Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему програмування

Содержание

Застосування навчальних мов програмування не є альтернативою вивченню традиційних мов програмування у старшій школі - вони є лише засобом пропедевтики, засобом формування алгоритмічного стилю мислення учнів (за А. П. Єршовим).
Навчальні мови програмуванняТихоненко О.О. Застосування навчальних мов програмування не є альтернативою вивченню традиційних мов програмування у Розподіл за віком дітей ЕТАПИПідготовчийПочатковий рівеньБазовий рівеньПрофільний рівень ПІДГОТОВЧИЙ РІВЕНЬ Magic Pen ;Fantastic Contraption;Auditorium.  Magic Penhttp://www.ecogiochi.it/giochi-gratis-online/puzzle/magic-pen/ Fantastic Contraptionhttp://fantasticcontraption.com/ Auditoriumhttp://www.cipherprime.com/games/auditorium/ ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬПіктоМір;Light Bot 2 (он-лайн);Bill the Robot;RoboMind ;Baltie 3;ПервоЛого;Little Wizard;Scratch;Etoys Середовище програмування ПіктоМірПіктоМір - вільно поширювана програмна система для вивчення азів програмування Навчальна гра Light Bot 2http://thejam.ru/uploads/light-bot-20-6061.swf Bill the Robot RoboMind (укр.мова-інтерфейс) Baltie 3Факториал на Baltie 3 ПервоЛого Середовище програмування Little Wizardсереда розробки для майбутніх програмістів - діточок початкових класів. Середовище програмування Little Wizardвикористовується тільки миша;вивчаються такі поняття програмування, як змінні, вирази, Середовище програмування ScratchКоманди по керуванню об’єктом:РухВиглядЗвукОлівецьКеруватиДатчикиОператориЗмінні Etoys БАЗОВИЙ РІВЕНЬКумир;Greenfoot;Squeak Кумир Greenfoot Squeak ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬFree Pascal;Visual Bacis.NET;C++;Delphi.
Слайды презентации

Слайд 2 Застосування навчальних мов програмування не є альтернативою вивченню

Застосування навчальних мов програмування не є альтернативою вивченню традиційних мов програмування

традиційних мов програмування у старшій школі - вони є

лише засобом пропедевтики, засобом формування алгоритмічного стилю мислення учнів (за А. П. Єршовим).

Слайд 3 Розподіл за віком дітей

Розподіл за віком дітей

Слайд 4 ЕТАПИ
Підготовчий
Початковий рівень
Базовий рівень
Профільний рівень

ЕТАПИПідготовчийПочатковий рівеньБазовий рівеньПрофільний рівень

Слайд 5 ПІДГОТОВЧИЙ РІВЕНЬ
 Magic Pen ;
Fantastic Contraption;
Auditorium.

ПІДГОТОВЧИЙ РІВЕНЬ Magic Pen ;Fantastic Contraption;Auditorium.

Слайд 6  Magic Pen
http://www.ecogiochi.it/giochi-gratis-online/puzzle/magic-pen/

 Magic Penhttp://www.ecogiochi.it/giochi-gratis-online/puzzle/magic-pen/

Слайд 7 Fantastic Contraption
http://fantasticcontraption.com/

Fantastic Contraptionhttp://fantasticcontraption.com/

Слайд 8 Auditorium
http://www.cipherprime.com/games/auditorium/

Auditoriumhttp://www.cipherprime.com/games/auditorium/

Слайд 9 ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ
ПіктоМір;
Light Bot 2 (он-лайн);
Bill the Robot;




RoboMind ;
Baltie

ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬПіктоМір;Light Bot 2 (он-лайн);Bill the Robot;RoboMind ;Baltie 3;ПервоЛого;Little Wizard;Scratch;Etoys

3;
ПервоЛого;
Little Wizard;
Scratch;
Etoys





Слайд 10 Середовище програмування ПіктоМір
ПіктоМір - вільно поширювана програмна система

Середовище програмування ПіктоМірПіктоМір - вільно поширювана програмна система для вивчення азів

для вивчення азів програмування дошкільнятами і молодшими школярами.
ПіктоМір

дозволяє дитині "зібрати" з піктограм на екрані комп'ютера нескладну програму, що управляє віртуальним виконавцем-роботом. ПіктоМір в першу чергу орієнтований на дошкільнят, які ще не вміють писати, або на молодших школярів, які не дуже люблять писати.

Слайд 11 Навчальна гра Light Bot 2
http://thejam.ru/uploads/light-bot-20-6061.swf

Навчальна гра Light Bot 2http://thejam.ru/uploads/light-bot-20-6061.swf

Слайд 12 Bill the Robot

Bill the Robot

Слайд 13 RoboMind (укр.мова-інтерфейс)

RoboMind (укр.мова-інтерфейс)

Слайд 15 Baltie 3
Факториал на Baltie 3

Baltie 3Факториал на Baltie 3

Слайд 16 ПервоЛого

ПервоЛого

Слайд 17 Середовище програмування Little Wizard
середа розробки для майбутніх програмістів

Середовище програмування Little Wizardсереда розробки для майбутніх програмістів - діточок початкових

- діточок початкових класів.
Служить:
для навчання дітей основам

знань про головні елементи реальних комп'ютерних мов;
для полегшення засвоєння основних понять програмування

Слайд 18 Середовище програмування Little Wizard
використовується тільки миша;
вивчаються такі поняття

Середовище програмування Little Wizardвикористовується тільки миша;вивчаються такі поняття програмування, як змінні,

програмування, як змінні, вирази, цикли, умови і логічні блоки;


кожен елемент мови являє інтуїтивний значок, що дозволяє легко його впізнавати.

Слайд 19 Середовище програмування Scratch

Команди по керуванню об’єктом:
Рух
Вигляд
Звук
Олівець
Керувати
Датчики
Оператори
Змінні

Середовище програмування ScratchКоманди по керуванню об’єктом:РухВиглядЗвукОлівецьКеруватиДатчикиОператориЗмінні

Слайд 21 БАЗОВИЙ РІВЕНЬ
Кумир;
Greenfoot;
Squeak

БАЗОВИЙ РІВЕНЬКумир;Greenfoot;Squeak

Слайд 22 Кумир

Кумир

Слайд 23 Greenfoot

Greenfoot

Слайд 24 Squeak

Squeak

  • Имя файла: programuvannya.pptx
  • Количество просмотров: 240
  • Количество скачиваний: 0