Что такое findslide.org?

FindSlide.org - это сайт презентаций, докладов, шаблонов в формате PowerPoint.


Для правообладателей

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Яндекс.Метрика

Презентация на тему Алгоритми з повторенням

Содержание

Ти дізнаєшся:Розділ 3 § 12
За новою програмоюУрок 12Алгоритми з повторенням Ти дізнаєшся:Розділ 3 § 12 Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12Алгоритм, у Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12Герой твору Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12А щоб Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12Наведені приклади Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12Повторення — Як можна розрізняти повторення?Розділ 3 § 12Кількість повторень у циклічних алгоритмах може Як можна розрізняти повторення?Розділ 3 § 12Команди циклу з визначеною кількістю повторень Як можна розрізняти повторення?Розділ 3 § 12 Як можна розрізняти повторення?Розділ 3 § 12Цикл повторення з невідомою кількістю повторень Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у Скретч?Розділ 3 § Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у Скретч?Розділ 3 § Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у Скретч?Розділ 3 § Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у Скретч?Розділ 3 § Як реалізувати цикл із невідомоюкіль- кістю повторень у середовищі Скретч?Розділ 3 § Як реалізувати цикл із невідомоюкіль- кістю повторень у середовищі Скретч?Розділ 3 § 12 Як реалізувати цикл із невідомоюкіль- кістю повторень у середовищі Скретч?Розділ 3 § Повторення в ScratchВиконавши наведений алгоритм, що містить цикл. Рудий кіт намалює орнамент.Розділ 3 § 12 Повторення в ScratchТіло циклу запропонованого алгоритму містить команди малювання квадрата і повороту Повторення в ScratchТому цей алгоритм можна записати коротше, використовуючи в тілі, циклу Повторення в ScratchЯкщо змінити кількість повторень тіла циклу, наприклад на 20, то Повторення в ScratchКоманду циклу з лічильником можна використати для циклічного змінений кольору Повторення в ScratchРозділ 3 § 12 Повторення в ScratchНаведемо ще приклад алгоритму із циклом, виконавши який, Рудий кіт ПовторюємоРозділ 3 § 12Розглянь команди для створення алгоритмів у середовищі Скретч та поясни їх призначення. Обговорення вивченогоСторінка 92Розділ 3 § 12 Обговорення вивченогоСторінка 92-93Розділ 3 § 12 Обговорення вивченогоСторінка 93-94Розділ 3 § 12 Домашнє завданняРозділ 3 § 12Проаналізувати§ 13, ст. 86-94 ФізкультхвилинкаРозділ 3 § 12 Працюємо за комп’ютеромwww.teach-inf.at.uaРозділ 3 § 12 Працюємо за комп’ютеромwww.teach-inf.at.uaСторінка 91-92Розділ 3 § 12 Дякую за увагу!За новою програмоюУрок 12
Слайды презентации

Слайд 2 Ти дізнаєшся:
Розділ 3 § 12

Ти дізнаєшся:Розділ 3 § 12

Слайд 3 Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?
Розділ 3

Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12Алгоритм,

§ 12
Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й

того самого набору команд, називають циклічним. Наприклад, для того щоб наповнити водою діжку місткістю 80 л, маючи десятилітрове відро, потрібно виконувати 8 разів одні й ті самі дії:

набрати воду у відро,
вилити воду в діжку.


Слайд 4 Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?
Розділ 3

Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12Герой

§ 12
Герой твору Марка Твена Том Сойєр мав фарбувати

огорожу за циклічним алгоритмом: одну й ту саму команду — фарбування стовпчика огорожі — слід

повторювати, доки всю огорожу не буде пофарбовано.


Слайд 5 Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?
Розділ 3

Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12А

§ 12
А щоб вивчити строфу вірша напам'ять, спочатку її

читають, а тоді пробують розповісти по пам'яті. Якщо це не вдається, то продовжують читати знову — тобто повторюють цю дію кілька разів.

Слайд 6 Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?
Розділ 3

Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12Наведені

§ 12
Наведені приклади можна подати циклічними алгоритмами, оскільки в

кожному з них повторюються деякі дії. Кількість повторів може бути різною, але скінченною: діжку можна заповнити за 8 повторень, кількість повторів під час фарбування огорожі залежить від кількості стовпчиків, а кількість повторів під час вивчення вірша залежить від здібностей до запам'ятовування конкретної людини.

