Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Әлеуметтік философия

Содержание

Жоспар:1. Әлеуметтік философия. Қоғам және табиғат, олардың өзара байланысы.2. Халықорналасу және оның қоғамның дамуындағы рөлі.
Әлеуметтік философия Жоспар:1. Әлеуметтік философия. Қоғам және табиғат, олардың өзара байланысы.2. Халықорналасу және оның қоғамның дамуындағы рөлі. Әлеуметтік онтологияның мәселелері:- Қоғамның мәнін түсінуге бола ма?- Қоғам дамуының жалпы заңдары Қоғам – (лат. социалис) – адам қызметінің тарихи Қоғамды әлеуметтiк үйымдасқан материя ретiнде әлеуметтiк философия зерттейдi. Әлеуметтiк философия жалпы философиялық Ал, әлеуметтiк философияның қарастыратың мәселелер келесi:* әлеуметтiн жалпы даму заңдарың жалпы әлем Қазіргі заманда қоғам түсiнiгi үш тұрғыдан қарастырылады: әрекеттiлiк- қоғам жеке индивидттердiн жай ғана жиынтығы Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:Қарапайым қоғам- рулық-тайпалық қатынастарға, табиғи шаруашылдық формасына негiзделген,  еңбектiң жыныс Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:Дәстүрлi қоғам- аграрлы революция нәтижесiнде көптеген әлеуметтiк (орталыққа бағынатың мемлекет, Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:Индустриалды қоғам- индустриалды революция негiзiнде үш әлеуметтiк- экономикалық заңдарды жүзеге Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:Постиндустриалды қоғам- (1962ж. Дэниел Белл «Постиндустриалды қоғамның келуi») немесе информациялық қоғам деп Қоғамның даму концепциялары:*нигилизм (Кант «бiртiндеп жақсарудан өлгел жатырмың», Ницше, Шопенгауэр, Франк, Бохенский) Қоғамның даму концепциялары:*әлеуметтiк- табиғи (Л.Гумилев)- қоғам дамуында пассионарийлер (кейбiр табиғи факторлар әсерiмен, Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:*технократиялық (Белл, Ростоу, Тоффлер)-техниканы, технологияны және ғылымды постиндустриалды қоғамның Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:*әлеуметтұлғалық (Мертон, Фромм)- тұлғаның еркiндiк деңгейiн және оның қоғам Индивид қоғамға әсер ете ме немесе қоғам индивидке әсер ете ме?Холизм және Тек бостандық ғана бар, оның арқасында индивид кез келген идеологияны бұза алады. Еркін әрекет жарияланған! Холизм Өкілдері: Платон, ортағасырлық реализм, консерваторлар (либералдарға қарсы), марксизм, О. Конт, Дюркгейм, Индивидхолизм Өкілдері: Фридман, Колман және басқа американдық социологтар.Индивидтер тұлғасыз тұтастық – қоғам - индивидИндивидуализмХолизмИндивидхолизм- қоғам Қоғам және табиғат, олардың өзара әрекеттесуінемесе материя және идеяОйдың даму тарихы Платоннан Көптеген концепциялар, діни концепциядан басқасы, табиғат факторларына көп назар аударып қоғам табиғаттан пайда болды деп тұжырымдайды. 1. Биологиялық –табиғат қоғамнан жоғары тұрады.Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің тарихи кезеңдері.2. Осылай:Қоғам дегеніміз – бұл табиғаттан бөлініп шыққан, адамның рухани-практикалық қызметі арқылы пайда 5. Халықорналасу және оның қоғамның дамуындағы рөлі. Демография терминін ғылыми айналымға француз XVIII ғасырда ағылшын экономисі Петье жариялады: халық көп болса, мемлекет те бай Маркс XIX ғасырда халық санының көп болуы салыстырмалы деп көрсетті. Қазақстанда 2015 Жасаралық-жыныстық пирамида.90655045156Жас, өсіп кел жатқан халықӨте қарт(азайып бара жатқан халық)Қартайған халық Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет! Антика және ортағасыр философиясында қоғам мемлекеттен айрықшаланған емес болды. Мысалы, Платонның айтуынша, қоғамның негiзi Тек, Гегель ең бiрiншi болып мемлекет пен қоғам арасындағы айрымашылықтар бар екенiң байқады, мемлекет Ең, маңызды ұлесiн қоғам түсiнiгiне қосқан К.Маркс болып табылады. Оның пiкiрiнше, қоғам Бұл теорияның кемшiлiгi Поппер, Арон  ф-ң айтуынша, адамды қоғамдық қатынастарда  толық «ерiтiп», Бiздiң байқаумызша бұл тұғырнамалардың бәрi де сынаржақты болып келедi, қоғам дамуының бiр Мәселе шешу: М.Вебер харизматикалық басшылық тұғырнамасын ұсынды (харизма гр.Құдай берген қасиет), жеке құлшылық
Слайды презентации

