджело де Караваджо (1573-1610)Доля Мікеланджело да Караваджо (справжнє прізвище Мерізі ) склалася Риси художньої манери Караваджо:  1. Деталізація, реалістичність, портретна схожість з сучасниками Вакх з чашкою в руках Маленький хворий Вакх Ворожка Шулери Марія Магдалина Свята Катерина Александрійська БАРОККО
Слайды презентации

Слайд 2 План:
Бароко та його особливості, як стилю мистецтва.
Історія виникнення

План:Бароко та його особливості, як стилю мистецтва.Історія виникнення бароко в Італії.Найзнаменитіші діячі та памятки.

бароко в Італії.
Найзнаменитіші діячі та памятки.


Слайд 3 Криза гуманізму Ренесансу зумовила виникнення драматичного стилю БАРОККО

Криза гуманізму Ренесансу зумовила виникнення драматичного стилю БАРОККО . В Італії криза

.
 В Італії криза гуманізму й культури Відродження проявилася вже

в середині XVI ст., і на цьому ґрунті виник маньєризм, який у другій половині XVI ст. набув значного поширення й у самій Італії та за її межами, з якого пізніше винекне Бароко.

Слайд 4 Криза гуманізму Ренесансу зумовила виникнення драматичного стилю БАРОККО

Криза гуманізму Ренесансу зумовила виникнення драматичного стилю БАРОККО « ЗНИКАЄ ВПЕВНЕНІСТЬ


« ЗНИКАЄ ВПЕВНЕНІСТЬ У БЛИЗЬКОМУ І ПОЗИТИВНОМУ ТОРЖЕСТВІ ПОЗИТИВНИХ

НАЧАЛ ЖИТТЯ. ЗАГОСТРЮЄТЬСЯ ВІДЧУТТЯ ЙОГО ТРАГІЧНИХ ПРОТИРІЧ. КОЛИШНЯ ВІРА ПОСТУПАЄТЬСЯ МІСЦЕМ СКЕПСИСУ . САМІ ГУМАНІСТИ ВЖЕ НЕ ДОВІРЯЮТЬ РОЗУМУ ЯК БЛАГИЙ СИЛІ , ЗДАТНОЮ ОНОВИТИ ЖИТТЯ . У НИХ ВИНИКАЄ І СУМНІВ ЩОДО ПРИРОДИ ЛЮДИНИ - ЧИ ДІЙСНО ДОБРІ ПОЧАТКУ ПАНУЮТЬ В НІЙ.»
(А.А АНІКСТ, МИСТЕЦТВОЗНАВЕЦЬ)

Слайд 5 це стиль європейського

це стиль європейського       мистецтва та

мистецтва та

архітектури XVII - XVIII століть, сформувався в Італії. Термін «бароко» походить від португальського слова, що означає
потворну перлину.

БАРОКО

Церква Св.Іво (Рим)
Франческо Бороміні


Слайд 6 Три фактори виникнення:
1.Велич Королівських дворів.
2.Вплив католицької церкви

Три фактори виникнення: 1.Велич Королівських дворів.2.Вплив католицької церкви на загальну духовну

на загальну духовну владу.
3. Любов до театральності і церемоній.
БАРОКО
Площа

Cв.Петра (Рим)

Лоренсо Берніні
(1598-1680)


Слайд 7 РИСИ ЕПОХИ (XVII ст.)
«Розкоші і сум'яття»

Бароко передавав

РИСИ ЕПОХИ (XVII ст.)«Розкоші і сум'яття» Бароко передавав конфлікт епохи, дух

конфлікт епохи, дух протиріч,

людина в мистецтві бароко -

це особистість зі складним світом переживань і почуттів,

у вирі подій, в постійно змінюється.

Людина постійно стикався з проблемою вибору (безмежність життя-небезпеки, неминучість смерті)

Ренесансне спадщина давало життєстверджуючий характер, оптимізм.

ГОЛОВНІ ТЕМИ МИСТЕЦТВА БАРОККО

Драматизм, конфлікт добра і зла, містика

Передача емоцій, загострення пристрастей.

