Слайд 2
Річард Прінс
Дата народження: 6 серпня 1949
Місце народження:
Зона Панамського каналу
Жанр: живопис, фотографія, скульптура
Слайд 3
Сьогодні Прінс є одним з найвідоміших
американських художників свого покоління. Він став знаменитий в 1980-і
роки завдяки своїм серіям Cowboys, Jokes і Hoods, в яких Прінс використовував образи з журналів, популярної культури і бульварного чтива для створення фотографій, скульптури і картин, які звертаються до ідей американської ідентичності та світу споживання. Занурення в світ масової культури і його одночасна критика лежить в основі мистецтва фотографа.
Слайд 4
Річард Прінс вибрав теми, близькі до
американського стилю життя, наприклад, ковбоїв Мальборо, байкерські банди або
знаменитостей. З 1970-х він відтворював і переінакшував ці мотиви в фотографіях і живопису, роблячи особливий акцент на темній стороні суспільства.
Слайд 5
Чому саме мистецтво?
Мистецтвом Річард зацікавився багато в
чому завдяки роботам відомого американського експресіоніста Джексона Поллока (
Jackson Pollock ) . Юні роки Прінса припали на самий пік кар'єри Поллока , так що з новими роботами свого кумира Річард міг знайомитися по мірі їх виходу.
Слайд 6
Закінчивши школу в 1967 - м
, Річард відправився мандрувати по Європі ; повернувшись додому
, він вступив до коледжу в Мені ( Maine ) . Пізніше Прінс перебрався в Нью -Йорк ( New York City ) , де активно взявся за творчість . Перша сольна виставка його робіт пройшла в червні 1980 -го в Буффало , Нью -Йорк ( Buffalo , New York ) .
Наприкінці 2007 -го в Музеї Гуггенхайма ( Solomon R. Guggenheim Museum ) пройшла ретроспективна виставка робіт Прінса . Численні творіння Річарда були вивішені в хронологічному порядку на висхідних спіральних стінах. Пізніше виставка перебралася в Центр мистецтв Уокера ( Walker Art Center ) в Міннеаполіс ( Minneapolis ) .
Слайд 7
Знімок Патріка Каріу з книги Yes, Rasta. Справа:
Картина Річарда Прінса із серії Canal Zone.
Слайд 8
«Без назви (Ковбой)»
Фотографія
рекламного плаката Marlboro була зроблена в 1989 році і
продана за $ 3401000 на аукціоні Sotheby's New York 14 листопада 2007.
Під ковбоєм тут повинен бути на увазі не звичний еталон американського мужності, герой наївного голлівудського вестерна, а ілюзорний типаж - секс-символ.
Слайд 9
613 × 364
РІЧАРД ПРІНС Сестра-атікачка. 2006
Слайд 10
Річард Прінс
Медсестра-ураган
2001
Полотно, акрил, струменевий друк
Крізь тонку гладь фарби ви без праці побачите растрове
зображення жінки ...
Слайд 11
Річард Прінс
5 жартів, намальованих для смерті
1987
Полотно, акрил, графічний олівець, шелкографского фарба
Слайд 12
Сиза Вієйра
На сьогоднішній день, безсумнівно, найвідоміший
португальська архітектор, народився в 1933 році в передмісті Порту.
У 1949-1955 роках навчався на архітектурному факультеті Університету Порту. Автор більше ста сорока проектів, побудованих в Європі, здебільшого в рідній Португалії та Нідерландах. Лауреат і переможець безлічі конкурсів та виставок, включаючи премію Прітцкера - аналог Нобелівської в галузі архітектури.
Слайд 13
Творчий почерк Алваро Сізи можна охарактеризувати
як гібрид мінімалізму з традиціоналізмом , з раціонально і
функціонально організованим простором і застосуванням найбільш традиційних будівельних матеріалів - бетону , скла , цегли. Його іноді порівнюють з Ле Корбюзьє , але француз створив матрицю , бетонні мурашники або бджолині вулики із збірного залізобетону , а схожі раціоналістичні проекти португальця завжди індивідуальні і людяні . Втім , обидва переслідували єдину мету - створення комфортного і недорогого пропорційного людині житла , позбавленого навмисного пафосу і призначеного масовому споживачеві і обивателю . Таке мистецтво не просто належить народу - той у ньому живе . У цьому сенсі архітектурна практика Алваро Сізи по- Мухомор благородна і популярно- народна - обрізати , немов ножицями , все зайве і побудувати в розумні терміни і за розумні гроші.
Слайд 14
Яскравим прикладом такого влитися в ландшафт об'єкта служить
університетська будівля в столиці іспанської Галісії. Будівля розташована на
території університетського кампусу в передмісті Сантьяго де Компостела. Основний обсяг будинку витягнутий з заходу на схід і має розміри 17,5 на 127 метрів.
Слайд 15
Задана мінлива висота будівлі , від
трьох поверхів у західній частині до двох у східній
, відповідає топографії ділянки і вимогам навчальної програми вузу. У високій частині будівлі знаходяться 9 аудиторій у формі амфітеатру і на верхньому поверсі кабінети викладачів . У низькому будівлі розміщені студії та лабораторії аудіовізуальних мистецтв . Обидві частини будівлі з'єднані галереєю на північній його стороні і атріумом . На заході галерея веде у велику аудиторію на 300 місць , на сході - до телевізійних та кіностудіям . Безпосередньо до атріуму примикає бібліотека , її обсяг формує обширний портик головного входу . Будівля настільки вміло вписано в рельєф , що забувається , що побудоване воно на неудобіце в класичному розумінні цього слова. Навіть елементи будівлі - галереї , амфітеатр , атріум , портик - характерні атрибути стилю класицизм , незважаючи на те що за екстер'єром і габитусу так його класифікувати не можна.
Слайд 17
Широке внутрішньоцехове визнання Алваро Сиза придбав
після реалізації проекту оновлення вигорілого в 1988 році кварталу
Чіадо в Лісабоні. Він вирішив не відновлювати в колишніх обсягах і пропорціях забудову історичного кварталу. Оскільки більша частина стін і окреслених ними обсягів зруйнувалася , з'явилася можливість видозмінити конфігурацію кварталу. Нові планування будівель зробили їх менш опуклими і нависають над расширившимися внутрішніми дворами і вуличними просторами. В результаті вивільнені обсяги міської території були залучені в суспільний простір , а затхла Середньовічні змінилася цілком сучасним комфортом. Столичний Chiado визнаний дуже вдалим дітищем Сізи і приніс йому головну архітектурну премію.
Слайд 18
В последние десятилетия Алваро Сиза строит и за
пределами Португалии. Мировую известность приобрели его проекты района Схильдерсвик
в Гааге, Нидерланды (1989–1993)
Слайд 19
Житловий будинок Bonjour Tristesse в Берліні (1980-1984)