Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Алгоритм Чена (1996)

1 Розділимо множину P на n/m непересічних підмножин Pi2 Побудуємо опуклі оболонки CH (Pi) 3 Знайдемо точку p_start, яка буде гарантовано включена в опуклу оболонку CH (P)Будемо виконувати кроки, знаходячи кожного разу таку точку, яка є
Алгоритм Чена (1996) 1 Розділимо множину P на n/m непересічних підмножин Pi2 Побудуємо опуклі оболонки for t =1; 2; 3;… do	M:=min (n, 2^(2^t))	Викликати модифікацію Chan (P; m)	if Побудова ОБ в реальному часі ВИДАЛЕННЯ НЕВИДИМИХ ГРАНЕЙ, РЕБЕР ТА ВЕРШИН Алгоритми об'єктних методів працюють з об'єктними координатами примітивів і точок.Алгоритми екранних методів Алгоритм РобертсаВідкидаються ребра, що належать не лицьовим гранямКожне з ребер перевіряється на Z-буфер Для кожного пікселя [x, y] буфера кадруBegin    If Z [x, y] Ієрархічний Z-буфер
Слайды презентации

Слайд 2


Слайд 3 1 Розділимо множину P на n/m непересічних підмножин

1 Розділимо множину P на n/m непересічних підмножин Pi2 Побудуємо опуклі

Pi

2 Побудуємо опуклі оболонки CH (Pi)

3 Знайдемо точку

p_start, яка буде гарантовано включена в опуклу оболонку CH (P)

Будемо виконувати кроки, знаходячи кожного разу таку точку, яка є наступною вершиною опуклої оболонки в порядку обходу проти годинникової стрілки

5 Коли чергова знайдена точка співпадає з p_start будемо вважати, що опукла оболонка CH (P) побудована

Слайд 5 for t =1; 2; 3;… do
M:=min (n, 2^(2^t))
Викликати

for t =1; 2; 3;… do	M:=min (n, 2^(2^t))	Викликати модифікацію Chan (P;

модифікацію Chan (P; m)
if Алгоритм побудував опуклу оболонку CH

(P) then
Повернути в якості результату CH (P)
end-then
end-do

Слайд 6 Побудова ОБ в реальному часі

Побудова ОБ в реальному часі

Слайд 8 ВИДАЛЕННЯ НЕВИДИМИХ ГРАНЕЙ, РЕБЕР ТА ВЕРШИН

ВИДАЛЕННЯ НЕВИДИМИХ ГРАНЕЙ, РЕБЕР ТА ВЕРШИН

Слайд 12 Алгоритми об'єктних методів працюють з об'єктними координатами примітивів

Алгоритми об'єктних методів працюють з об'єктними координатами примітивів і точок.Алгоритми екранних

і точок.

Алгоритми екранних методів працюють з координатами пікселів, які

зображують на екрані точки сцени.

Слайд 13 Алгоритм Робертса
Відкидаються ребра, що належать не лицьовим граням
Кожне

Алгоритм РобертсаВідкидаються ребра, що належать не лицьовим гранямКожне з ребер перевіряється

з ребер перевіряється на закривання лицьовими гранями:
Ті ребра, що

повність вкриваються – відкидаються
Частково вкриті ребра скорочуються або розбиваються на два


Слайд 14 Z-буфер

Z-буфер

Слайд 15 Для кожного пікселя [x, y] буфера кадру
Begin
    If

Для кожного пікселя [x, y] буфера кадруBegin    If Z [x, y]

Z [x, y]

[x, y]: = КолірТочкиСцени [x, y];
        zbuf [x, y]: = Z [x, y];
    end;
End;

  • Имя файла: algoritm-chena-1996.pptx
  • Количество просмотров: 193
  • Количество скачиваний: 0