Перебільшена деталізація, складність форми, контраст, ілюзії.

Динамізм, бурхливий рух.

Популярні теми мук і страждань людини

Енергійність

Послідовний розвиток всіх видів мистецтва, синтез (маньеризм - це криза, а бароко - нове життя)

БАРОКО


Слайд 8 APXITEKTYPA
Особливості:
1. Посилення меж образотворчості; зокрема, в композиціях фасадів:

APXITEKTYPAОсобливості:1. Посилення меж образотворчості; зокрема, в композиціях фасадів:  а) фасад стає

а) фасад стає декорацією, пов'язаною з будівлею як

одна з картин в світі зорових відчуттів від загального;
б) фасад - як зображення неіснуючої, уявної будівлі: колони виступають уперед, заглиблюються, перетворюються в плоский пілястра; вікна - то як прольоти, то як образотворчий елемент.
2. Стилізація одних форм під інші.
3. Надмірності різного роду (детализація, велика кількість прикрас).


Слайд 9 Найбільш яскраві і характерні пам’ятники бароко в Італії

Найбільш яскраві і характерні пам’ятники бароко в Італії пов’язані з найбільшими

пов’язані з найбільшими майстрами XVII століття – Лоренцо Берніні,

Гваріно Гваріні, Франческо Борроміні, Карло Райнальді, Бальдассаре Лонга і іншими.

Слайд 10 Церква Іль-Джезу(Рим)
Вважається першою спорудою в
стилі бароко. Головна

Церква Іль-Джезу(Рим)Вважається першою спорудою в стилі бароко. Головна церква ордена єзуїтів. Автор Віньола(1507-1573).

церква ордена
єзуїтів. Автор Віньола(1507-1573).


Слайд 11 Лоренцо Берніні
(1598 – 1680)
Франческо Борроміні
(1599-1667)
Найвидатніші Представники

Лоренцо Берніні(1598 – 1680)Франческо Борроміні(1599-1667)Найвидатніші Представники

Слайд 12 Особливості, ідеї:
Л.Берніні:
Витонченість в поєднанні з математичним розрахунком;
Майстерна робота

Особливості, ідеї:Л.Берніні:Витонченість в поєднанні з математичним розрахунком;Майстерна робота з фактурою каменя;Використання

з фактурою каменя;
Використання оптичних ефектів.
Ф.Борроміні:
Дробність маси будівлі;
Дематеріалізація кам'яної маси;
Динамізм

рішень;
Багата внутрішня обробка: золото, напівдорогоцінні камені.

Слайд 13 Ансамбль площі Св. Петра в Римі Купол і

Ансамбль площі Св. Петра в Римі Купол і фасад собору, арх

фасад собору, арх Мікеланджело Колонада, балдахін (ківорій) арх. Лоренцо

Берніні

Слайд 14 ЛОРЕНЦО БЕРНІНІ 1598- 1680
скульптор , архітектор , живописець

ЛОРЕНЦО БЕРНІНІ 1598- 1680 скульптор , архітектор , живописець і поет.

і поет. Розповідають , що він поставив оперу ,

до якої написав лібрето і музику , створив декорації , ескізи костюмів і навіть винайшов сценічні механізми !
Він народився в Неаполі , але батько - скульптор відвіз талановитого підлітка в Рим . Там він швидко набув популярність під заступництвом кардинала Сіпіоне Боргезе . До 26 років молодий Берніні був призначений архітектором найбільшого в християнському світі собору св. Петра . Він майже всі працював у Римі, і багато великих пам'ятників і пам'ятки древнього міста зобов'язані йому своїм народженням .

Слайд 15 Найяскравішим прикладом архітектури Барокко є Площа Святого Петра

Найяскравішим прикладом архітектури Барокко є Площа Святого Петра у Ватикані архітектора

у Ватикані архітектора Лоренцо Берніні.
Тут , перед головним собором

католицького світу , величезна кількість паломників мали відчути свою духовну єдність .
Для втілення цих ідей Берніні знайшов чудове рішення . Простір перед храмом перетворилося в ансамбль з двох площ: перша , у формі трапеції , обрамлена галереями , що відходять від собору ; друга має форму овалу , звернена до міста і оформлена двома колонадами . У симетричних точках цього овалу розташовані фонтани , а між ними - обеліск. Характерний для бароко ефект "затягування " в глибину архітектурного простору. Колонади , як величезні руки , охоплюють людину і захоплюють до собору. Його фасад природно і гармонійно поєднується з площею .

