Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Художні напрями і стилі. Ренесанс, бароко, класицизм, романтизм

Содержание

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ
Художні напрями і стиліРенесанс, бароко,класицизм, 	романтизм ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕПОХИГуманістичне світобачення Індивідуалізм Античні традиції Світський СКУЛЬПТУРАМОНУМЕНТАЛЬНА скульптура – духовні і моральні цінності виражені через досконалість пропорцій, геометричність ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСФИЛИППО БРУНУЛЕСКІБудинок для виховання у Флоренції - перша ренесансна споруда ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСФИЛИППО БРУНУЛЕСКІСанта-Марія-дель-Фьоре ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСРафаель “Афінська школа”Леонардо да Вінчі «Мона Ліза» ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСМІКЕЛЬАНДЖЕЛО БУАНОРОТТІ“П,єта”“Давід” ТЕРМІН «БАРОКО» вперше був застосований для характеристики стилю архітектурних споруд. Але згодом його починають АРХІТЕКТУРА ЗНИКЛИ ОБОРОННІ РИСИБУДІВЛІ ПЕРЕТВОРИЛИСЯ НА ЖИТЛОВІ ПАЛАЦИБАРОКООСНОВНІ РИСИ СТИЛЮХУДОЖНІ НАПРЯМИ І ЗАХІДНА БАРОЧНА ШКОЛАСХІДНА БАРОЧНА ШКОЛАЛьвівська, Рівненська,Тернопільська обл. Західноєвропейське/римо – католицьке бароко на ЗАХІДНА БАРОЧНА ШКОЛАВишукана ліпнина та скульптура. Використовується ПІЛЯСТР – плаский виступ в Для класицизму характерна ОРІЄНТАЦІЯ НА АНТИЧНІСТЬ, ЯКА ПРОГОЛОШУВАЛАСЯ ІДЕАЛЬНОЮ, КЛАСИЧНОЮ, ГІДНОЮ НАСЛІДУВАННЯХУДОЖНІ НАПРЯМИ ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) КЛАСИЦИЗМЗ усією ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) КЛАСИЦИЗМАРХІТЕКТУРНІ СПОРУДИ ХАРАКТЕРНИМІ ОЗНАКИ РОМАНТИЗМУ: заперечення раціоналізму, відмова від суворої нормативності в художній творчості, культ РОМАНТИЗМ, що ВИНИК ПІСЛЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ, в умовах утверджуваного на зламі 18 — До якої епохи відноситься “модна пара”?ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідручник : стор. 105 – 112, конспектПисьмово: на окремому листку записати
Слайды презентации

Слайд 2 ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ





ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ

Слайд 3 ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНС
ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕПОХИ
Гуманістичне світобачення

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕПОХИГуманістичне світобачення Індивідуалізм Античні традиції


Індивідуалізм
Античні традиції
Світський характер
Людина (а не Бог)

стоїть в центрі світогляду гуманістів
Ідеал гуманістичної культури — всебічно розвинена людська особистість, здатна насолоджуватися природою, любов'ю, мистецтвом, досягненнями людської думки

ВІДРОДЖЕННЯ, або РЕНЕСА́НС (фр. Renaissance — «Відродження») — культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності .

ФЛОРЕНЦІЯ – БАТЬКІВЩИНА РЕНЕСАНСУ


Слайд 4 СКУЛЬПТУРА
МОНУМЕНТАЛЬНА скульптура –
духовні і моральні цінності виражені

СКУЛЬПТУРАМОНУМЕНТАЛЬНА скульптура – духовні і моральні цінності виражені через досконалість пропорцій,

через досконалість пропорцій, геометричність форм і білизну мармуру
Звільнення скульптури

від стінної площини, створення “школ скульптури”,
розміщення фігур в просторі, композиційна впорядкованість,

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНС

:ЖИВОПИС
ПОРТРЕТ - психологічне зображення
персонажу/ характер,
МОНУМЕНТАЛЬНИЙ ЖИВОПИС
Знання пропорцій та анатомії тіла
Просторова і лінійна перспектива
Сюжети з античної та біблійної міфології, повсякденна тематика, теми національної історії.

