Слайд 3
НЫСАН
Blender программасында тез құрастыруға қолайлы дайын стандартты геометиялық
фигуралар (текше, шар, цилиндр, конус т.б) нысандар деп аталады.
Слайд 4
ПРИМИТИВ
Blender программасында нысандарды өзгерту арқылы басқа нысандар жасауға
болатындықтан оларды примитивтер деп атайды
Слайд 5
НЫСАН ОРНАЛАСТЫРУ
ЕСКЕРТУ: 3D курсор қай
жерге орналастырылса қойылатын нысан сол жерде пайда болады.
3D курсорды
қайта ортаға орналастыру үшін «БОС ОРЫН» батырмасын шертіп «Snap Cursor to Center» пәрменін таңда
Слайд 6
Рендеринг
3D қойылымдар мен объектілердің камераға
алынған графикалық бейнеленуі – рендер болып табылады.
Рендердің тиімділігі мен сапасын келесі артықшылықтар айқындайды:
- Жарықтандыру
Материалы
Көлеңке
Егер сіз осы элементтерді неғұрлым көп кірістірсеңіз, соғұрлым көрінісіңіз шынайылыққа жақын болмақ, бірақ рендерринг суретті алуда ұзақ уақыт жұмсауды қажет етеді.
Слайд 7
Рендеринг
Рендерлеуге дейін
Рендерлеуден кейін
Слайд 9
ЫСТЫҚ БАТЫРМАЛАР
1…9
S
R
A
Ctrl+J