Слайд 2 Жоспар:
1. Әлеуметтік философия. Қоғам және табиғат, олардың өзара

Жоспар:1. Әлеуметтік философия. Қоғам және табиғат, олардың өзара байланысы.2. Халықорналасу және оның қоғамның дамуындағы рөлі.

байланысы.
2. Халықорналасу және оның қоғамның дамуындағы рөлі.


Слайд 3 Әлеуметтік онтологияның мәселелері:
- Қоғамның мәнін түсінуге бола ма?
-

Әлеуметтік онтологияның мәселелері:- Қоғамның мәнін түсінуге бола ма?- Қоғам дамуының жалпы

Қоғам дамуының жалпы заңдары бар ма жоқ па?
- Индивид

қоғамға әсер ете ме немесе қоғам индивидке әсер ете ме?

Слайд 4 Қоғам – (лат. социалис)

Қоғам – (лат. социалис) – адам қызметінің тарихи қалыптасқан

– адам қызметінің тарихи қалыптасқан формаларының (территориясы, дәуірі, дәстүр

мен мәдениеті) барлық жиынтығы, яғни жүйелік құрылымы.

Слайд 5 Қоғамды әлеуметтiк үйымдасқан материя ретiнде әлеуметтiк философия зерттейдi.

Қоғамды әлеуметтiк үйымдасқан материя ретiнде әлеуметтiк философия зерттейдi. Әлеуметтiк философия жалпы

Әлеуметтiк философия жалпы философиялық бiлiм жүйесiнiң бiр бөлiгi болып

табылады. Оның объектiсi- әлеуметтiк әлем бүкiл оның көп түрлiгi мен бiрлiгiнде. Бiрақ қоғамды таным объектiсi ретiнде тек философия ғана емес басқада ғылымдар зерттейдi.

Слайд 6 Ал, әлеуметтiк философияның қарастыратың мәселелер келесi:
* әлеуметтiн жалпы

Ал, әлеуметтiк философияның қарастыратың мәселелер келесi:* әлеуметтiн жалпы даму заңдарың жалпы

даму заңдарың жалпы әлем қалыптасу жүйесiнiң бөлiгi ретiнде
* қоғамдық

болмыс және адамдардың рухани дүниесiнiң ерекшелiктерiн, ұжымдық сананы
* әлеуметтiк құбылыстарға адамдардың құндылық қатынастарың, олардыңадамдардың қажеттiлiктерi мен мақсаттарына сәйкестiгiн.

Слайд 7 Қазіргі заманда қоғам түсiнiгi үш тұрғыдан қарастырылады: 
әрекеттiлiк- қоғам жеке

Қазіргі заманда қоғам түсiнiгi үш тұрғыдан қарастырылады: әрекеттiлiк- қоғам жеке индивидттердiн жай ғана

индивидттердiн жай ғана жиынтығы емес, әр-түрлi әлеуметтiк топтар, ұжымдар,

топтар, ұлттар, мемлекеттер т.б. сияқты тарихи қалыптасқан адамдардың бiрлескен өзара-әрекеттесу формалары; 
қатынастық- қоғам айқындаушы болып табылатың экономикалық қатынастар негiзiнде қалыптасқан әлеуметтiк қатынастар жиынтығы; 
институтционалды- қоғамды ұйымдасқан-басқару аспектiсiнде қарастырады, қоғамның тұрақты дамуың қамтамасыз ететiн ұйымдар мен мекемелер жиынтығы.