Слайд 16 ФРАНЧЕСКО БОРРОМІНІ (1599-1667)
Яскравим прикладом архітектури бароко є його

ФРАНЧЕСКО БОРРОМІНІ (1599-1667) Яскравим прикладом архітектури бароко є його церква Сан

церква Сан -Карло алле Куатро Фонтані
(1634-1667 рр. . )
Для

церкви був відведений маленький і дуже незручний ділянку на перехресті двох вулиць. Можливо, тому Борромини зробив храм дуже невеликим , що незвично для споруд бароко. По кутах розташовані чотири скульптурні групи з фонтанами , звідси і назва церкви. Овальне в плані будинок перекрито куполом. Фасад за традицією ділиться на два яруси , оформлених ордером. Стіна верхнього ярусу то прогинається , то злегка виступає вперед , її руху вторить вигнута лінія перекриття. Здається, що щільна , важка маса каменю постійно змінюється прямо на очах - це улюблений майстрами бароко мотив перетворення матерії.

Слайд 17 церква Сан -Карло алле Куатро Фонтані

церква Сан -Карло алле Куатро Фонтані

Слайд 18 В інтер'єрі храму чистий білий колір робить всі

В інтер'єрі храму чистий білий колір робить всі деталі світлоносними і

деталі світлоносними і легкими. Тут все сприяє до потаємного

спілкуванню людини з Богом.

Слайд 19 Церква Святого Іво алла Сапієнца
Церква Сант-Аньезе-
ін-Агоні

Церква Святого Іво алла СапієнцаЦерква Сант-Аньезе-ін-Агоні

Слайд 20 Специфічні риси стилю бароко.
Посилення релігійної тематики, особливо

Специфічні риси стилю бароко. Посилення релігійної тематики, особливо тим, пов'язаних з

тим, пов'язаних з мучеництвом, чудесами, видіннями;
Підвищена емоційність;
Велике

значення ірраціональних ефектів, елементів;
Яскрава контрастність, емоційність образів;
Динамізм ("Світ бароко - світ, в якому немає спокою" Бунін);
Пошук єдності в протиріччях життя;
В архітектурі: овал в лінії будівлі; архітектурні ансамблі;
Скульптура підпорядкована загальному декоративному оформленню.

Слайд 21 СКУЛЬПТУРА
Найтіснішим чином з архітектурою пов'язана скульптура. Вона прикрашає

СКУЛЬПТУРАНайтіснішим чином з архітектурою пов'язана скульптура. Вона прикрашає фасади й інтер'єри

фасади й інтер'єри церков, вілл, міських палаццо, сади і

парки, вівтарі, надгробки, фонтани. У бароко іноді неможливо розділити роботу архітектора і скульптора.

Слайд 22 “Жан Лоренцо Бернини (1598-1680) был самым известным и

“Жан Лоренцо Бернини (1598-1680) был самым известным и самым влиятельным скульптором

самым влиятельным скульптором своего времени. Бесконечно изобретательный и одаренный,

с большим мастерством, он практически создал стиль барокко. В своих религиозных скульптурах он преуспел в изображении движения и экстремальных эмоций, объединяющий фигуры с их предназначением для создания единой концепции интенсивности, которые прекрасно выражали пыл контрреформации в Риме того времени. Интенсивность драмы также характеризуют его замечательные портреты и его всемирно известные римские фонтаны…» Рудольф Відковер

Слайд 23 Одну з найкращих своїх композицій " Екстаз Святої

Одну з найкращих своїх композицій

Терези " ( 1645- 1652рр. ) Берніні створив ,

будучи вже зрілим майстром.
« Біломармурова скульптура знаходиться в оточенні колонади з кольорового мармуру , а фоном стали позолочені промені , що символізують Божественне світло .