АРХІТЕКТУРА
Ведуча роль - СВІТСЬКІ СПОРУДИ - громадські будівлі , палаци , міські будинки
Створення єдиного художнього АНСАМБЛЮ,
Світські споруди епохи Відродження були прямокутними в плані будівлі , складалися з 2-3 поверхів . В архітектурі використовувався античний ордер . Декоративно оформлялися вікна , фризи і вхід в будівлю



Слайд 5 ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНС
ФИЛИППО БРУНУЛЕСКІ
Будинок для виховання

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСФИЛИППО БРУНУЛЕСКІБудинок для виховання у Флоренції - перша ренесансна споруда

у Флоренції - перша ренесансна споруда


Слайд 6 ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНС
ФИЛИППО БРУНУЛЕСКІ
Санта-Марія-дель-Фьоре

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСФИЛИППО БРУНУЛЕСКІСанта-Марія-дель-Фьоре

Слайд 7 ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНС
Рафаель “Афінська школа”
Леонардо да

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСРафаель “Афінська школа”Леонардо да Вінчі «Мона Ліза»

Вінчі «Мона Ліза»


Слайд 8 ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНС
МІКЕЛЬАНДЖЕЛО БУАНОРОТТІ
“П,єта”
“Давід”

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. РЕНЕСАНСМІКЕЛЬАНДЖЕЛО БУАНОРОТТІ“П,єта”“Давід”

Слайд 9 ТЕРМІН «БАРОКО» вперше був застосований для характеристики стилю архітектурних споруд.

ТЕРМІН «БАРОКО» вперше був застосований для характеристики стилю архітектурних споруд. Але згодом його

Але згодом його починають вживати для позначення інших мистецьких

явищ. У XVIII столітті термін «бароко» застосовують до музики, у XIX столітті його вживають стосовно скульптури та живопису.
ТЕРМІН СХОДИТЬ ДО ПОРТУГАЛЬСЬКОГО ВИРАЗУ «PEROLA BARROCA» — «ПЕРЛИНА НЕПРАВИЛЬНОЇ ФОРМИ».



За другою версією, ТЕРМІН «БАРОКО» ПОХОДИТЬ ВІД ЛАТИНСЬКОГО «BAROCO».
ЦЯ НАЗВА ОЗНАЧАЛА «ОСОБЛИВУ СКЛАДНІСТЬ ТА ДИВОВИЖНІСТЬ.

Згідно з третьою, найменш поширеною версією походження терміна «БАРОКО», ВІН СХОДИТЬ ДО ФРАНЦУЗЬКОГО ЖАРГОНІЗМУ ХУДОЖНІХ МАЙСТЕРЕНЬ «BAROQUER», ЯКИЙ ОЗНАЧАВ «РОЗЧИНЯТИ, ПОМ’ЯКШУВАТИ КОНТУР».

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.

КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.)

БАРОКО — ЗАГАЛЬНОМИСТЕЦЬКИЙ НАПРЯМ, ЩО ЗАРОДИВСЯ В ІТАЛІЇ ТА ІСПАНІЇ В СЕРЕДИНІ XVI СТОЛІТТЯ, ПОШИРИВСЯ НА ІНШІ ЄВРОПЕЙСЬКІ КРАЇНИ, ДЕ ІСНУВАВ УПРОДОВЖ XVI—XVIII СТОЛІТЬ.