Слайд 8 Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:
Қарапайым қоғам- рулық-тайпалық қатынастарға, табиғи шаруашылдық

Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:Қарапайым қоғам- рулық-тайпалық қатынастарға, табиғи шаруашылдық формасына негiзделген,  еңбектiң

формасына негiзделген,  еңбектiң жыныс пен жас шамасына қарай бөлiнуiмен,

стихиялық түрде ұжымды басқару iсiне қатысумен, және көбiнесе көшпендiлi өмiр сүру мен, бiлiмдi ұрпақтан ұрпаққа ауз тiлi және тәжiрибе арқылы жеткiзу мен ерекшеленетiн алғашқы қоғамның типы.  

Слайд 9 Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:
Дәстүрлi қоғам- аграрлы революция нәтижесiнде көптеген

Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:Дәстүрлi қоғам- аграрлы революция нәтижесiнде көптеген әлеуметтiк (орталыққа бағынатың

әлеуметтiк (орталыққа бағынатың мемлекет, абсолюттi монархия), құқықтық,  және бiлiм

институттарының қалыптасуы, жазба тiлдiн пайда болуы мен моногамиялық отбасының пайда болуы, қоғамдық сатыда жоғары тұрған элитарлық басқару, өзiндiк пайдалану экономикасы, товар алмасу қатынастарының нығайтылуы және жеке меншiктiң пайда болуы, кәсiби және ауыл шаруашылығына негiзделген еңбек формасының кең тарауы, үлкен мәдени орталықтардың-қалалардың пайда болуы, ғылыми бiлiмдердiн кең өрiс алуы мен ерекшеленетiн қоғам типы (меншiк объектiсi- құл иеленушiлiк-адам, феодалдық-жер, капиталистiк-капитал).

Слайд 10 Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:
Индустриалды қоғам- индустриалды революция негiзiнде үш

Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:Индустриалды қоғам- индустриалды революция негiзiнде үш әлеуметтiк- экономикалық заңдарды

әлеуметтiк- экономикалық заңдарды жүзеге асырды: уақытты үнемдеу, қажеттiлiктердi көтерiп

асыру, және еңбек алмасу. Индустриализация логикасы бойынша барлық елдер мен халықтар ұқсас сипаттарға ие болып, әлеуметтiк тәртiптiн бiркелкiлiкке ұрынады, бұл процесс конвергенция тезисi деп аталады.

Слайд 11 Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:
Постиндустриалды қоғам- (1962ж. Дэниел Белл «Постиндустриалды

Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:Постиндустриалды қоғам- (1962ж. Дэниел Белл «Постиндустриалды қоғамның келуi») немесе информациялық

қоғамның келуi») немесе информациялық қоғам деп атауға болады, өйткенi оның ядросы

информациялық технологиялардың қарқынды және шапшан дамуы болып табылады. Егер индустриалды қоғам индустриалды революцияның нәтижесi болса, онда постиндустриалды қоғам информациялық революция нәтижесi.

Слайд 12 Қоғамның даму концепциялары:
*нигилизм (Кант «бiртiндеп жақсарудан өлгел жатырмың»,

Қоғамның даму концепциялары:*нигилизм (Кант «бiртiндеп жақсарудан өлгел жатырмың», Ницше, Шопенгауэр, Франк,

Ницше, Шопенгауэр, Франк, Бохенский) – қоғамдық прогресстiн болуына күмәнданып,

мойындамау

*географикалық детерминизм (Монтескье, Бокль, Мальтус, Кьелен) қоғам дамуында географиялық жағдайлар: климат, қазба байлықтар мен табиғи ресурстардың болуы және халық саны шешушi б.т. деп есептеу


Слайд 13 Қоғамның даму концепциялары:
*әлеуметтiк- табиғи (Л.Гумилев)- қоғам дамуында пассионарийлер