Для опису циклічних алгоритмів використовують алгоритмічну структуру повторення.


Слайд 7 Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?
Розділ 3

Для чого в алгоритмах використо- вують структуру повторення?Розділ 3 § 12Повторення

§ 12
Повторення — базова алгоритмічна структура, призначена для організації

багаторазового виконання набору команд.

Вираз «багаторазове виконання» означає, що команди будуть виконуватися скінченну кількість разів.


Слайд 8 Як можна розрізняти повторення?
Розділ 3 § 12
Кількість повторень

Як можна розрізняти повторення?Розділ 3 § 12Кількість повторень у циклічних алгоритмах

у циклічних алгоритмах може бути або заздалегідь відомою, або

ні, тому розрізняють:

Якщо кількість повторень заздалегідь не відома, то для припинення циклу задається деяка умова, яка і забезпечує скінченність виконання команд, що повторюються.

повторення з визначеною кількістю повторень.

повторення з невідомою кількістю повторень


Слайд 9 Як можна розрізняти повторення?
Розділ 3 § 12
Команди циклу

Як можна розрізняти повторення?Розділ 3 § 12Команди циклу з визначеною кількістю

з визначеною кількістю повторень будуть повторюватись до досягнення потрібної

кількості повторень. Наприклад, алгоритм побудови квадрата, у якому 4 рази потрібно повторювати дії:

«намалювати сторону»,
«повернути за годинниковою стрілкою на 900»,

Можна подати графічно.


Слайд 10 Як можна розрізняти повторення?
Розділ 3 § 12

Як можна розрізняти повторення?Розділ 3 § 12

Слайд 11 Як можна розрізняти повторення?
Розділ 3 § 12
Цикл повторення

Як можна розрізняти повторення?Розділ 3 § 12Цикл повторення з невідомою кількістю

з невідомою кількістю повторень передбачає перевірку деякої умови, як

наприклад, в алгоритмі забивання цвяха в дошку.

Слайд 12 Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у

Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у Скретч?Розділ 3

Скретч?
Розділ 3 § 12
Для створення циклічних алгоритмів з визначеною

кількістю повторень у середовищі Скретч використовують команду Повторити К, де параметр К вказує на кількість повторень у тілі циклу.

Тіло циклу


Слайд 13 Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у

Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у Скретч?Розділ 3

Скретч?
Розділ 3 § 12
Наприклад, розглянемо алгоритм, за яким виконавець

Танцюрист змінюватиме зовнішній вигляд 4 рази з інтервалом 1 секунду:

Слайд 14 Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у

Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у Скретч?Розділ 3

Скретч?
Розділ 3 § 12
Такий алгоритм можна подати графічно.


Слайд 15 Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у

Як створити циклічний алгоритм звизна- ченою кількістю повторень у Скретч?Розділ 3

Скретч?
Розділ 3 § 12
Поданий алгоритм у середовищі Скретч матиме

такий вигляд.

Слайд 16 Як реалізувати цикл із невідомоюкіль- кістю повторень у середовищі

Як реалізувати цикл із невідомоюкіль- кістю повторень у середовищі Скретч?Розділ 3

Скретч?
Розділ 3 § 12
У разі, коли в алгоритмі кількість

повторів заздалегідь не відома, у середовищі Скретч використовують команду Завжди.

Щоб зупинити виконання команд, розміщених у тілі такого циклу, користувачу слід натиснути кнопку.


Слайд 17 Як реалізувати цикл із невідомоюкіль- кістю повторень у середовищі

Як реалізувати цикл із невідомоюкіль- кістю повторень у середовищі Скретч?Розділ 3 § 12

Скретч?
Розділ 3 § 12


Слайд 18 Як реалізувати цикл із невідомоюкіль- кістю повторень у середовищі

Як реалізувати цикл із невідомоюкіль- кістю повторень у середовищі Скретч?Розділ 3

Скретч?
Розділ 3 § 12
У середовищі Скретч складений алгоритм можна

подати у вигляді програми.

Слайд 19 Повторення в Scratch
Виконавши наведений алгоритм, що містить цикл.

