Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему КУРСОВА РОБОТАна темуРеалізація гри Змійка

Метою ж моєї курсової роботи буде розробка розвиваючої спритність гри - "Змійка". Гра «Змійка» - це гра, в якій уявна змійка рухається по ігровому полю оминаючи перепони і їй потрібно влучити в ціль. Програма є нескладною
Виконав: студент групи ПМ-22 ФПМіКІСЗіміч А.П.КУРСОВА РОБОТА на тему «Реалізація гри «Змійка»» Метою ж моєї курсової роботи буде розробка розвиваючої спритність гри - Постановка задачіНаписати програму, яка дозволяє гравцеві управляти змією, що рухається по прямокутному Основний алгоритм  Після запуску програми створюється вікно, меню і нариси Переміщення і відмалювання змійки Загальна діаграмаГоловне менюGamesNEWSLOW/MIDLE/FASTQUIT Основні функції і повідомлення-  Виклик обробника повідомлень -  Створення off-screen При запуску програми зявляється вікно з деякою панеллю-меню(Games), де ми можем Меню ігри Початковий стан при запуску гри Відбулося зависання гри-програш(стик зі стінкою) Інструкція користувача   Для проходження гри необхідно використовувати стрілки: Висновок:    В ході курсової роботи було проаналізовано та розроблено
Слайды презентации

Слайд 2 Метою ж моєї курсової роботи буде розробка розвиваючої

Метою ж моєї курсової роботи буде розробка розвиваючої спритність гри -

спритність гри - "Змійка". Гра «Змійка» - це гра,

в якій уявна змійка рухається по ігровому полю оминаючи перепони і їй потрібно влучити в ціль. Програма є нескладною і доступна для виконання на багатьох ЕОМ в різних операційних системах з встановленою Virtual Machine. Вона розрахована на широке коло користувачів завдяки своїй простоті.

Слайд 3 Постановка задачі
Написати програму, яка дозволяє гравцеві управляти змією,

Постановка задачіНаписати програму, яка дозволяє гравцеві управляти змією, що рухається по

що рухається по прямокутному полю, на якому іноді з'являються

призи. Програма починається із зображення короткої змії, повільно повзе по екрану в довільному напрямку. Напрямком змії можна керувати за допомогою клавіш-стрілок (після цього вона повинна повзти в заданому напрямку, причому кожна ділянка її тіла повинен пройти через точку повороту).

Слайд 4 Основний алгоритм
Після запуску програми створюється

Основний алгоритм Після запуску програми створюється вікно, меню і нариси

вікно, меню і нариси стін.
Використовувані змінні

находяться в дефолтному стані і не задають роботу алгоритму.
Після запуску гри змінна start устанавлюється в 1. Координати змійки установлють по центру ігрового поля, установлюється змінна rnd = 1 і генерується кролик, запускається таймер.
При натисканні клавіш управління задається напрямок руху.
З кожним ходом перед відмалюванням провіряється на зіткнення зі стінами, тілом і кроликом.

Слайд 5 Переміщення і відмалювання змійки

Переміщення і відмалювання змійки

Слайд 6 Загальна діаграма
Головне меню
Games
NEW
SLOW/MIDLE/FAST
QUIT

Загальна діаграмаГоловне менюGamesNEWSLOW/MIDLE/FASTQUIT

Слайд 7 Основні функції і повідомлення
- Виклик обробника повідомлень

Основні функції і повідомлення- Виклик обробника повідомлень - Створення off-screen DC


- Створення off-screen DC для подвійної буферизації (Створює

контекст механізму памяті, сумісний з мехнізмом, визначаємим аргументом hdc.)
- Ініціалізація бітового образу, роблячи його сумісним з контекстом механізму, визначаючого аргументом hdc
- Заливка фону
- Намалювання стін
Генерація і промальовування кролика
Основной алгоритм
1.заповнення масиву у відповідності з направленням
2. провірка на зіштовхення із стінкою, кроликом і тілом
3. намалювання змійки

Слайд 8 При запуску програми зявляється вікно з деякою

При запуску програми зявляється вікно з деякою панеллю-меню(Games), де ми

панеллю-меню(Games), де ми можем відповідно розпочати гру, вибрати швидкість

та закінчити гру.

Слайд 9 Меню ігри

Меню ігри

Слайд 10 Початковий стан при запуску гри

Початковий стан при запуску гри

Слайд 11 Відбулося зависання гри-програш(стик зі стінкою)

Відбулося зависання гри-програш(стик зі стінкою)

Слайд 12 Інструкція користувача Для проходження гри необхідно використовувати

Інструкція користувача  Для проходження гри необхідно використовувати стрілки:

стрілки: - рух вверх

– рух вправо – рух вліво – рух вниз Розпочати гру Games – New. Для закриття або виходу використовують закриття форми натиснувши клік «закрить» на формі , або в меню Games вибрати пункт Quit(вихід).  

Слайд 13 Висновок: В ході курсової роботи було проаналізовано

Висновок:  В ході курсової роботи було проаналізовано та розроблено принципи

та розроблено принципи побудови комп’ютерної графіки на мові C/C++,

були виконані завдання поставлені у постановці задачі з використанням чималої кількості функцій . Цей проект можна доопрацьовувати, оскільки модель програми дозволяє легко та зручно її модернізовувати: додати нові команди; зробити сприйнятливий для користувача інтерфейс

  • Имя файла: kursova-robotana-temurealіzatsіya-gri-zmіyka.pptx
  • Количество просмотров: 84
  • Количество скачиваний: 0