Қоғамның даму концепциялары:*әлеуметтiк- табиғи (Л.Гумилев)- қоғам дамуында пассионарийлер (кейбiр табиғи факторлар

(кейбiр табиғи факторлар әсерiмен, күн қуатының белсендiлiгi немесе ғарыштық

радиация т.б. аса ынталы әрекеттерге бейiмдi этностар) шешушi болып табылады

*формациялық тұғырнама (Маркс)- әлеуметтiк- экономикалық фактор маңызы және таптық күрес қоғам дамуында асыра бағаланады


Слайд 14 Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:
*технократиялық (Белл, Ростоу, Тоффлер)-техниканы, технологияны

Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:*технократиялық (Белл, Ростоу, Тоффлер)-техниканы, технологияны және ғылымды постиндустриалды

және ғылымды постиндустриалды қоғамның жүйе қалыптастырушы элемент негiзiнде алады
*мәдени-тарихи

(Сорокин)-мәдениет ерекшiлiктерi мен дүниеге көзқарастарды абсолюттендiру

Слайд 15 Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:
*әлеуметтұлғалық (Мертон, Фромм)- тұлғаның еркiндiк

Қоғамның негiзгi типологиясы келесi:*әлеуметтұлғалық (Мертон, Фромм)- тұлғаның еркiндiк деңгейiн және оның

деңгейiн және оның қоғам мен  өзара әрекеттестiгiн қарастырады
*қоғам дамуының

жалпы бiр негiздерiн мойындамайтын көзқарастарда бар (М.Вебер) оның айтуынша батыстық-еуропалық капитализм генезисiне экономика мен протестанттық этика бiрдей әсерiн тигiздi

Слайд 16 Индивид қоғамға әсер ете ме немесе қоғам индивидке

Индивид қоғамға әсер ете ме немесе қоғам индивидке әсер ете ме?Холизм

әсер ете ме?
Холизм және индивидуализм
Индивидуализм
Өкілдері: софистер, киниктер, номинализм,

эмпиризм, либералдар, анархистер, Бентам, Миллер, Дильтей утилитаризмі.

Тек индивидтер эмпирикалық шындыққа сөзсіз ие болады
Қоғам –бұл индивидуумдардың агрегаты.

Әлеуметтік институттар бұл тек индивидуумдар орнатқан шарттылықтар, келісімдіктер.


Слайд 17 Тек бостандық ғана бар, оның арқасында индивид кез

Тек бостандық ғана бар, оның арқасында индивид кез келген идеологияны бұза алады. Еркін әрекет жарияланған!

келген идеологияны бұза алады.
Еркін әрекет жарияланған!


Слайд 18 Холизм
Өкілдері: Платон, ортағасырлық реализм, консерваторлар (либералдарға қарсы),

Холизм Өкілдері: Платон, ортағасырлық реализм, консерваторлар (либералдарға қарсы), марксизм, О. Конт,

марксизм, О. Конт, Дюркгейм, Парсонс.
Қоғам – бұл

өзінің индивидтеріне деген қатынаста трансцендентті біртұтастық.

Қоғамда бөліктердің қасиеттеріне жатпайтын ғаламдық қасиеттер бар.

Ерік бостандығы иллюзиялы!

Индивидтер өзгереді, ал құрылымдар сақталады!


Слайд 19 Индивидхолизм
Өкілдері: Фридман, Колман және басқа американдық социологтар.
Индивидтер

Индивидхолизм Өкілдері: Фридман, Колман және басқа американдық социологтар.Индивидтер тұлғасыз тұтастық –

тұлғасыз тұтастық – қоғам арқылы өзара әрекеттеседі.
Осылай, тұлғалар бір-біріне

қоғам арқылы әсер етеді.