Слайд 24 Вакханалія 1617 р.
Нептун і Тритон 1620 р.

Вакханалія 1617 р. Нептун і Тритон 1620 р.

Слайд 25 Істина 1645 – 1962 рр.
Доброчесність 1634 р.

Істина 1645 – 1962 рр.Доброчесність 1634 р.

Слайд 26 Давид 1623 р.
Апполон і Дафна 1925 р.

Давид 1623 р.Апполон і Дафна 1925 р.

Слайд 27 Фонтан “Чотири ріки”

Фонтан “Чотири ріки”

Слайд 28 Фонтан Треві 1632 -1672 рр. (творець Ніколо Сальві)

Фонтан Треві 1632 -1672 рр. (творець Ніколо Сальві)

Слайд 29 ЖИВОПИС
У живописі Італії на рубежі XVI-XVII ст. виникають

ЖИВОПИСУ живописі Італії на рубежі XVI-XVII ст. виникають два головних художніх

два головних художніх напрямки: одне пов'язане з творчістю братів

Карраччі і отримало найменування «болонського академізму», інше-з мистецтвом Караваджо.

Аннібале, Агостіно та Людовіко Карраччі


Слайд 30 Болонська школа живопису
Особливого значення набула наприкінці 16 ст.,

Болонська школа живописуОсобливого значення набула наприкінці 16 ст., коли брати Карраччі

коли брати Карраччі заснували мистецьку академію в Болоньї (бл.

1585), в якій сформувалися принципи академізму. Твори художників відзначалися майстерністю композиції і рисунка. Тут створювали картини й фрески на релігійні та міфологічні теми для палаців і церков. 

Слайд 31 Тріумф Вакха и Аріадни. Фреска. 1597–1604 рр.

Тріумф Вакха и Аріадни. Фреска. 1597–1604 рр.

Слайд 32 Явище Христа святому Петру на Аппієвій дорозі

Явище Христа святому Петру на Аппієвій дорозі

Слайд 33 Втеча в Египет Бл. 1603 – 1604 рр.

Втеча в Египет Бл. 1603 – 1604 рр.

Слайд 34 Хрещення Христа

Хрещення Христа

Слайд 35 Мікеланджело де Караваджо (1573-1610)
Доля Мікеланджело да Караваджо (справжнє прізвище

Мікеланджело де Караваджо (1573-1610)Доля Мікеланджело да Караваджо (справжнє прізвище Мерізі )

Мерізі ) склалася трагічно . Обдарований майстер , він

вів дивну , невлаштовану життя , був дуже неврівноваженою людиною , нерідко бився на дуелі. Одна з дуелей закінчилася смертю противника. Чотири останні роки Караваджо провів у поневіряннях , ховаючись через звинувачення у вбивстві , і помер в повній убогості .

Мікеланджело да Караваджо став основоположником цікавого напрямку в стилі бароко і справив великий вплив практично на всіх видатних європейських живописців. Пізніше в історії мистецтва навіть з'явився термін " караваджизм " , який застосовується до майстрів , які користуються його стилістикою

Слайд 36 Риси художньої манери Караваджо:
1. Деталізація, реалістичність, портретна

Риси художньої манери Караваджо: 1. Деталізація, реалістичність, портретна схожість з сучасниками

схожість з сучасниками
2. Різка світлотінь.
3. Наближення фігури

до переднього плану; ракурси
4. Цілісність, сувора співвіднесеність частин;

Слайд 37 Вакх з чашкою в руках

Вакх з чашкою в руках

Слайд 38 Маленький хворий Вакх

Маленький хворий Вакх

Слайд 39 Ворожка

Ворожка

Слайд 40 Шулери

Шулери

Слайд 41 Марія Магдалина

Марія Магдалина

Слайд 42 Свята Катерина Александрійська

Свята Катерина Александрійська

  • Имя файла: plan.pptx
  • Количество просмотров: 123
  • Количество скачиваний: 0