Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Театри Сходу

Гучна екзотична музика, спів на незрозумілій мові, яскравий різнокольоровий грим або виразні маски героїв, мова жестів і складні рухи тіла, акробатика, танець, а також незвичайно пишні костюми - все це пропонують глядачеві театри далекосхідних країн. Навіть
Театри Сходу  Підготували студентки 4 курсу групи Б  Аброімова Н. і Чернуська Т. Гучна екзотична музика, спів на незрозумілій мові, яскравий різнокольоровий грим або виразні Театральне мистецтво Китаю, Японії та Кореї по суті своїй споріднені танцю шамана, Традиція китайського театру налічує кілька тисяч років. Для нього характерні об'єднання акробатики Близько 300 року до нашої ери з'явився театр тіней, який і до Цікаво, що злободенні проблеми XIII - XIV століть, які зачіпалися в Заю В основі вистави в стилі пекінської опери лежить досконала гра трупи, яка Глядачі в загальних рисах знають зміст вистав, а актор повинен показати гру Як і в інших традиційних азіатських театрах, сцена під час вистави пекінської
Слайды презентации

Слайд 2


Слайд 3 Гучна екзотична музика, спів на незрозумілій мові, яскравий

Гучна екзотична музика, спів на незрозумілій мові, яскравий різнокольоровий грим або

різнокольоровий грим або виразні маски героїв, мова жестів і

складні рухи тіла, акробатика, танець, а також незвичайно пишні костюми - все це пропонують глядачеві театри далекосхідних країн. Навіть вихований в інших традиціях європеєць не зможе не захопитися досконалістю сценічних форм.



Слайд 5 Театральне мистецтво Китаю, Японії та Кореї по суті

Театральне мистецтво Китаю, Японії та Кореї по суті своїй споріднені танцю

своїй споріднені танцю шамана, а також деяким ритуалам буддизму,

релігії сінто та конфуціанства. У виставах часто використовуються маски та ляльки, а символічні жести, міміка, танець і музика переважають тут над словом. Сценічний реквізит також носить символічний характер, адже в азіатському театрі метою є не перенесення глядача в якесь місце та час, а передача йому якихось важливих ідей, взятих із стародавніх міфів, казок і легенд.



Слайд 7 Традиція китайського театру налічує кілька тисяч років. Для

Традиція китайського театру налічує кілька тисяч років. Для нього характерні об'єднання

нього характерні об'єднання акробатики та пантоміми зі специфічною музикою,

принципи якої були вироблені з метою здобуття доброзичливості надприродних істот до мешканців підмісячного світу. З найдавнішого часу відомі шаманські танці поклоніння, в яких віддають почесті богам і правителям.



Слайд 9 Близько 300 року до нашої ери з'явився театр

Близько 300 року до нашої ери з'явився театр тіней, який і

тіней, який і до цього дня дуже популярний у

всій Азії. Активний розвиток китайської драми відносять до часів імператора Сюаньцзуна, засновника Імператорської театральної академії, в якій актори навчалися співу, танцю, музики. Приблизно в X столітті до співу і танців додалися сцени, що представляють історичні події. Так виникло змішане уявлення, що називається Заю, яке стало основою класичної китайської драми.


Слайд 11 Цікаво, що злободенні проблеми XIII - XIV століть,

Цікаво, що злободенні проблеми XIII - XIV століть, які зачіпалися в

які зачіпалися в Заю викликали в Північному Китаї ряд

бунтів проти правителів з ​​монгольської династії. Найпопулярніша у Китаї театральна форма - цзінцзюй, або пекінська опера. Вона з'явилася як синтез представлених в Пекіні театральних традицій провінцій Анхуа і Хубей. Головні риси пекінської опери - спів Кунка і лірико-поетичні «плебейські» драми часів правління династії Мін.


Слайд 13 В основі вистави в стилі пекінської опери лежить

В основі вистави в стилі пекінської опери лежить досконала гра трупи,

досконала гра трупи, яка створює «обрамлення» для яскравої особистості

головного героя. Актор, що виконує цю роль, повинен бути одночасно співаком, декламатором, танцюристом і акробатом. Зі сценарієм в пекінській опері поводяться з великою свободою - наприклад, тривалість спектаклів може змінюватися в залежності від умов конкретної вистави та інтерпретації п'єси.


Слайд 15 Глядачі в загальних рисах знають зміст вистав, а

Глядачі в загальних рисах знають зміст вистав, а актор повинен показати

актор повинен показати гру як можна більш наближену до

сформованих протягом століть канонів. Зазвичай актори грають поспіль декілька творів, так що публіка, буває, проводить в театрі цілий день, їсть і п'є, не соромлячись одночасно у весь голос коментувати те, що відбувається на сцені.


Слайд 17 Як і в інших традиційних азіатських театрах, сцена

Як і в інших традиційних азіатських театрах, сцена під час вистави

під час вистави пекінської опери вільна від куліс і

декорацій. Найчастіше єдиними реквізитами є ліжко, стілець і стіл, які можуть символізувати, наприклад, трон, гору або колодязь, а конкретне значення їм надає відповідна гра актора. Наприклад, коли герой встає на стіл або стілець і закриває голову руками, це означає, що він став невидимим і сховався від переслідувачів. Якщо він бере в руку батіг, це означає, що він сідає на коня. Два прапора з намальованими колесами, які тримає герой, означають поїздку у візку.

  • Имя файла: teatri-shodu.pptx
  • Количество просмотров: 112
  • Количество скачиваний: 0