Слайд 20

- индивид















Индивидуализм


Холизм

Индивидхолизм
- қоғам


- индивидИндивидуализмХолизмИндивидхолизм- қоғам

Слайд 21 Қоғам және табиғат, олардың өзара әрекеттесуі
немесе материя және

Қоғам және табиғат, олардың өзара әрекеттесуінемесе материя және идеяОйдың даму тарихы

идея
Ойдың даму тарихы
Платоннан Марксқа дейін – үлкен назар

рухани факторға аударылды.
Марксизм – материалдық факторлар басым түсті. (адамдар арасындағыәлеуметтік-экономикалық және материалдық қатынастарға)
XX ғасыр – материалдық және рухани факторлардың бірлігіне көп көңіл бөлді.

Слайд 22 Көптеген концепциялар, діни концепциядан басқасы, табиғат факторларына көп

Көптеген концепциялар, діни концепциядан басқасы, табиғат факторларына көп назар аударып қоғам табиғаттан пайда болды деп тұжырымдайды.

назар аударып қоғам табиғаттан пайда болды деп тұжырымдайды.


Слайд 24 1. Биологиялық –табиғат қоғамнан жоғары тұрады.
Табиғат пен қоғамның

1. Биологиялық –табиғат қоғамнан жоғары тұрады.Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің тарихи

өзара әрекеттесуінің тарихи кезеңдері.
2. Әлеуметтік гармония – табиғат және

қоғам гармонияда.

3. Әлеуметтік басым түссе – экологиялық дағдарыс

4. Дағдарыстан шығу жолы ноосфера – ақыл сферасы арқылы.


Слайд 25 Осылай:
Қоғам дегеніміз – бұл табиғаттан бөлініп шыққан, адамның

Осылай:Қоғам дегеніміз – бұл табиғаттан бөлініп шыққан, адамның рухани-практикалық қызметі арқылы

рухани-практикалық қызметі арқылы пайда болған және өмір сүретін материалды-рухани

дүниенің бір бөлігі.


Слайд 26 5. Халықорналасу және оның қоғамның дамуындағы рөлі.
Демография

5. Халықорналасу және оның қоғамның дамуындағы рөлі. Демография терминін ғылыми айналымға

терминін ғылыми айналымға француз ғалымы Ахилл (Аший) Гийяр 1855

жылы енгізді.

Демография гректің «демос» – халық және «графо» – жазамын.

Демография халықтың туу, өлу, некеге отырудың заңдылықтарын зерттейді.


Слайд 27 XVIII ғасырда ағылшын экономисі Петье жариялады: халық көп

XVIII ғасырда ағылшын экономисі Петье жариялады: халық көп болса, мемлекет те

болса, мемлекет те бай болады. Бірақ, 1799 жылы Мальтус

халықтың өсуі геометриялық прогрессиямен жүрсе, азық-түліктің артуы арифметикалық прогрессиямен жүреді деген. Қорытынды: халықтың өсуін реттеп отыру керек!

Слайд 28 Маркс XIX ғасырда халық санының көп болуы салыстырмалы

Маркс XIX ғасырда халық санының көп болуы салыстырмалы деп көрсетті. Қазақстанда

деп көрсетті.
Қазақстанда 2015 ж. 1 ақпанына 17 439

27116 адам бар. Өмірдің орташа ұзақтығы 61 жас. Туу - 18,3%. Өлу 1000 адамға шаққанда 10,2%

Слайд 29 Жасаралық-жыныстық пирамида.
90

65

50
45
15
6
Жас, өсіп кел
жатқан халық
Өте қарт
(азайып бара

Жасаралық-жыныстық пирамида.90655045156Жас, өсіп кел жатқан халықӨте қарт(азайып бара жатқан халық)Қартайған халық

жатқан халық)
Қартайған
халық












Слайд 30 Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

Слайд 31 Антика және ортағасыр философиясында қоғам мемлекеттен айрықшаланған емес

Антика және ортағасыр философиясында қоғам мемлекеттен айрықшаланған емес болды. Мысалы, Платонның айтуынша, қоғамның

болды. Мысалы, Платонның айтуынша, қоғамның негiзi мемлекеттiн саяси қызыметi болып табылады:

халықты сыртқы жаулардаң қорғау және полистiң iшiнде тәртiптi сақтау деп тұжырымдады. Жаңа замаң философиясында қоғам «қоғамдық келiсiм» контекстiнде қарастырылды. Бұл теорияның негiзiн қалаушыТ.Гоббс болып табылады (адамдар бiр бiрiмен соғыста күйiнде болады, бұл жағдайдаң тек қоғамдық келiсiм арқылы ғана құтылуға болады, ал оның кепiлдiгi мемлекет болып табылады, өйткенi адамдар жартылай еркiндiгiнең өз тарапынан айрылады).