Повторення в ScratchВиконавши наведений алгоритм, що містить цикл. Рудий кіт намалює орнамент.Розділ 3 § 12

Рудий кіт намалює орнамент.
Розділ 3 § 12


Слайд 20 Повторення в Scratch
Тіло циклу запропонованого алгоритму містить команди

Повторення в ScratchТіло циклу запропонованого алгоритму містить команди малювання квадрата і

малювання квадрата і повороту виконавця на кут 600. Повторюватиметься

це тіло циклу 6 разів. Тому отриманий орнамент складається із шести квадратів, кожний наступний з яких повернуто відносно попереднього на кут 600.

Звертаємо вашу увагу, що в тілі циклу алгоритму малювання орнаменту дві команди

повторюються 4 рази поспіль.

Розділ 3 § 12


Слайд 21 Повторення в Scratch
Тому цей алгоритм можна записати коротше,

Повторення в ScratchТому цей алгоритм можна записати коротше, використовуючи в тілі,

використовуючи в тілі, циклу ще одну команду циклу.
Цикл

Повторити 6 називається зовнішнім, а цикл Повторити 4 — внутрішній, або вкладеним. Кожне наступне виконання зовнішнього циклу буде відбуватися лише після того, як завершиться чергове виконання внутрішнього.

Розділ 3 § 12


Слайд 22 Повторення в Scratch
Якщо змінити кількість повторень тіла циклу,

Повторення в ScratchЯкщо змінити кількість повторень тіла циклу, наприклад на 20,

наприклад на 20, то й кут у команді зовнішнього

циклу потрібно змінити на 180. У цьому разі Рудий кіт намалює інший орнамент.

Розділ 3 § 12


Слайд 23 Повторення в Scratch
Команду циклу з лічильником можна використати

Повторення в ScratchКоманду циклу з лічильником можна використати для циклічного змінений

для циклічного змінений кольору малювання. У Scratch кожному кольору

олівця відповідає певне число, код цього кольору. В алгоритмі, перед командою циклу розміщено команду,

яка задає початковий колір олівця. Під час виконання команди тіла наведеного циклу кожного разу код кольору олівця збільшується на 30.

Розділ 3 § 12


Слайд 24 Повторення в Scratch
Розділ 3 § 12

Повторення в ScratchРозділ 3 § 12

Слайд 25 Повторення в Scratch
Наведемо ще приклад алгоритму із циклом,

Повторення в ScratchНаведемо ще приклад алгоритму із циклом, виконавши який, Рудий

виконавши який, Рудий кіт намалює коло.
Розділ 3 § 12


Слайд 26 Повторюємо
Розділ 3 § 12
Розглянь команди для створення алгоритмів

ПовторюємоРозділ 3 § 12Розглянь команди для створення алгоритмів у середовищі Скретч та поясни їх призначення.

у середовищі Скретч та поясни їх призначення.


Слайд 27 Обговорення вивченого
Сторінка 92
Розділ 3 § 12

Обговорення вивченогоСторінка 92Розділ 3 § 12

Слайд 28 Обговорення вивченого
Сторінка 92-93
Розділ 3 § 12

Обговорення вивченогоСторінка 92-93Розділ 3 § 12

Слайд 29 Обговорення вивченого
Сторінка 93-94
Розділ 3 § 12

Обговорення вивченогоСторінка 93-94Розділ 3 § 12

Слайд 30 Домашнє завдання
Розділ 3 § 12
Проаналізувати
§ 13, ст. 86-94

Домашнє завданняРозділ 3 § 12Проаналізувати§ 13, ст. 86-94

Слайд 31 Фізкультхвилинка
Розділ 3 § 12

ФізкультхвилинкаРозділ 3 § 12

Слайд 32 Працюємо за комп’ютером
www.teach-inf.at.ua
Розділ 3 § 12

Працюємо за комп’ютеромwww.teach-inf.at.uaРозділ 3 § 12

Слайд 33 Працюємо за комп’ютером
www.teach-inf.at.ua
Сторінка 91-92
Розділ 3 § 12

Працюємо за комп’ютеромwww.teach-inf.at.uaСторінка 91-92Розділ 3 § 12

  • Имя файла: algoritmi-z-povtorennyam.pptx
  • Количество просмотров: 94
  • Количество скачиваний: 0