Слайд 10 АРХІТЕКТУРА
ЗНИКЛИ ОБОРОННІ РИСИ
БУДІВЛІ ПЕРЕТВОРИЛИСЯ
НА ЖИТЛОВІ ПАЛАЦИ
БАРОКО
ОСНОВНІ

АРХІТЕКТУРА ЗНИКЛИ ОБОРОННІ РИСИБУДІВЛІ ПЕРЕТВОРИЛИСЯ НА ЖИТЛОВІ ПАЛАЦИБАРОКООСНОВНІ РИСИ СТИЛЮХУДОЖНІ НАПРЯМИ

РИСИ СТИЛЮ
ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.
КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І

ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) БАРОКО

Просторовий розмах, плавність,складне поєднання криволінійних форм, злиттям об'ємів у динамічну масу, багату на скульптурний декор.

Парадність, урочистість, пишність, динамічність

Прагнення до синтезу мистецтв — взаємопроникнення архітектури, скульптури, живопису й декоративного мистецтва


Слайд 11 ЗАХІДНА БАРОЧНА ШКОЛА
СХІДНА БАРОЧНА ШКОЛА
Львівська, Рівненська,
Тернопільська обл.
Західноєвропейське/
римо

ЗАХІДНА БАРОЧНА ШКОЛАСХІДНА БАРОЧНА ШКОЛАЛьвівська, Рівненська,Тернопільська обл. Західноєвропейське/римо – католицьке бароко

– католицьке
бароко на землях України
Головний вхід прикрашається
фронтоном (портик

або колонада
у формі трикутника, утвореного
двома скатами даху і карнизом)

Гетьманське старшинське
козацьке монастирське бароко

Київська, Чернігівська,
Полтавська обл.,
Слобожанщина

Гранчасті об,єми будівель,золотіння
кольорів, декорування ліпниною переважно рослинного характеру,
Ярусне розташування бань з перехватом.

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.

КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.)
УКРАЇНСЬКЕ БАРОКО


Слайд 12 ЗАХІДНА БАРОЧНА ШКОЛА
Вишукана ліпнина та
скульптура.
Використовується ПІЛЯСТР

ЗАХІДНА БАРОЧНА ШКОЛАВишукана ліпнина та скульптура. Використовується ПІЛЯСТР – плаский виступ


плаский виступ в стіні будівлі,
Зовні має ознаки колони
СХІДНА

БАРОЧНА ШКОЛА

Фарбування стін та дахів
у білий, зелений, або у
блакитний колір

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.

КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) БАРОКО


Слайд 13 Для класицизму характерна ОРІЄНТАЦІЯ НА АНТИЧНІСТЬ, ЯКА ПРОГОЛОШУВАЛАСЯ ІДЕАЛЬНОЮ,

Для класицизму характерна ОРІЄНТАЦІЯ НА АНТИЧНІСТЬ, ЯКА ПРОГОЛОШУВАЛАСЯ ІДЕАЛЬНОЮ, КЛАСИЧНОЮ, ГІДНОЮ НАСЛІДУВАННЯХУДОЖНІ

КЛАСИЧНОЮ, ГІДНОЮ НАСЛІДУВАННЯ

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.
КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ

І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) КЛАСИЦИЗМ

КЛАСИЦИ́ЗМ (англ. classicism, від лат. classicus — зразковий) — напрям в європейському мистецтві, який уперше заявив про себе в італійській культурі XVI—го ст.
Найбільшого розквіту досягає у Франції (XVII ст.). Певною мірою притаманний мистецтву усіх країн Європи, у деяких зберігав свої позиції аж до першої чверті XIX ст.
Французький королівський двір вбачав в класицизмі ідеальні умови схвалення абсолютизму. Саме королівський двір створив Школу образотворчих мистецтв, де переважав класицизм як офіційний державний стиль.

Жак Луї Давид “Клятва Горація”


Слайд 14 ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.
КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) КЛАСИЦИЗМЗ

ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) КЛАСИЦИЗМ
З усією силою класицизм виявив себе в

АРХІТЕКТУРНИХ ТВОРАХ АНДРЕА ПАЛЛАДІО (1508–1580). Його палаци — з арсеналу Давнього Риму: трикутні фронтони, колони, портики — все досить стримано, майже суворо. Декор — бідний: трохи скульптур, прості карнизи, іноді гірлянди. Зв'язок з зовнішнім середовищем йде через колонні портики та сходинки. На збагачення досить аскетичного силуету вілл працюють лише об'єми різної висоти простих геометричних фігур: прямокутника, циліндра, кубу.