Слайд 32 Тек, Гегель ең бiрiншi болып мемлекет пен қоғам арасындағы айрымашылықтар

Тек, Гегель ең бiрiншi болып мемлекет пен қоғам арасындағы айрымашылықтар бар екенiң байқады,

бар екенiң байқады, мемлекет (мораль және заңдар) және азаматтық

қоғам (жеке индивидуалды мүдделер аймағы) деп бөлдi. 19-20 ғғ. философиясында қоғамға деген көзқарастар бытыранқа, бiркелкi емес болды: Конт қоғамды еңбек бөлiнiсi мен ынтымақтастық негiзделген функционалды жүйе деп түсiндi; Дюргейм ұжымдық түсiнiктерге сүйенетiң, индивидуалдының үстiндегi рухани шындық; Вебер әлеуметтiк әрекеттер негiзiнде қалыптасқан, индивидтердiн өзара әрекеттесуi дедi.

Слайд 33 Ең, маңызды ұлесiн қоғам түсiнiгiне қосқан К.Маркс болып

Ең, маңызды ұлесiн қоғам түсiнiгiне қосқан К.Маркс болып табылады. Оның пiкiрiнше,

табылады. Оның пiкiрiнше, қоғам организмiнде бiртұтас материалды негiз бар

(материалды игiлiктердi өндiру тәсiлдерi) және ол адамдар тiршiлiк ету барысында кiретiн, қоғамдық қатынастар жиынтығы болып табылады. Маркс қ.э.ф. туралы ұғымды қалыптастырды, мұнда қоғам дамуының нақты кезенiнде қалыптасатың материалды және рухани жақтарының бiрлiгi орын алады. Бұл iлiм бойынша, қоғам тарихында антогонистiк (құлиеленушiлiк, феодалдық, капиталистiк) және антогонистiк емес (алғашқа қауымдық құрылыс, коммунистiк) формациялар болады. Олардың әрқайсысы меншiк формасымен айрықшаланады, бiр формацияның келесi формациямен ауысуы қоғам дамуының негiзi.

Слайд 34 Бұл теорияның кемшiлiгi Поппер, Арон  ф-ң айтуынша, адамды

Бұл теорияның кемшiлiгi Поппер, Арон  ф-ң айтуынша, адамды қоғамдық қатынастарда  толық

қоғамдық қатынастарда  толық «ерiтiп», барлық қоғамдық процестердi абсолюттi детерминациялау

және экономикалық фокторлар маңызың асыра бағалау да. Маркстiң негiзгi идеялары (материалистiк диалектика, қоғамдық болмыстың қоғамдық санадаң басымдылығы, бiрiншiлiгi т.б.) қоғамдық-тарихи практика барысында дәлелденiп, әлi күнге дейiн өз маңызың, өзектiгiн жоғалтқан емес.

Слайд 35 Бiздiң байқаумызша бұл тұғырнамалардың бәрi де сынаржақты болып

Бiздiң байқаумызша бұл тұғырнамалардың бәрi де сынаржақты болып келедi, қоғам дамуының

келедi, қоғам дамуының бiр қырланып әсерлейтiн ао екiншiсiне мән

бермейтiн. Бiз қоғамды бiртұтас организм ретiнде қарастырып, оның дамуында келесi компоненттердi белгiлеймiз: экономикалық-өндiрiстiк, әлеуметтiк, саяси-басқару, табиғи, рухани

  • Имя файла: Әleumettіk-filosofiya.pptx
  • Количество просмотров: 235
  • Количество скачиваний: 1