Слайд 15 ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.
КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ. КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) КЛАСИЦИЗМАРХІТЕКТУРНІ

ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) КЛАСИЦИЗМ
АРХІТЕКТУРНІ СПОРУДИ В СТИЛІ КЛАСИЦИЗМУ В М.

КИЄВІ

Мистецький Арсенал

Контрактовий будинок

Університет

Різдзвяна церква


Слайд 16 ХАРАКТЕРНИМІ ОЗНАКИ РОМАНТИЗМУ:
заперечення раціоналізму,
відмова від суворої нормативності

ХАРАКТЕРНИМІ ОЗНАКИ РОМАНТИЗМУ: заперечення раціоналізму, відмова від суворої нормативності в художній творчості,

в художній творчості,
культ почуттів людини,
культ індивідуалізму, підкреслена,

загострена увага до людської особистості, до психологічних проблем її внутрішнього "Я".
У центрі зображення романтиків винятковий характер у виняткових обставинах.


ПРОВІДНІ ЖАНРИ

МОНУМЕНТАЛЬНИЙ ЖИВОПИС

ПОРТРЕТ

ПЕЙЗАЖ

ПАЛАЦОВО –ПАРКОВІ КОМПЛЕКСИ

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.

КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) РОМАНТИЗМ

РОМАНТИ́ЗМ (фр. romantisme) — ідейний рух у літературі, науці й мистецтві, що виник наприкінці 18 століття у Німеччині, Англії, Франції, поширився з початку 19 століття в Росії,Польщі й Австрії, а з середини 19 століття охопив інші країни Європи.


Слайд 17 РОМАНТИЗМ, що ВИНИК ПІСЛЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ, в умовах

РОМАНТИЗМ, що ВИНИК ПІСЛЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ, в умовах утверджуваного на зламі

утверджуваного на зламі 18 — 19 століття абсолютизму, БУВ РЕАКЦІЄЮ

ПРОТИ РАЦІОНАЛІЗМУ ДОБИ ПРОСВІТНИЦТВА І ЗАСТИГЛИХ ФОРМ, СХЕМ І КАНОНІВ КЛАСИЦИЗМУ ТА ПОДЕКУДИ ПРОТИ СЕНТИМЕНТАЛІЗМУ.
Філософську базу романтизму заклав німецький філософ ФРІДРІХ ШЕЛЛІНГ.
Визначальними для романтизму стали ІДЕАЛІЗМ у філософії і КУЛЬТ ПОЧУТТІВ, а не розуму, звернення до народності, ЗАХОПЛЕННЯ ФОЛЬКЛОРОМ і народною мистецькою творчістю, шукання історичної свідомості й посилене ВИВЧЕННЯ ІСТОРИЧНОГО МИНУЛОГО, інколи ВТЕЧА від довколишньої дійсності В ІДЕАЛІЗОВАНЕ МИНУЛЕ АБО У ВИМРІЯНЕ МАЙБУТНЄ ЧИ Й У ФАНТАСТИКУ.

ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.

КУЛЬТУРА НОВОГО ЧАСУ І ПРОСВІТНИЦТВА (XVI-ХVIII СТ.) РОМАНТИЗМ


Слайд 18 До якої епохи відноситься “модна пара”?
ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І

До якої епохи відноситься “модна пара”?ХУДОЖНІ НАПРЯМИ І СТИЛІ.

СТИЛІ.


  • Имя файла: hudozhnі-napryami-і-stilі-renesans-baroko-klasitsizm-romantizm.pptx
  • Количество просмотров: 133
  • Количество скачиваний: 0